תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

סאפ משיקה את SAP HANA Vora לאיסוף וניתוח מידע מסביבות Hadoop ומקורות המידע הארגוניים

06/09/2015 11:41
סאפ

ענקית התוכנה סאפ (SAP) הכריזה על SAP HANA Vora, מנוע In-memory חדשני המתחבר לסביבת Hadoop במטרה לספק חוויית אנליטיקה מועשרת.

השילוב של מנוע SAP HANA Vora, בסביבת Hadoop, עם פלטפורמת SAP HANA יוצר אפשרויות אנליטיקה שלא היו קיימות קודם לכן. הכלכלה הדיגיטלית מייצרת כמויות אינסופיות של מידע ממקורות רבים מאוד – רשתות חברתיות, אפליקציות מובייל, האינטרנט של הדברים ועוד. SAP HANA Vora מסייעת לחברות להשתמש במידע העצום לקבלת החלטות מדויקת יותר בעזרת ניתוח Big Data ממקורות מידע ארגוניים וערוצים דיגיטלים שונים, תוך יצירת בידול בתעשיות שלהן מול חברות אחרות.

חברות רבות, שעוברות כיום לעולם הדיגיטלי, נתקלות באתגרים רבים וביניהם הקושי באיסוף ובניתוח Big Data ממקורות מבוזרים ומידע חסר אודות התהליכים העסקיים החוצים מקורות מידע שונים. SAP HANA Vora, מנוע השאילתות הפועל בטכנולוגיית In-memory ומתחבר לסביבת העבודה של Apache Spark, נותן מענה לאתגרים אלו בכך שהוא מאפשר ניתוח ותחקור של המידע באופן אינטראקטיבי, על ידי Drill-Down הן ממקורות מידע ארגוניים והן ממקורות מידע בסביבת ה-Hadoop. על ידי כך, משפר המנוע בצורה משמעותית את יכולת קבלת ההחלטות של חברות ברחבי העולם.

נוסף לכך, פתרון SAP HANA Vora מנגיש את המידע הארגוני הרלוונטי לכל מי שצריך אותו, לרבות מפתחים ו-Data scientists, מספק תשובות חשובות גם לשאלות שאנשי הארגון לא חשבו לשאול ומאפשר ניהול אחיד של המידע המבוזר, מה שמפשט את ניהול ה-Big Data בארגון לאנשי ה-IT.

לדברי שמוליק סיטון, מוביל תחום אנליטיקה, סאפ ישראל, "תמיכתה של סאפ בפלטפורמת Hadoop מעצימה את פתיחותה ומהווה פריצה משמעותית והרחבת היצע הפתרונות שלה לעולמות ה-Big Data והאינטרנט של הדברים. הפתרון החדשני, SAP HANA Vora, מחבר בין פלטפורמת Hadoop, ליכולות האנליטיקה המתקדמות של SAP HANA, ובכך נוצרת יכולת טכנולוגית שלא הייתה קיימת קודם והיא פלטפורמה מורחבת לתמיכה בדרישות ה-Big Data השונות".

עוד מוסיף כי "בזכות ההכרזה של סאפ והתמיכה בפלטפורמת Hadoop, גופים יכולים לממש את ה-"Data Lake", לפי גרטנר (Gartner), כלומר לייצר מאגר מידע עמוק ורחב שמכיל את כל המידע שהארגון צבר במשך השנים, לצורך תחקור והסקת מסקנות יעילה. תוצאה זו תתאפשר על בסיס יכולות אנליטיות עשירות, ולא על בסיס מאפייני האחסון".

לדברי קוואנטין קלארק, סמנכ"ל טכנולוגיות וחבר במועצת המנהלים של סאפ, "המשימה שלנו בסאפ היא להעצים חברות וארגונים כך שיוכלו להוביל במעבר לעולמות הדיגיטל בתעשייה שלהם. כדי להצליח בכך, חברות נדרשות לפלטפורמה המאפשרת ניהול של הפעילות העסקית בזמן אמת, עם גמישות עסקית, אפשרויות גידול ומודעות להקשרים רלוונטיים  בעולם המחובר. באמצעות SAP HANA Vora והיכולות החדשות של פלטפורמת SAP HANA Cloud , אנו מאפשרים ללקוחותינו להיות המובילים בעולם הדיגיטלי החדש.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים