תוכן שיווקי

Software AG השיקה את Digital Marketplace – מרכז המאפשר לארגונים למנף ידע וניסיון עסקי

מרכז המצוינות והחדשנות הדיגיטלי מחבר קהילה של למעלה משני מיליון מפתחים החולקים ביניהם ידע עצום ● זהו הכלי החזק ביותר המאפשר לארגונים להוציא אל הפועל בקלות את תהליך הדיגיטציה, על בסיס הניסיון המצטבר של החברה, שותפיה ולקוחותיה

01/11/2015 11:40
Software AG

"המהפכה הדיגיטלית משנה את כללי המשחק העסקיים. חברות שלא תשכלנה לחדש עלולות למצוא עצמן מחוץ למשחק". כך אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, לרגל השקת Digital Marketplace, מרכז מצויינות וחדשנות דיגיטלי.

"על מנת לנהל את השינוי הגדול, על הארגונים להיערך בהתאם. אפליקציות עסקיות קונבנציונאליות אינן מספקות את היכולות לעמוד בשינויים הנדרשים בזמן אמת ובצורה סקלאבלית לאופן השינויים בשוק הפעילות. ולכן השיקה היום Software AG את Digital Marketplace – מרכז מצוינות, ידע וחדשנות מקוון אשר נועד לסייע ללקוחותינו להגיב מהר יותר למהפכה הדיגיטלית בכלכלה העולמית. זהו המקום שבו יכולים מובילי השינוי בארגון להיפגש עם טכנולוגיות חדשניות ופתרונות מעוררים השראה, שיאפשרו לארגוניהם עמידה בדרישות השוק הדינמיות."

להגיב לאירועים עסקיים בזמן אמת ולתנאי השוק המשתנים במהירות

Digital Marketplace מאפשר לארגונים להיעזר בפתרונות ורטיקליים וברכיבים שפותחו זה מכבר (כגון מאיצי פתרונות, מודלים עסקיים, רכיבי יישומים) על ידי Software AG, שותפיה ולקוחותיה, על מנת להפיק ערך רב יותר מהפלטפורמה העסקית הדיגיטלית שלהם.

הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של Software AG מסייעת ללקוחותיה להגיב לאירועים עסקיים בזמן אמת ולתנאי השוק המשתנים במהירות, והיא כלי חיוני עבור ארגונים המעוניינים להפוך לדיגיטליים ועל ידי כך לנצח בשוק התחרות. בנוסף, הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של יכולות המאפשרות לארגונים לפתח במהירות יישומים עסקיים לעידן הדיגיטלי.

אלראי מסביר כי "כחברת תשתיות התוכנה העצמאית הגדולה בעולם, אנו תרים תמיד אחר דרכים טובות יותר לסייע ולתמוך בלקוחותינו. ארגונים וממשלות חייבים לפתח ולהטמיע את האסטרטגיות הדיגיטליות הייחודיות שלהם אם ברצונם לעמוד בציפיות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים בשוק העולמי הדינאמי".

אירועים קרובים