תוכן שיווקי

תדיעד הטמיעה את תוכנת ה-priority במפעל דיקם בקיבוץ עין חרוד מאוחד

07/09/2015 12:33
תדיעד

הפרויקט, שהטמעתו נמשכה כארבעה חודשים בלבד, התמודד עם אלמנטים מורכבים הכרוכים בתעשיית הנייר ונתן פתרון שלם בזמן קצר ובעלות של מאות אלפי שקלים בודדים.

דיקם הינה חברה העוסקת בייצור של מוצרי נייר וקרטון מודפסים לתחום הרפואי, כרטיסי כניסה למופעים ואתרי בילוי, כרטיסי חניה, כרטיסי תחבורה וכרטיסי לוטו.
מוצרי החברה באים בתצורה של כרטיסים (בדידים או חבילות) ובתצורה של גלילים.

תהליך היצור כולל הדפסות, הדבקות, ניקוב, קיפול וחיתוך. חומר הגלם העיקרי הוא גליל נייר (ובמקרים מסוימים פלסטיק) בתצורות שונות של סוג נייר ורוחב גליל. המוצרים, פרט לשוק הרפואי, הינם מוצרים תפורים ללקוח על סמך מפרט טכני ודרישות שהעביר.

רמת המורכבות של הפרויקט באה לידי ביטוי במספר גורמים: ניהול מורכב של חומרי גלם , עקיבות, רצפת ייצור רב שלבית, מוצרי ביניים שמתבזרים למספר רחב של מוצרים סופיים, סקר חוזה עמוק ומורכב עם מגוון רחב של פרמטרים ותצורות בסקר אחד ודיווח ייצור פרטני כבסיס לתמחיר בפועל של המוצרים.

היישום שבוצע במפעל דיקם היה חלק מיישום שכולל גם את הקיבוץ עצמו (הטמעה שמתבצעת בימים אלה) ונסמך על המומחיות הייחודית של תדיעד ביישום תוכנת priority הכורך את הקיבוץ ומפעליו.

תדיעד מחשוב ומידע הינה חברת שירותי מחשוב מהוותיקות והמנוסות באזור הצפון. החברה הוקמה בתחילת שנות ה-70 כיחידת המחשב של מפעלי מילואות, וכיום הינה בבעלות קבוצת סיסנת תוכנה ובשותפות עם מילואות. תדיעד מונה כיום  מעל 100 עובדים.

לתדיעד ניסיון רב שנים ביישום והטמעה של מערכת ה-ERP במפעלי ייצור ובקיבוצים, וכן היכולת לקשור בין שני המרכיבים ולייצר סינרגיה המעניקה ערך מוסף לשני הארגונים. המודול הקיבוצי שפיתחה תדיעד מעמיד היום את תוכנת ה-priority כמובילה ברמת איכות הפתרון הניתן לקיבוץ ומפעליו הן ברמת התוכן והן ברמת הטכנולוגיה וממשק המשתמש.

תדיעד מעניקה ללקוחותיה את כל מרחב השירותים הנדרשים כדי ליישם מערכת ולתחזק אותה לאורך שנים ארוכות וזאת באופן מקצועי, יעיל ובעלויות סבירות.

אירועים קרובים