תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

"במקום להתמקד ולשנות רק גורם אחד, אני משנה את כל התמונה ומסדר אותה אחרת"

29/10/2015 14:21
נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault) שוחחנו עם נדב טוביאס, מנהל נוטניקס (Nutanix) ישראל.

ספק קצת רקע על נוטניקס – מתי הוקמה, כמות עובדים, באילו תחומים פועלת?
"נוטניקס היא חברה אמריקנית פרטית אשר הוקמה בשנת 2009. החברה מונה כ-1,500 עובדים בעולם ומטפלת בלמעלה מ-1,700 לקוחות. הסניף הישראלי של נוטניקס הוקם לפני שנה וחצי. מאז הקמתה בשנת 2009, פעילות החברה גדלה בצורה משמעותית וקצב צמיחתה היה המהיר ביותר בשוק ה-IT בעשור האחרון. הגענו לשוק במטרה לתת פתרון שונה שיהפוך את העולם הוירטואלי לפשוט, מהיר וחסכוני. חלק מהעובדים הגיעו מחברות גדולות ונחשבות כמו גוגל (Google) ופייסבוק (Facebook). החשיבה שלנו הייתה לקחת את יכולת הגדילה הליניארית ולהביא אותה לעולם הלקוחות הגדולים. וכיצד אנחנו עושים זאת? אנחנו משמשים כתשתית עבור לקוחותינו – אנחנו מספקים את השרתים ואת האחסון. אנחנו יוצרים תשתית לוירטואליזציה מבוזרת וזה הדבר שמפשט את התהליך שהכרנו עד היום".

אילו פתרונות אתם מספקים?
"אנחנו מגיעים מתפיסה שהתשתית צריכה להיות שקופה ללקוח, כפי שאנחנו לא מתעסקים במקור ותשתית החשמל אלא מנצלים לצרכינו בלבד, כך גם תשתית ה-IT  נדרשת להיות שקופה ולספק את האפליקציות והצרכים הארגוניים. הפתרון שלנו הוא תשתית אחודה (שרתים ואחסון יחד עם בקרים וירטואליים ) – Hyperconverged, עבור התשתית הווירטואלית. ארכיטקטורת שלוש השכבות שהייתה קיימת קודם לכן סבלה ממספר בעיות מהותיות, למשל, משך זמן הניהול וחוסר היכולת לגדול בצורה ליניארית. הפתרון שאנו מציעים הוא ארכיטקטורה מבוזרת בעלת יכולה גדילה ליניארית לכל הכיוונים ויחד עם זאת, זוהי ארכיטקטורה פשוטה לניהול אשר חוסכת עלויות באופן מהותי. הדגש שלנו הוא לתת לארגונים את הכלים שהם זקוקים להם עבור האפליקציות והדרישות העסקיות שלהם, תוך כדי שמירה על פשטות כלכלית ותהליכית".

מהם המגמות או הטרנדים הבולטים בתחום זה כיום?
"ארכיטקטורת שלוש השכבות שהייתה קיימת עד היום לא תוכננה לווירטואליזציה. היא פשוט נוצרה לתוך זה ולכן הייתה בעייתית מבחינת ניהול נפרד של המערכות, ביצועים, עלויות גבוהות עקב היעדר תכנון מתאים ועוד. כתוצאה מכך, צצו חברות שונות שעסקו רק באחסון, והן פתרו בעיה נקודתית אחת של אחסון או של שרתים. לכן, הפתרונות שהחברות הללו הציעו היו חלקיים בלבד. כאשר נכנסנו לשוק, הבאנו איתנו תפישה אחרת – במקום להתמקד ולשנות רק גורם אחד, אני משנה את כל התמונה ומסדר אותה אחרת. אנו לא נותנים פתרון רק לבעיה אחת, אלא אנו משנים את התפישה הכוללת, מתאימים ומתכננים אותה לעולם הווירטואלי. וכך בעצם תפרנו חליפה במידות מיוחדות לעולם הווירטואלי שיכולה להשתנות לפי לקוח".

ספר על שיתוף הפעולה עם קומוולט. איך מתנהלת העבודה המשותפת?
"אנחנו מכירים בקומוולט כשחקנית מוערכת בתחום הגיבויים והווירטואליזציה. חשוב שללקוח יהיה חופש בחירה, ואם אנחנו מומחים בווירטואליזציה וקומוולט מומחים בגיבויים, אז אנחנו יכולים להעניק ללקוחות שלנו פתרון אחד שיהיה מובנה במערכת. בצורה זו, אנו מאפשרים ללקוח לבצע גיבויים בצורה שקופה. לכן, שיתוף הפעולה בינינו מתבצע הן ברובד הטכנולוגי והן ברובד המסחרי, כאשר כל אחת מהחברות מוכרת את התשתיות והתוכנות שלה וכל אחד מאיתנו נעזר במוצרים של השני. אנחנו הקמנו ממשקים מתקדמים עם היכולות המתקדמות של קומוולט אשר מאפשרות ללקוח פשטות תפעולית וגמישות".

מה תציגו בכנס?
"בכנס שיתקיים בנובמבר נציג את פתרון תשתית הוירטואליזציה, ונספר על הדרך שבה ניתן לחבר את התשתית שלנו עם הגיבויים של קומוולט בצורה פשוטה ויעילה. החברות שלנו חולקות את אותה המטרה – להעניק למנמ"ר את היכולת לנהל את הארגון באופן דינאמי, לנייד ולגבות את המידע בצורה מהירה ופשוטה ובדרך המתאימה לו ביותר. יחד עם קומוולט, אנו מציעים ללקוחותינו תשתית גמישה המאפשרת מתן פתרונות מהירים, יעילים וחסכניים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים