תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

עבודה עם המומחים בתחומם

אלעד מערכות תציג את הפתרונות המתקדמים שלה בתחום יעוץ סאפ

07/09/2015 13:37
אלעד מערכות מקימה מרכז ידע לפתרונות PEGA. מקור: אלעד מערכות

מערכות מידע פנים ארגוניות מהוות היום את השלד עליו בנויה ההתנהלות הארגונית, ומידת הצלחת הארגון תלויה במידה רבה באיכות אותו השלד ובעיקר בצוות התומך בו. הצלחתה של מערכת טכנולוגית חדשה טמונה רובה ככולה, בהצלחת תהליך ההטמעה של המערכת בארגון.

יתרונות השימוש בסאפ (SAP) לארגונים כיום, אינם מוטלים בספק. מערכות סאפ מספקות שלל מודולים שונים ומגוונים המותאמים לכל ארגון על פי צרכיו, המערכות מודרניות וחדשניות ותשתיות התמיכה שלהן מעודכנות לרמה הגבוהה ביותר. בשל המודולים הרבים ואופציות נרחבות ושונות של ארכיטקטורת המידע, הטמעת מערכת סאפ מתבצעת לרב בידי מומחים בתחום.

כחלק מעליה בשימוש מערכות סאפ, גדל גם הצורך ביועצים מומחים בתחום, אשר יישמו את מערכות סאפ בהתאמה לכל ארגון באשר הוא, ובכך יחסכו עלויות של משאבים וזמן לארגונים באמצעות התאמת הפתרון האופטימלי ביותר.

אלעד מערכות, המספקת שירותי IT מקיפים הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, מתמחה בין היתר במתן פתרונות שירותים של מומחי סאפ – יועצי Professional services, המייעצים ומיישמים את המודולים השונים בארגונים.

כרמית בן דהאן, מנהלת חטיבת Elad Pro: "יועצי סאפ של אלעד, מוצבים במשרה מלאה בארגון הלקוח, כך שהם נותנים תמיכה לאורך כל הדרך ולהם הכלים, הניסיון והמומחיות להוביל את הארגון לעבר ההצלחה הזו. אלעד מערכות מספקת שירותי מומחים מקצועיים בכל ההיבטים הדרושים:  ייעוץ מתודולוגי, SAP/ERP, ליווי ובקרה, אפיון ופיתוח, הדרכה, הטמעה, תחזוקה וקישוריות למערכות נוספות בארגון. אנחנו באלעד משקיעים זמן ומשאבים רבים באיתור אנשי סאפ הטובים ביותר, בהכשרתם והתפתחותם המקצועית ובזכות זה מנהלים מאגר אנשי מקצוע מובילים בתחומם ובעלי ותק במקצועות סאפ השונים (מיישמים במגוון רחב של מודולים, מפתחים, מומחי BASIS ועוד)."

לאלעד מערכות ניסיון רב שנים במתן פתרונות גמישים למיקור חוץ ושירותים מנוהלים, כגון שירותי יועצים בכירים, מפתחים, מיישמים ופתרון צוות עבודה שלם המכיל מנהל צוות וקבוצת מומחים, על מגוון ההתמחויות הדרושות לטובת התאמה מושלמת לצרכים הייחודים של כל לקוח ולקוח.

מגוון היכולות שהחברה מספקת מחד, יחד עם הגמישות והיצירתיות המאפיינים את אלעד מאידך, מאפשרות לכל לקוח לבנות לעצמו את סל המרכיבים המותאם בדיוק לצרכיו. בנוסף הגמישות של אלעד בהיבטי ניוד וקידום מאפשרת לעובדיה ליהנות מסביבה דינאמית, מאתגרת וצעירה עם היתרונות של חברה ותיקה ויציבה. בין לקוחותיה הגדולים של אלעד בתחום סאפ: בנק הפועלים, משרד הביטחון, משרד האוצר, יוניליוור (Unilever)ישראל ונוספים.

פגשו אותנו בכנס ISUG בדוכן אלעד מערכות.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים