תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Aman FormIT, יום ג' 24 בנובמבר, סטוקו

"בשנה הבאה נשקיע בתחום הציבורי-ממשלתי המשווע למהפכה בתחום הפקת הפלטים"

25/10/2015 11:43

לקראת הכנס השנתי של FormIT שוחחנו עם יוני גרינשפון, מנהל פעילות FormIT בקבוצת אמן, על השנה החולפת וכמובן על העתיד.

איך אתה מסכם את השנה האחרונה מבחינת הפעילות של FormIT?
"אנו מגדירים את השנה האחרונה כשנת 5.9 בה יצאנו עם הגרסה החדשה של FormIT שהביאה בשורה גדולה לשוק. יצרנו הפרדה של חבילת הפתרונות שאנו מציעים לארגונים לשני מודולים מרכזיים: מודול ה-SendIT שהפך למוצר בפני עצמו וה-FormIT. ה-SendIT מאפשר מהפיכה משמעותית, בין היתר בזכות מנגנון הפצה מעודכן שהוסף השנה, ופועל באופן כמעט אוטומטי ועם מעט מאוד התערבות לאחר שהמערכת עובדת".


"במקביל, הוספנו מודול חדש, ManageIT, המאפשר להטמיע בארגון תהליכים עסקיים מורכבים. כעת, אנו יכולים להציע לחברות בתחום הביטוח לבצע הפצת מסמכים כוללת תוך פניה לשירותים חיצוניים, והכל עם לוגיקה מאוד מורכבת והמון התניות לביצוע הפצה. אם בעבר לוגיקת ההפצה של חברת הביטוח הייתה תלויה בתהליך הייחודי של כל אחד ממגוון התהליכים העסקיים, כיום אנחנו יודעים לאחד את הכל ולהפוך את כל התהליך למנוהל מלמעלה".

"המודול השני הוא כמובן ה-FormIT. השנה הוספנו לו התאמות לרגולציה, בעיקר בתחום הביטוח והבנקאות. היום, חברות נדרשות להפיק ללקוחותיהם המון מסמכים בפורמטים מורכבים ולבצע גם הפצה אלקטרונית וגם לא אלקטרונית בצורה מודרנית. באמצעות התאמות שביצענו ב-FormIT, יש לנו את היכולת לעמוד בכל הדרישות החדשות ולספק ללקוחותינו את כל הנדרש. למעשה גרסה 5.9 מכילה חידושים רבים, ביניהם המרה של מסמכים מוכנים ב-Word או ב-PDF ישירות לטפסים על ידי טעינה שלהם אל תוך המערכת. אנחנו יודעים להתמודד טוב מאוד בכל השלבים השונים של הטפסים, בין אם בבניית מכתבים, בניית טפסים סטנדרטיים או בניית חשבוניות".

איך היתה השנה מבחינה עסקית?
"מבחינתי זו היתה שנה של הצלחות. אחרי שבשנים קודמות התבססנו בעולם הטלקום, השנה הצלחנו לחדור גם לתחום הביטוח עם שלושה פרויקטים גדולים, וגם לתחום הבנקאות. במקביל, העמקנו את יריעת הפעילות שלנו בשוק המזרח אירופי, עם דגש לרוסיה. על אף ההאטה הכלכלית במדינה, אנו מתמודדים כיום על מספר פרויקטים, כמה מהם בתחום הטלקום ובענף הבנקאות. היום אנחנו קורצים אפילו לשוק בקזחסטן, שם מתפתחת פעילות עמוקה של דיגטציה של טפסים".

ומהן התוכניות לשנה הבא?
"בשנה הקרובה נצא עם גרסה 6.0 של FormIT שאמורה להיות מהפכנית מבחינת ממשק המשתמש שלה. בנינו מחדש והחלפנו את כל ממשק המשתמש במטרה לאפשר גם למשתמשים שאינם מיומנים את היכולת לבנות מסמכים וטפסים ולהפיק אותם במסגרת המוצר בצורה קלה, פשוטה ויעילה. החל מגרסה 6.0, כדי לבנות טופס ב-FormIT אפשר להסתפק בהיכרות עם תוכנת Word בלבד".

"כמו-כן, בשנה הבאה נשקיע מאמצים להרחיב את הפעילות שלנו בענף הבנקאות, ובהתאם נפעל להיכנס גם לתחום הציבורי-ממשלתי, אשר לטעמי משווע למהפכה באופן הפקת הפלטים הארגוניים שלו. כמו שאני רואה זאת, יש פוטנציאל רב בקופות החולים השונות, שם בכל שנה מפיקים יותר ויותר פלטים למבוטחים. להערכתנו, בשלב מסוים תגיע הרגולציה גם לשם ואנחנו נהיה שם עם ה-FormIT לספק את הפתרונות המובילים בתחום".

יוני גרינשפון, מנהל פעילות FormIT בקבוצת אמן, ושאר צוות FormIT יציגו את הפתרונות החדשים ביותר בתחומי הפקה, ניהול והפצת פלטים ארגוניים במסגרת כנס "OUTPUT MANAGEMENT BY FORMIT", שייערך ביום ג', 24 בנובמבר, בסטוקו (שטרית 2, ת"א), החל משעה 09:00.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים