תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX Customers Forum, יום ה' 29 באוקטובר, סטוקו

"נדרשת מערכת מובייל, ידידותית וממורכזת – זה סוף עידן הניהול המקומי"

25/10/2015 11:14
בנג'מין ז'וליבה, מנהל אזורי איטליה, ישראל, יוון, סיטריקס

כתב: הילל יוסף.

"המנמ"רים נדרשים לבנות מערכת אחת, המטפלת במשותף בכל האתגרים הניצבים בפניהם. על המערכת לשלב רכיבי מובייל, להיות ידידותית למשתמשים וממורכזת. זהו סוף עידן ה-PC, זה סוף עידן הניהול המקומי", כך אמר בנג'מין ז'וליבה, מנהל אזורי איטליה, ישראל, יוון, סיטריקס (Citrix).

ז'וליבה התראיין לקראת כנס שעורך הסניף המקומי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך באולם אירועים סטוקו, מגרשי הטניס הדר יוסף תל אביב, ביום ה', ה-29 לאוקטובר.


"המנמ"רים ניצבים בפני עידן טכנולוגי חדש, המכיל ריבוי מגמות: העולם לא מאובטח, יש ריבוי רכיבים, אפליקציות, מערכות הפעלה וטכנולוגיות", אמר ז'וליבה. "יש מחשוב ענן, ריבוי נתונים ומובייל. האתגר הוא לעשות יותר וטוב – עם פחות תקציבים. על כל אלה, המנמ"ר נדרש לחוויית משתמש טובה וחלקה, כמו בעולם הצרכני-פרטי. לכן, עליהם לבנות מערכת אחת, המתמודדת במשותף עם גיוון האתגרים הרבים הניצבים מולם, כדי לא להיות במצב בו אפליקציות לא 'מדברות' עם מערכות אחרות, או שיש בעיות חיבור בבק-אופיס. אני רואה שיש לקוחות ארגוניים רבים אשר בונים פתרונות מאפס – וזה לא טוב. יש לבנות פלטפורמה אחת, שתענה על הכל, תתמודד עם העולם הישן והחדש".

על מנת לסייע למנמ"רים להתמודד עם מצב מורכב זה, אמר ז'וליבה, "סיטריקס פיתחה תפיסה של סביבת עבודה מוגדרת תוכנה, Software Defined Workspace, מתוך הבנה כי כל פתרון שהוא צריך שיגיע מכיוון של תוכנה". לדבריו, "סביבת העבודה לא תוגדר במשרד, לא במובייל, לא בחומרה, אלא באופן מופשט, על ידי תוכנה".

המטרה, אמר ז'וליבה, "היא לעזור ללקוחות הארגוניים, משתמשי החוץ או הפנים – לקבל גישה לכל מה שנדרש, לכל אפליקציה, לכל פריט מידע, מכל מקום ועל גבי כל רכיב מחשוב – עם מעטפת אבטחה. לסיטריקס יש מערך של אפליקציות מובייל העונה על צורך זה".

חזון של עבודה בכל מקום ובכל עת

"אנו מאפשרים שיתופיות", אמר ז'וליבה. "מזה 25 שנה, סיטריקס מספקת פתרונות אשר מחברים בין משתמשים לאפליקציות, כאשר הווירטואליזציה של תחנות הקצה, VDI, היא חלק מהפתרון".

"הפתרון שלנו לסביבת העבודה הארגונית מממש את החזון של עבודה בכל מקום ובכל עת, לרבות בסביבה וירטואלית, עם יכולת למחשוב לפי דרישה, שדרוג האפליקציות בעולם המובייל, עבודה בסביבה של ריבוי מערכות הפעלה – והכל על גבי פלטפורמה אחת, עם נקודת גישה אחת לאפליקציות", ציין. "הייחודיות של סיטריקס היא בכך שתמיד השקענו ברישות, לא בשכבת התקשורת, לטובת ההובלה שלנו בעולם אספקת בקרת יישומים, ADC".

"השוק הישראלי חשוב לסיטריקס", סיכם ז'וליבה. "ישראל היא מדינה מאוד חשובה עבורנו. מדובר בשוק עשיר, מאוד טכנולוגי ורווי בחדשנות, שמאמץ את המוצרים שלנו בקלות, ויש לנו שם שיתוף פעולה עם הרבה מאוד ספקים טכנולוגיים. יש לנו פה לקוחות ארגוניים רבים שאנו מסייעים להם במימוש החזון של פישוט המורכבות בסביבת העבודה. אני רואה פעילות רבה בעולם הנייד, ניהול, ו-SDDC (ר"ת דטה סנטר מוגדר תוכנה), אבל אני לא רואה שזה מובן, או מיושם עד הסוף. המטרה היא להביא לתפוקה טובה יותר של המשתמשים, ולהקל על חיי המנמ"ר וצוותו. אנחנו עוברים למצב שבו כל אחד עובד ממקומות שונים על פלטפורמות שונות, ולכן מצאנו לכך פתרון".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים