תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

קומוולט מגדירה את הדור הבא של ניהול הנתונים בעולם הוירטואלי ובענן

מובילת השוק מסמנת שישה צרכים מרכזיים של לקוחות כיום, לצד פתרונות "דור חדש" לניהול נתונים, בהם תשתית מקומית מסורתית, וירטואלית בענן או ב-SaaS

28/10/2015 14:04
קומוולט

קומוולט (Commvault), מובילה גלובלית בהגנה על נתונים ארגוניים וניהול מידע, משרטטת את החזון שלה לדור הבא של ניהול נתונים. החברה מציגה היום סדרה של שישה צרכים של לקוחות הנמצאים בצמיחה. צרכים אלה עומדים בפני מנהלי מחשוב ומובילים עסקיים, בעוד הם מתמודדים עם שינויים גדולים בטכנולוגיה, עם משאבים הולכים ומצטמצמים, והיקפים מתרחבים תדיר של נתונים. קומוולט שרטטה גם את עקרונות ניהול הנתונים המודרני אשר אמורים להוות את דרישות המינימום עבור פתרון ניהול מידע הוליסטי ומודרני.

ששת הצרכים העומדים בבסיס הצמיחה של לקוחות והעקרונות לניהול מודרני של נתונים, הוצגו כחלק מסדרת הכרזות של קומוולט, במסגרתה החברה חושפת את הדור החדש של מערך הפתרונות הידוע שלה להגנת נתונים וניהול מערכי מידע.

ששת צרכי לקוחות הנמצאים בצמיחה

קומוולט מזהה את השינוי בשיח סביב נתונים, המתרחש לאור התמודדות הלקוחות עם טרנדים ארוכי טווח כגון מעבר לענן, מחשוב בכל מקום וזינוק בהיקפי הנתונים. מגמות אלה עיצבו מחדש את תעשיית ה-IT ואת ניהול הנתונים. אל מול החדשנות המתמשכת בשוק בתחומי האחסון, ענן ותשתיות מאוחדות, קומוולט זיהתה שישה צרכים של לקוחות  הנמצאים בתהליך שינוי ואשר צפויים להיכנס למוקד תשומת הלב של מנהלי מחשוב ומנהלים עסקיים:

● תשתית פתוחה, מבוססת סטנדרטים: לקוחות צריכים לנצל את יתרונות הגמישות והעלות של תשתית בתפוצה רחבה.
● דרישות בסיס חדשות לאחזור: לקוחות לא צריכים להיות סובלניים לגבי אובדן נתונים, וחלונות האחזור הולכים ונסגרים.
● אנליטיקה רחבה ומובנית: לקוחות רוצים כלי חיפוש, ויזואליזציה, גרפיקה וקורלציה, המובנים בתוך פתרונות ניהול הנתונים שלהם, או נגישות דרך שפת שאילתה של חברה צד ג'.
● גישה ושיתוף פעולה: למשתמשים צריכה להיות גישה רציפה ואוניברסלית לכל העותקים של הנתונים שלהם, ללא קשר היכן הם נוצרו.
● משילות מקצה לקצה: חברות חייבות להיות בשליטה לגבי כל הנתונים – עם שקיפות, אבטחה, ניהול גישה ועמידה ברגולציה.
● הגיבוי לא עומד בקצב צמיחת הנתונים: היקף הנתונים עולה על היכולת של פתרונות גיבוי מסורתיים להתמודד עם הביקוש הקיים וביעדים לנקודת אחזור.

התחזית המוקדמת של קומוולט לגבי דרישות הלקוחות, סייע לה להנחות את צוותי הנהלת המוצרים וההנדסה שלה, כאשר הם הובילו את פיתוח ההשקה ה-11 של יישומי החברה. מאפיינים חדשניים רבים ויכולות של התוכנה החדשה של קומוולט תוכננו במיוחד כדי לענות על הצרכים החדשים של הלקוחות, זאת דרך הצגת מערך פתרונות שימשיך לזכות בשבחים מלקוחות ומאנליסטים בתעשייה עבור החזון, היכולות וההוצאה לפועל.

"בחינת ספקים אל מול אתגרי הגנת הנתונים וזמינות עבור משתמשי הקצה, היא מפתח לכל קבלת החלטת רכישה, אבל זה לא מספיק", אמר פיל גודווין, חוקר ב-IDC. "לקוחות חייבים להחזיק בחזון צופן עתיד לגבי השוק, ולעבוד עם הספקים שלהם כדי להבטיח כי טכנולוגיות אלה נעות לאורך האבולוציה הצפויה, ולבחון היטב היכן טכנולוגיות אלה נמצאות במחזור החיים שלהן. אנו חולקים את נקודת המבט של קומוולט אשר מספקת למשתמשי הקצה רשימת דרישות שיאפשרו הגנה אופטימלית על נתונים, ומסייעת להבטיח ללקוחות כי הם מוכנים להתמודד עם אתגרי ה-IT של היום ושל המחר".

הגרסה ה-11 של מערך פתרונות קומוולט ממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה. התוכנה מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש של לקוחות. פלטפורמת הנתונים הפתוחה של קומוולט מסייעת ללקוחות למנף טוב יותר נתונים, לשפר את תפעול ה-IT, ומאפשרת חדשנות לחברות חיצוניות.

אירועים קרובים