תוכן שיווקי
לקראת אירוע - The Startuprise, יום ה' 5 בנובמבר, רידינג 3

PlainID: הרשאות – פשטות ועוצמה בפתרון ממוקד

01/11/2015 14:21
PlainID

2Bsecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, תקיים ב-5 בנובמבר כנס בנושא טכנולוגיות סייבר ואבטחה מתקדמות, במסגרת הכנס, שכותרתו: The Startuprise: The Hottest cyber & Security Technologies, יתארחו עשרה סטארט-אפים מובילים המפתחים מוצרים בתחום זה. לקראת הכנס, נפגשנו עם הסטארט-אפים המשתתפים לשיחת היכרות קצרה. והיום: PlainID.

תארו את הסטארט-אפ שלכם במשפט אחד?
הרשאות – פשטות ועוצמה בפתרון ממוקד.

מהו הצורך או הפער שזיהיתם בשוק? אילו אתגרים הוא מציב?
הרשאות הן מנגנון הבקרה על גישה למשאבים ומידע. זהו המנגנון שנמצא בלבו של כל ארגון. אנו זיהינו כי הארגונים כיום נאבקים לתת מענה לנושא והפתרונות הקיימים בשוק מתקשים לספק תשובה הולמת לבעיה. יתר על כן, רמת הסיבוכיות עולה בצורה משמעותית כאשר ארגון עובר ליישומי מובייל או פתרונות בענן. ארגונים רבים מעדיפים להתפשר על רמת האבטחה או היעדים העסקיים שלהם עקב בעיית ההרשאות. האתגר המרכזי הוא לספק פתרון אחד, פשוט לשימוש, אשר נותן מענה גם לסביבה הפנים-ארגונית וגם לפלטפורמות מובייל וענן.

כיצד הפתרון שלכם עונה על אתגרים אלו?
PlainID מספקת תשתית הרשאות אשר נותנת מענה לניהול מרכזי פשוט לשימוש מצד אחד, ומנגישה את ההרשאות לפלטפורמת פנים ארגוניות, מובייל וענן מצד שני. זאת אומרת, הניהול והאכיפה מתקיימים במנגנון מרכזי אחד. בנוסף, הפתרון שלנו מדגיש את הצד העסקי של ההרשאות ובכך מאפשר לשלב את הגורם העסקי בתהליכי הניהול וקבלת ההחלטות הנוגעות להרשאות.

אילו מרכיבים חדשניים אתם מביאים לשולחן?
PlainID מציגה חדשנות במספר היבטים:
● הדגשת הצד העסקי של ההרשאות – מתן אפשרות לגורם העסקי להיות מעורב בתהליכי הניהול וקבלת ההחלטות הנוגעות להרשאות.
● הרשאות בזמן אמת – חישוב הרשאות בזמן אמת בהתבסס על זמן, מקום, אירועים או כל נתון אחר. לדוגמא: בעת אירוע אבטחת מידע, הפתרון שלנו מאפשר מניעת גישה מיידית לפעולות או למידע רגיש.
● הצגה ויזואלית של הרשאות, חוקים והקשרים ביניהם.
● ניהול הרשאות למשתמשים, שירותים, התקנים וכל מה שנדרש לגישה למשאבים או מידע.

ספרו על הדרך שעברתם, משלב הרעיון הראשוני ועד היום.
PlainID הוקמה לפני כשנה על ידי מומחים בתחום ניהול זהויות. בתחילת השנה התקבלנו ל-CITI Bank Accelerator. ההשתתפות ב-accelerator איפשרה לנו לעבוד באופן צמוד עם צוות ניהול הזהויות של CITI, להבין את האתגרים שלהם בתחום ההרשאות ולבנות יחד מתווה משותף לפיילוט. בהמשך השנה התקבלנו ל-The Junction, שהינו אקסלרטור משותף לקרן ג'נסיס (Genesis Philanthropy Group) וסאפ (SAP). שיתוף הפעולה עם סאפ במסגרת האקסלרטור איפשר לנו לבחון מענה לניהול ההרשאות בסביבת סאפ בתוך הארגון ובענן. במהלך השנה צרפנו לחברה שלושה עובדים נוספים, המנוסים בתחום, אשר מספקים לחברה ערך מוסף גבוה מבחינה טכנית. כיום, PlainID מוכרת ומטמיעה את הפתרון שלה בארץ ובחו"ל.

מהן המטרות והחזון שלכם לעתיד הקרוב והרחוק?
החזון שלנו הוא לאפשר ללקוחותינו לצמוח ולהתקדם ביעדים העסקיים שלהם על ידי מתן מענה כולל לנושא ההרשאות. כמו כן, אנו שואפים לספק מענה מוביל, יעיל ומאובטח לנושא הרשאות הגישה המותאמות לזמן ולמקום. בעתיד הקרוב PlainID מתכננת להרחיב את פעילותה בשוק האמריקני.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים