תוכן שיווקי
לקראת אירוע - The Startuprise, יום ה' 5 בנובמבר, רידינג 3

Cyber Observer: "החזון – לסייע בהתמודדות עם עולם אבטחה כאוטי ומורכב"

29/10/2015 07:28
Cyber Observer

2Bsecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, תקיים ב-5 לנובמבר כנס בנושא טכנולוגיות סייבר ואבטחה מתקדמות, במסגרת הכנס, שכותרתו: The Startuprise: The Hottest cyber & Security Technologies, יתארחו עשרה סטארט-אפים מובילים המפתחים מוצרים בתחום זה. לקראת הכנס, נפגשנו עם הסטארט-אפים המשתתפים לשיחת היכרות קצרה. והיום: Cyber Observer.

תארו את הסטארט-אפ שלכם במשפט אחד?
מערכת CyberObserver הינה פתרון ניהול כולל, מבוסס אינפוגרפיקה ומהיר ליישום, המיועד למנהלי תחומי אבטחה ומנהלים רלוונטיים בארגונים, הנדרשים לנהל ולהתמודד ביעילות מירבית עם איומי סייבר.

מהו הצורך או הפער שזיהיתם בשוק? אילו אתגרים הוא מציב?
למנהל האבטחה בארגון יש גישה לכמות מידע עצומה המופקת מכלי אבטחה, טכנולוגיות, סטנדרטים, תהליכים, אימונים, תקנים, מידע מודיעיני, בדיקות והמלצות. המידע המתקבל גורם ל"ערפל מידע" (Fog of more) המקשה מהותית על התמודדות יעילה של הארגון עם איומי הסייבר. בדו"ח של גרטנר (Gartner) נכתב כי מעל ל-92% מפרצות האבטחה כלל לא מתגלות על ידי הארגונים הנפרצים והדבר מעמיד אותם בסכנה.

הבנו כי קיים צורך בכלי לניהול עולם האבטחה, אשר יבנה וינתח באופן אוטומטי ומחזורי את תמונת אבטחת הסייבר בארגון, ויתבסס על שילוב של טכנולוגיה-תהליכים-אנשים. הגענו למסקנה כי יש צורך בכלי שיעריך בזמן אמת את מצב אבטחת הסייבר בחלוקה לתחומי אבטחה ויציג תמונת מצב בצורה ברורה ומובנת למנהלי האבטחה ולגורמים הרלוונטיים בארגון.

2Bsecure

2Bsecure

כיצד הפתרון שלכם עונה על אתגרים אלו?
מערכת ה-CyberObserver מבנה את תמונת האבטחה הארגונית בחלוקה לדומיינים, ומממשת באופן אוטומטי בקרות אבטחה המודדות את המידע הנחוץ לבחינת מצב האבטחה שכל ארגון חייב לבצע על מנת למנוע, להתריע ולהגיב על תקיפות סייבר המאיימות על ארגונים. המערכת מנתחת את בקרות האבטחה לקביעת תמונת מצב וחיוויים למצבי שגרה ומצבי חריגה המעידים על איום.

אילו מרכיבים חדשניים אתם מביאים לשולחן?
פיתחנו את המערכת בתפיסה פרואקטיבית למימוש וניתוח בקרות אבטחה על מנת לאתר ולסגור פרצות אבטחה בארגון. המערכת מספקת מידע לפעולה מבוססת מודיעין וניתוח המצב בארגון, במטרה למנוע ו/או לאתר ווקטורי תקיפה מלהתממש בארגון.

המערכת מאפשרת לנהל עולם אבטחה דינאמי המשתנה בתדירות גבוהה במספר שכבות: טכנולוגיה בשימוש הארגון; איומים והמענה לאיומים, כאשר טכנולוגיות חדשות נכנסות לשימוש ומביאות עימן סיכונים חדשים. המערכת מספקת תמונת מצב ברורה ומתעדכנת לכל תחום אבטחה חדש וקיים והן בין הקשרים המתקיימים בין התחומים השונים.

ספרו על הדרך שעברתם, משלב הרעיון הראשוני ועד היום.
Cyber Observer הוקמה בשנת 2011 על ידי יוצאי משרד ראש הממשלה, כאשר ברשותם ניסיון של שנים רבות בארגונים בטחונים גדולים המאוימים בקביעות ואשר דורשים מצוינות באבטחת הסייבר. למייסדי החברה ניסיון רב במתודולוגיה, פיתוח וניהול מערכות מידע טכנולוגיות מורכבות המשלבות טכנולוגיה, תהליכים ואנשים.

החברה מינפה את הידע רב השנים לטובת פיתוח כלי המממש מתודולוגיה סדורה ותהליכים ממוכנים ליצירת מערכת ניהול מרכזית הממוקדת לצרכיו של מנהל האבטחה הארגוני.

מהן המטרות והחזון שלכם לעתיד הקרוב והרחוק?
החזון שלנו הוא להפוך לכלי המוביל בשימושם של מנהלי אבטחה בארגונים ולסייע להם בהתמודדות עם עולם אבטחה כאוטי, מורכב ומשתנה בתדירות גבוהה.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים