תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - ISUG 2015

אילן מזוז, אמיוס: "המטרה שלנו היא שלקוחותינו יספקו את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם"

06/10/2015 09:41
אמיוס

ISUG 2015, כנס המשתמשים והלקוחות השנתי של סאפ (SAP) שהתקיים באחרונה, היה הזדמנות להתוודע לאמיוס, שותפה של סאפ בתחום ה-SAP Business One, אשר הציגה בתערוכה. מי שביקר בדוכן של החברה לא קיבל עלונים. לעומת זאת, כרטיס הביקור שלו נסרק לצורך הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי אישי כחלק ממערך ה-PaperLess Office שפותח על ידי החברה. היעדר העלונים וכרטיס הביקור הם הביטוי המעשי של שני המאפיינים העיקריים של החברה השזורים זה בזה מיום הקמתה. השילוב ביניהם הוא מה שהופך את החברה לייחודית.

המאפיין הראשון הוא התעוזה. אמיוס הוקמה בשנת 2002, בתקופת המשבר הגדול בהיי-טק. אילן מזוז, מייסד ומנכ"ל החברה, ראה במשבר דווקא הזדמנות ומהר מאוד החברה גייסה לקוחות ופרצה קדימה.

המאפיין השני הוא המיקוד בלקוחות. אמיוס התחילה את דרכה במתן שירותי תמיכה טכנית וסיסטם ועד היום פועלת בחברה מחלקת סיסטם המספקת מגוון שירותים ללקוחות. התפיסה של החברה כגוף המספק שירות ללקוחות היא חלק מה-DNA שלה, באה לידי ביטוי בכל תחומי העיסוק שלה ומייחדת אותה מהמתחרים.

השילוב של התעוזה וצרכי הלקוחות הוביל את החברה גם ב-2010, כאשר מזוז זיהה את המגמה של המעבר לשירותי ענן והחברה הקימה חוות שרתים המספקת שירותי ענן ללקוחותיה. "מהלך זה דרש השקעה מרובה של זמן ומשאבים, אבל היום קשה לנו לדמיין את פעילות החברה ללא היכולת לספק שירותי ענן ללקוחות", אומר מזוז, "כאשר הצפי הוא שרוב הארגונים יעבירו את מערך ה-IT שלהם לענן בשנים הקרובות. אמיוס תוכל לאפשר זאת ללקוחותיה בקלות וביעילות".

התעוזה מניעה את הארגון לחדש ולהתחדש

לקוחות החברה הם בעיקר משוק ה-SME אשר אחד הדברים המאפיינים אותו הוא הרצון לקבל את כל השירותים מספק אחד. כחלק מהתפיסה של מתן סל שירותים מקיף ללקוחות, הקימה החברה, במקביל להקמת חוות השרתים, מחלקת פיתוח תוכנה. המחלקה מתמקדת בפיתוח יישום והטמעה של SAP Business One, ומסוף 2013 החברה שותפת VAR של סאפ. בנוסף החברה מפתחת, מיישמת ומטמיעה SharePoint ו-Dynamics CRM. בתקופה בה הוקמה המחלקה חלו שינויים רגולטוריים והתפתחויות טכנולוגיות, בשילוב עם התעוזה וצרכי הלקוחות המשתנים, אשר הובילו את החברה לפתח את משפחת מוצרי eNosis 360 PaperLess Solutions. מוצרים אלו עוטפים את שלוש המערכות ומאפשרים לארגון עבודה חלקה, שימור המידע והידע וחיסכון ניכר במשאבים.

עוד פן ייחודי לאמיוס הוא שהחברה מאמינה ב-open ecosystem ויוצרת שיתופי פעולה עם פרילנסרים ויועצים בתחומי העיסוק שלה. "אנחנו רואים את הפרילנסרים והיועצים כשותפים, ונוצרת סינרגיה בה כל אחד תורם לשני. היחסים הנוצרים איתם הם ארוכי טווח ואנחנו רואים אותם כחלק אינטגרלי מהחברה."

"התעוזה היא המאפיין שמניע את הארגון לחדש ולהתחדש. מול הלקוחות קו המנחה את החברה הוא פשוט", אומר מזוז. "אנחנו רוצים שיהיה ללקוחות שלנו פשוט לנהל את הארגון ומספקים את תשתיות המידע הטכנולוגיות הנדרשות לכך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להסתכל על הלקוח של הלקוח. המטרה שלנו היא שהלקוחות שלנו יוכלו לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלהם. אם הלקוח של הלקוח מרוצה, הלקוחות שלנו מרוצים, וכמובן גם אנחנו מרוצים."

אירועים קרובים