תוכן שיווקי
לקראת אירוע - The Startuprise, יום ה' 5 בנובמבר, רידינג 3

IronScales: מניעה אקטיבית של התקפות פישינג באמצעות חוכמת ההמונים

01/11/2015 15:25
IronScales

2Bsecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, תקיים ב-5 בנובמבר כנס בנושא טכנולוגיות סייבר ואבטחה מתקדמות. במסגרת הכנס, שכותרתו: The Startuprise: The Hottest cyber & Security Technologies, יתארחו עשרה סטארט-אפים מובילים המפתחים מוצרים בתחום זה. לקראת הכנס, נפגשנו עם הסטארט-אפים המשתתפים לשיחת היכרות קצרה. והיום: IronScales.

תארו את הסטארט-אפ שלכם במשפט אחד?
"IronScales מאפשר מניעה אקטיבית של התקפות פישינג באמצעות חוכמת ההמונים".

מהו הצורך או הפער שזיהיתם בשוק? אילו אתגרים הוא מציב?
"זיהינו כי פושעי הסייבר מציבים לעצמם כמטרות את העובדים בארגונים השונים, וזאת על מנת לחדור בקלות רבה יותר לרשת הארגונית. היות ורמת המודעות הממוצעת של עובדים לאיומי סייבר שונים אינה מספקת, הם מהווים טרף קל עבור הפושעים. אנחנו מאמינים שניתן לגשר על הפער שנוצר בין מודעות העובדים לבין רמת מתקפות הסייבר כיום, וכן ניתן לעודד את העובדים לקחת חלק פעיל בעצירת התקפות פישינג על הארגון".

כיצד הפתרון שלכם עונה על אתגרים אלו?
"הפתרון שלנו מאפשר לארגון לאמן ולהעלות את רמת המודעות בקרב העובדים, ולהעניק להם כלי אקטיבי אשר ישמש למניעה ועצירה של מתקפות פישינג. IronScales מסייעת לארגון להנגיש את תהליך הלמידה בצורה משחקית פשוטה, אשר מגבירה את אחוזי ההשתתפות ואת תחושת האחריות אצל העובדים, וזאת בשונה מפתרונות הדרכה מסורתיים".

אילו מרכיבים חדשניים אתם מביאים לשולחן?
"פתרון המניעה הייחודי של IronScales בדרך לרישום כפטנט עולמי, והוא מביא עמו בשורה פורצת דרך בכל הקשור למעורבות ואחריות עובדים כקו הגנה פעיל כנגד התקפות סייבר. הפתרון שלנו מאפשר לארגונים שיבחרו להחליף ביניהם מידע מהימן בזמן אמת ובאופן אנונימי ואוטומטי, לדעת על התקפות פישינג המתרחשות בכל רגע נתון בעולם, ובעצם מהווה מרכז ידע עולמי על ההתקפות הללו ברגע שהן יוצאות לפועל".

ספרו על הדרך שעברתם, משלב הרעיון הראשוני ועד היום.
"הרעיון של IronScales נולד כתוצאה מהבנה שהלכה והתבהרה לאחר שנים של מחקר, שפישינג הופך להיות איום קיומי על ארגונים בארץ ובעולם ומתוך הכרה שהפתרונות הקיימים פשוט לא מספקים. לתפיסתנו, הפתרון נעוץ בשכבה שהוזנחה מאז ומתמיד, ולה בעצם הכוח האמיתי להילחם בהתקפות אלו, במיוחד כאשר מדובר בהתקפות שנוחתות מדי יום בתיבות הדואר האלקטרוני הארגוניות ולאחר שעברו את כל הסננים האחרים שבדרך".

"פגישות קצרות וענייניות עם מנהלי אבטחת מידע של ארגונים גדולים בארץ תיקפו את ההנחה שלנו וכך יצאנו לדרך. מהר מאוד הבנו שגילינו הן בעיה כואבת והן הגענו אל הפתרון המתאים – תרגול אקטיבי של עובדים על ידי התקפות דמה. לאחר מספר חודשים של מחשבה ומחקר מעמיקים, גיבשנו את הרעיון, שלפיו ניתן להעצים את העובדים שהוכיחו כישרון יוצא דופן בזיהוי התקפות הדמה ששיגרנו לעברם, ולהקנות להם את הכלים לדווח על התקפות אמת ואף לעצור אותן באופן אוטומטי ומיידי. כיום IronScales עוזרת לעשרות ארגונים להילחם בהתקפות פישינג על ידי העצמת העובדים, ואנו צופים כי מגמה זו אף תמשיך ותגדל".

מהן המטרות והחזון שלכם לעתיד הקרוב והרחוק?
"המטרה המיידית של IronScales היא להתרחב לשווקים בינלאומיים. החזון שלנו הוא להמשיך ולהראות חדשנות בתחום, ולהפוך לחברה מובילה בעולם האנטי-פישינג וההנדסה החברתית, הן ברמת הידע והן ברמת הפתרונות".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים