תוכן שיווקי
לקראת אירוע - IT מוניציפאלי 2015, יום ב' 2 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

מחשוב חכם לעיר חכמה

28/10/2015 14:58
קארין דיין, מנהלת תחום המחשוב העסקי באסוס ישראל

כתבה: קארין דיין, מנהלת תחום מחשוב עסקי, ASUS ישראל.

בעת האחרונה מגלות יותר ויותר רשויות מקומיות את הפוטנציאל שביישום חזון הערים החכמות. החל משיפור הנגישות והיעילות של אספקת השירותים העירוניים ועד העלאת רמת הביטחון האישי של התושבים, אלו דוגמאות חלקיות בלבד לפוטנציאל הטמון בכך. כדי ליישם את חזון העיר החכמה בצורה הטובה ביותר, נדרש תחילה תהליך תכנון מלא מחשבה, שיביא את המנמ"ר החכם לעיר החכמה כשהוא מצויד באמצעים המתאימים לכך, בראשם ציוד המחשוב. הנה חומר למחשב(ה).

חדשנות – כדי להבטיח שלא תישארו מאחור, חשוב לבחור ביצרן ותיק ומנוסה, כזה שמתאים עבורכם את הפתרונות ולא דורש מכם להתאים את עצמכם אליהם. לכן, יצרן שהחדשנות היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית שלו תמיד יציע מגוון רחב של פתרונות ופורטפוליו עשיר של מוצרים לכל צורך משתנה שלכם, ויבצע ללא הרף מחקר ולמידה של המציאות המשתנה, בכדי לספק לה מענה. יצרן כזה לא יפחד לקיים שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם, דוגמת אינטל (Intel), מיקרוסופט (Microsoft) וגוגל (Google), ואף ידאג תמיד להיות חלוץ מוביל בתחום זה.

ביצועים ועמידות – כשבאים לבחור את ציוד הקצה, מחשבים, טאבלטים וטלפונים ניידים, חשוב לקחת בחשבון מראש מספר קריטריונים החשובים במיוחד למשתמש הארגוני, בראשם ביצועים מהירים, חיי סוללה ארוכים ועמידות מירבית. ללא כל אלו, ציוד הקצה לא יוכל לספק מענה לאופי העבודה האינטנסיבי ועלול להוביל להחלפה תדירה של הציוד. לשמחתנו, בשנים האחרונות, התבססה תקינה מסודרת בסטנדרטים בינלאומיים המסייעת לנו לקבל את כל הדרישות שלנו ואף יותר מכך, דוגמת עמידות במים ונפילות, כל זאת בניידות גבוהה במיוחד.

שירות – את הדבר החשוב ביותר שמרנו לסוף. השירות הוא הדבר החשוב ביותר בעת בחירת ציוד הקצה הארגוני. מנמ"ר חייב להבטיח לעצמו שקט נפשי בכל הקשור לציוד הקצה, כזה שימנע ממנו באופן מקסימלי זמני השבתה או התעסקות מיותרת בלוגיסטיקה ובתיקונים. כך, תמיד כדאי לבחור במוצרים של יצרן המבטיח שירות ואחריות ברמה גבוהה, תמיכה מלאה, זמינות חלפים ושירות On Site.

ASUS

ASUS

אם צריך לסכם את הדרישה המרכזית של מנהלי המחשוב בארגונים, הן ציבוריים והן פרטיים, הדרישה הזו היא פתרון שלם. מנהלי המחשוב, שהפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מצוותי ההנהלה המובילים בארגונים שלהם, חייבים לצידם יצרן אשר למד את הצרכים שלהם, כזה שיתאים להם פתרון אינטואיטיבי לכל צורך, שייצר את הפתרון עבורם עוד לפני שהציפו את הבעיה ויבין את האתגרים שלהם. כך, לדוגמא, בעידן של איומי סייבר בלתי פוסקים, ההולכים ותופסים נתח יותר ויותר גדול בדאגותיו של המנמ"ר, תמיד תהיה עדיפות ליצרן מחשבים וחומרה ותיק, מוכר ואמין, אך כזה שגם מציע פתרונות אבטחה מובנים בציוד הקצה, דוגמת קוראי טביעות אצבע, תוכנות שליטה מרחוק והשבתה מרחוק במקרי גניבה או אובדן של ציוד הקצה וכו', זאת כמובן לצד המובן מאליו: תמחור משתלם, המספק יחסי עלות תועלת גבוהים.

ASUS היא יצרנית המחשבים הניידים השלישית בגודלה בעולם ויצרנית לוחות האם הנמכרים ביותר בעולם. הקו המנחה של החברה הוא הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מרהיב ומתן מענה לצרכים הדיגיטליים של המשתמשים בעידן הטכנולוגי. ASUS מציעה מגוון פתרונות מחשוב לשוק הארגוני, כולם תחת המותג ASUSPRO, החל ממחשבים נייחים, דרך מחשבים ניידים מתקדמים במיוחד ועד מחשבי ה-All in One.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים