תוכן שיווקי

Software AG הוכרזה כמובילת שוק במחקר של פורסטר לתחום ה-Enterprise Architecture

ערן אלראי, מנכ"ל החברה בישראל: "בחירתנו כמובילת שוק בתחום הארכיטקטורה הארגונית ממחישה את חשיבותו של פתרון Alfabet ככלי מרכזי באספקת תובנות עסקיות מושכלות וכלי תכנון, אשר חיוניים ללקוחותינו המעוניינים להמשיך ולהוביל את שווקי פעילותם"

07/09/2015 17:11
Software AG

Software AG הודיעה היום כי חברת המחקר המובילה פורסטר (Forrester Research) הגדירה אותה כמובילת שוק בזכות פלטפורמת Alfabet שלה במסגרת מחקר Forrester Wave לתחום פתרונות ניהול ארכיטקטורה ארגונית (Enterprise Architecture Management Suites, Q3 2015).

Alfabet Enterprise Architecture, שהינו חלק מהפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של Software AG, משלב בין היכולות של מוצרי Alfabet ו-ARIS ומציע פלטפורמה שיתופית המבטיחה שתשתית ה-IT תתמוך באסטרטגיה העסקית. הפלטפורמה משלבת בין היעדים העסקיים ואסטרטגיית ה-IT, לבין מיזמים עסקיים קיימים ועתידיים, במטרה לבנות מסלול להשגת המטרות העסקיות החיוניות.

על פי דו"ח פורסטר, תחום ה-EA הולך ומתרחב וכולל כיום אסטרטגיה, פורטפוליו וניהול ארכיטקטורת IT. הדו"ח מציין את Software AG בקטגוריה של השחקניות בעלות היכולת למנף כמות גדולה של קניין רוחני וליצור מוצרי ניהול המשלבים סימולציות, ניתוח תרחישים וניהול פיננסי.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "אני מאמין כי בחירתנו על ידי פורסטר כמובילת שוק בתחום ניהול הארכיטקטורה הארגונית (EAMS) ממחישה את חשיבותה של פלטפורמת Alfabet ככלי מרכזי באספקת תובנות עסקיות מושכלות וכלי תכנון, אשר חיוניים לארגון המבקש להפוך לדיגיטלי. לקוחותינו פועלים בשווקים תחרותיים ביותר והצלחתם בעולם הדיגיטלי הינה קריטית לשמירה על מובילותם העסקית. אנו מחויבים להמשיך ולתמוך בכל חברה הנמצאת על הנתיב למהפכה דיגיטלית".

אירועים קרובים