תוכן שיווקי

Software AG מחוללת מהפכה דיגיטלית בתפעול של Americold

פלטפורמת webMethods של החברה מסייעת לענקית האחסון וההובלה לשפר את חוויית המשתמש של לקוחותיה ולשפר מהותית את שביעות רצונם באמצעות הנגשה של שרשרת האספקה בזמן אמת

07/10/2015 13:56
Software AG

Software AG הודיעה אתמול (ג') כי Americold, המובילה העולמית בפתרונות אחסנה והובלה בקירור לתעשיית המזון, האיצה את שרשרת האספקה שלה באמצעות פלטפורמת webMethods. הפלטפורמה מבצעת אינטגרציה של מידע ממערכות ה-B2B, המחסנים, התובלה וה-ERP של Americold, ונותנת ללקוחות החברה גישה ותמונה ברורה של הזמנותיהם בכל שלב בתהליך – מההזמנה ועד לשינועה בפועל.

Americold, לה יותר מ-90 אלף משאיות קירור הנעות מדי שנה ולמעלה מ-175 מחסנים ומיליארד רגל מעוקב של שטחי אחסנה ברחבי העולם, מחויבת  לספק ללקוחותיה את פתרונות ניהול שרשרת האספקה הטובים ביותר בשוק. המעבר של Americold לדיגיטיזציה, מתבסס על שרת האינטגרציה webMethods של Software AG המחבר את מערכות ניהול האחסון למערכות ה-B2B. הפתרונות של Software AG מטייבים את התהליך באמצעות ניטור הזמנות הלקוח והאספקה.

תומאס מוסגרייב, סגן נשיא ומנהל מערכות מידע ב-Americold, מסביר כי "אנו מעוניינים לתת ללקוחותינו את היכולת למצוא, לעקוב ולשנות בקלות הזמנות קיימות, כמו גם לאשר להם הזמנות חדשות ולשלוח אליהם התראות בכל שלב בתהליכי ההזמנה והאספקה. זאת, באמצעות פורטל אחד המספק תמונה מלאה של ההזמנה – גם אם זו הוזרמה דרך רשתות ותצורות מערכת שונות, לצד מתן תובנות עסקיות רבות החיוניות ב-B2B".

"פלטפורמת webMethods מבצעת אינטגרציה של המידע ממספר מקורות ומאפשרת להנהלת Americold, שותפיה ולקוחותיה, גישה למידע מדויק בזמן אמת. כמן גם קבלת דו"חות והתראות המאפשרים לקבל החלטות מושכלות ולנקוט בפעולות העסקיות הנכונות בביטחון מלא בזמן אמת. בסופו של דבר, המערכת מאפשרת לספק ללקוח רמת שירות גבוהה מהמובטחת ולחזק את מערכת היחסים עימו".

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, מסכם כי "Americold אימצה את גישת 'דיגיטלי לפני הכל' על מנת ליצור יתרון עסקי. הודות למערכות החדשות, החברה נהנית כבר כיום משביעות רצון גבוהה של לקוחותיה. חשוב מכך, החברה צופה כי תמשיך לשפר את רמת השירות המובטחת ללקוחיה, למרות שהמערכות הפכו מורכבות יותר, וזאת הודות לתמונה הברורה של שרשרת האספקה המאפשרת תפעול חלק ואספקה בזמן".

אירועים קרובים