הנמר זוכר: ה-Kick Off של המדור החדש

מדור חדש באנשים ומחשבים חוזר לאירועים מהעבר ובוחן איך קהילת ה-IT וההיי-טק התפתחה מאז ● והפעם: Kick Off 2005 ● חלק א'

על הבמה, פלי הנמר פותח את הכנס - כמדי שנה. האירוע נערך במלון דן פנורמה בתל אביב.

קבוצת אנשים ומחשבים מגיעה בעוד חודש לשנת ה-35 של פעילותה. מה שהתחיל כשבועון מודפס, תחת השם אנשים ומחשבים, התפתח במהירות לשירות כולל לקהילת ה-IT וההיי-טק בישראל, ולקבוצת תקשורת רחבה, עם אתר אינטרנט, הניוזלטר היומי DailyMaily והמגזין המודפס מנהיגים.

פרט למדיה, הקבוצה מפיקה כנסים ומועדונים, ומבצעת מחקרים.

מטבע הדברים, יש לנו ארכיון עשיר על קהילת ה-IT וההיי-טק, האינטרנט והסטארט-אפים, הסלולר וכל מה שנובע מכל אלה. לכן, החלטנו לפתוח במדור חדש – "הנמר זוכר" – שיציג מעת לעת איך נראינו ולאן הגענו, ובעיקר להבין את עוצמת השינוי שהתחולל בקהילת ההיי-טק הישראלי לאורך השנים.

רוב האנשים שנצפו באירועים בעבר משמשים כיום בתפקיד אחר באותה חברה, בחברה אחרת ואולי אף בסקטור אחר במשק. הניידות הגבוהה היא תקוותם של הצעירים יותר והמצטרפים החדשים לתעשייה: קידומם עשוי להגיע במהירות. עליהם להיות ערים ולנצל כל הזדמנות.

האירוע שנתייחס אליו הפעם הוא Kick Off 2005. רק 10 שנים חלפו מהאירוע, כנס פתיחת השנה שעורכת קבוצת אנשים ומחשבים למנמ"רים ולמנכ"לים בכל שנה. שימו לב כמה אנשים שנראים בתמונות הבאות כבר לא באותו תפקיד, באותה חברה או באותה תעשייה.


האלוף אודי שני, מפקד אגף התקשוב. מאז הוא כבר השתחרר וכיהן כמנכ"ל משרד הביטחון. כיום הוא איש עסקים שנע על הקו בין ישראל למזרח אסיה.


נצפו: דני ימין וסיגל סיוון-יידוב. ימין נראה כאן בהופעתו הראשונה כמנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft) ישראל – תפקיד ממנו נפרד השנה. כיום הוא משמש מנהל EPG (ניהול לקוחות אנטרפרייז) של החברה בסין. סיוון-יידוב הייתה אז הדוברת ומנהלת התקשורת השיווקית של מיקרוסופט ישראל וכיום היא בעולם אחר לגמרי – העיצוב.


שירה רז-מייזנר, אז במחלקת האירועים של אנשים ומחשבים וכיום מנהלת השיווק של קבוצת מטריקס.


על הבמה אליק חייק, אז מנהל השיווק של מרקורי וכיום מנכ"ל Fireeye ישראל.


על הבמה, פלי הנמר פותח את הכנס – כמדי שנה. האירוע נערך במלון דן פנורמה בתל אביב.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים