תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Aman FormIT, יום ג' 24 בנובמבר, סטוקו

חמישה דברים שלא ידעת על ה-FormIT ולא העזת לשאול

29/10/2015 16:20
מירב קנוסן, מנהלת מכירות אינטגרציית נתונים, קבוצת אמן

כתבה: מירב קנוסן, מנהלת מכירות FormIT בקבוצת אמן.

הנה חמישה דברים שלא ידעת על ה-FormIT ולא העזת לשאול:

● מוצר ותיק אשר חוגג בדיוק "בר מצווה" – 13 שנים בשוק. התחיל כפתרון בשנה הראשונה לחברת תקשורת ברומניה, ומשם הדרך לפיתוח הפתרון למוצר ארוז ומובנה הייתה טבעית. בשנים אלה פותחו מודלים שונים ויכולות נרחבות אשר נותנים יחד מענה כולל בתחום הפלט הארגוני לעשרות ארגונים בארץ ובעולם.

● מהווה פתרון מקצה לקצה בתחום ניהול החיים של המסמך – מרגע שליפת הנתונים עצמם מהמערכות השונות ומקבצים בפורמטים שונים, עיבודם תוך יישום לוגיקות עסקיות מורכבות בהפקת המסמך ועד לעיצובו, שמירתו בארכיון הארגוני והפצתו בערוצי המדיה השונים.

● המנוע החכם שלו "מאחורי הקלעים" אשר מאפשר אינטגרציה לכל בסיס נתונים ולכל פורמט, יכולות עיבוד גבוהות לנתונים ועבודה עם נפחים עצומים של מידע הוא טכנולוגיית האינפורמטיקה. אינפורמטיקה מוטמעת בתוך המוצר על בסיס OEM ולא נרכשת בנפרד.

● ה-FormIT הוא סוויטה של מודלים כשכל מודול הוא Stand Alone ונותן מענה ופתרון בתחומו: מודל ה-Builder אשר אחראי על הפקת ועיצוב המסמכים, מודול הארכיון אשר כשמו שומר את המסמכים באופן יעיל וחסכוני, מודל ה-Sendit אשר מנהל את ההפצה הארגונית באופן מתוחכם ומנוטר ומודל ה-Silent Printing אשר מאפשר הדפסת מסמך במדפסת המקומית מתוך השרת וללא צורך העלאת המסמך על הקליינט עצמו. לכל מודול יש תתי מודולים כשהפתרון מותאם לכל לקוח על פי צרכיו.

● ה-FormIT נותן מענה מהיר ויעיל לרגולציות אשר מצריכות היערכות ופיתוח של דו"חות/ טפסים/ סטייטמנטים וכיוצא בזה. לדוגמא, ה-FormIT שימש (ומשמש) לחברות ביטוח ובנקים ברגולציות (רגולציית הדו"חות השנתיים, ת"ז בנקאית) , לחברות תקשורת  (ברגולציית גילוי נאות ) וכו'.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים