תוכן שיווקי

Snap – לתפוס את תשומת הלב של העובד בלחיצת כפתור

01/11/2015 10:28
Snap

מערכת Snap, פרי פיתוחה של חברת היי-טק ניו-זילנדית, הופכת שכבה אחת במסך העובד למערכת תקשורת דו-כיוונית של הארגון עם עובדיו. המערכת, כוללת ארגז כלים בדחיפה (ממנו ניתן לבחור כלים ספציפיים או את כל הארגז) הניתן לפילוח ותזמון, שחלקים ממנו זמינים גם לסלולר וטאבלטים.

ארגז הכלים, המותאם בצורה מלאה לעברית כולל: מבזקוני חדשות הרצים לרוחב המסך, הודעות מתפרצות, שומרי מסך במגוון פורמטים, ואפילו סקרים, חידונים ומידעונים, כאשר כולם ניתנים לפילוח, תזמון ועיצוב בהתאם לשפת הארגון, ואינם תלויים בפעילותו של פורטל כזה או אחר.

המערכת מאפשרת ליצור את התכנים, לפלח את המשתמשים בצורה ידנית, או להתממשק למערכות ה-AD או מערכות הסאפ (SAP), ולתזמן כל תוכן בהתאם לצורכי הארגון ובהתאמה להתנהגות המשתמשים.

ממשק הניהול של המערכת גרפי ואינטואיטיבי ואינו דורש ידע טכני. מערכת הרשאות הניהול של Snap מאפשרת לחלק הרשאות לאדמיניסטרטורים ברמות ארגוניות שונות (אדמין מחלקה, אגף, ארגון), תוך מתן הרשאות ייעודיות לכלים, לקהלי היעד או תיקיות המערכת. בנוסף כוללת המערכת לוח שנה מובנה, המאפשר להציג בכל זמן את התכנים הנמצאים באוויר, בחלוקה למחלקות או כלים.

העצמת המודעות וההיענות למסרים

למערכת פיצ'רים יחודיים המאפשרים שליחה חוזרת של הודעות רק לעובדים שטרם קראו אותם, שילוב קל ופשוט בין מספר כלים במסגרת אותו קמפיין להעצמת המודעות וההיענות למסרים, וכן יכולת  העברת מסרים במספר פלטפורמות (מחשב, טאבלט וסלולרי). בימים אלה השיקה החברה פתרונות חדשים יעודיים לחברות בהם נדרשת היענות חובה (ציות) על מסרים ונהלים, כגון קבלת אישור העובד על קריאת תכנים.

ניתן לממשק בין מערכת ה-Snap למערכות חיצוניות באמצעות ממשק API, ובכך ליצור חיבור למערכות חיצוניות. לדוגמא: קבלת התראות למסכי העובדים על בסיס מערכות התראה חיצוניות.

למערכת ה-Snap מערכת מדידה, המאפשרת לנתח היענות העובדים לכל אחד מהתכנים המתפרסמים באמצעותה, החל ממספר הקוראים ועד למספר המגיבים, כולל דשבורד מפותח המאפשר לעקוב בזמן אמת אחר ההיענות לתוכן.

מערכת ה-Snap כבשה מדינות רבות בעולם בהצלחה רבה, וכוללת היום למעלה מ-2.5 מיליון משתמשים. בישראל המערכת פעילה מזה כמה שנים בארגונים גדולים כמו מכבי שירותי בריאות, בנק לאומי, מכון התקנים, אוניברסיטת אריאל, כמו גם בקרב ארגונים קטנים יותר כגון סוגת, החברה לשירותי איכות סביבה ועוד.

לניאדו מובילה את תחום תקשורת הפנים והנעת עובדים, והינה חלוצת התחום בישראל. לניאדו היא הזכיינית הבלעדית של Snap בישראל, ומספקת לצד הדרכה ותמיכה שוטפת במערכת, קמפיינים תקשורתיים להטמעת המערכת בארגון והתאמתה לאופי הארגון.

אירועים קרובים