תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

"בעזרת הטכנולוגיה ההיברידית של נימבל סטורג', הלקוח נהנה מאחסון יעיל וחדשני – ובמחיר אטרקטיבי"

02/11/2015 10:10
רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (CommVault) שוחחנו עם רפי שקולניק, מנכ"ל אזור ישראל ואפריקה של נימבל סטורג' (Nimble Storage) על החברה, מהותה ופועלה.

ספר קצת על נימבל סטורג' – מתי הוקמה, מספר עובדים, באילו תחומים פועלת?
"נימבל סטורג' היא חברה אמריקנית ציבורית אשר הוקמה בשנת 2008. החברה נסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של כשני מיליארד דולר. בחברה מועסקים מעל ל-1,000 עובדים ברחבי העולם. נימבל סטורג' נחשבת כיום לאחת מחברות האחסון בעלות קצב הגידול המהיר ביותר בשוק. הסניף הישראלי נפתח בסוף שנת 2014 והוא מונה חמישה עובדים. סניף זה אחראי על פעילות החברה בישראל, טורקיה, יוון ובמדינות אפריקה".

אילו פתרונות אתם מספקים לשוק?
"נימבל סטורג' פיתחה פתרון  אחסון היברידי המשלב את האחסון המסורתי עם אחסון הפלאש בצורה חדשנית ויעילה – פתרון ייחודי ומתקדם שנועד לגשר בין המוצרים המסורתיים מבוססי דיסקים מגנטיים לבין העולמות החדשים מבוססי דיסקים מסוג פלאש – SSD (ר"ת Solid State Drive). יצרנו מוצר היברידי שמשלב בין שני העולמות ומעניק למשתמשים את חוויית המשתמש והביצועים של הדיסקים המהירים החדשים של SSD במחירים מוזלים שקרובים יותר לעולם הדיסקים המגנטיים. החברה מתמקדת במתן פתרונות שמשלבים פונקציונליות מלאה עם שירות מבוסס ענן ומאפשרים יעילות אחסון מהטובים ביותר בשוק. הפתרונות שאנו מספקים הם פשוטים לשימוש, בעלי יכולת גדילה ליניארית בנפח ובביצועים, עם זמינות גבוהה ותכונות מתקדמות להגנה על המידע".

כיצד מתאפשר המחיר המוזל למרות השימוש בדיסקים SSD?
"זה היופי של הטכנולוגיה ההיברידית, להבדיל מפתרונות All-Flash. אנחנו כותבים בצורה יעילה לדיסקים מגנטיים בעזרת מערכת ההפעלה הייחודית שלנו בשם CASL ומשתמשים ביכולות ה-SSD להאצת קריאות. לכן, השילוב בין היכולות הללו והחדשנות של מערכת ההפעלה מאפשר ביצועים גבוהים ואיכותיים מצד אחד, ומחיר מופחת ואטרקטיבי מצד שני".

מהם הטרנדים הבולטים בתחום זה כיום?
"מצד אחד, הדור החדש מבוסס על דיסקים מהירים ויקרים, ומצד שני קיים ניסיון למצוא פתרונות יעילים ואפקטיביים לניצול נכון של האחסון. מדובר על יחס ברוטו-נטו יעיל יותר. ניתן לראות לא מעט מגמות של חברות אשר מבצעות דחיסת נתונים ומנצלות בצורה נכונה את שטח הרצפה, שהפך ליקר יותר בעולם האחסון. מגמה נוספת כיום היא שיפור השירות וחוויות המשתמש. החברה שלנו הייתה הראשונה שביססה את השירות הפרו-אקטיבי על תשתית הענן".

ספר על שיתוף הפעולה עם קומוולט? איך מתנהלת העבודה המשותפת?
"שיתוף הפעולה עם קומוולט החל לפני מספר שנים ברמה הגלובלית. עם הזמן והעמקת הקשרים, שיתוף הפעולה הגיע עד לכדי עבודת פיתוח משותפת. הפתרון של קומוולט יכול לתזמן ולבקר את ה-Snapshots של נימבל סטורג' ולאפשר ללקוחות ליהנות משני עולמות המוצרים על ידי שליטה ובקרה אחת על שניהם. בעצם, שיתוף הפעולה הזה מאפשר בקרה ושליטה על ה-Snapshots שלנו, וחוסך את הצורך לתפעל את שני העולמות השונים של האחסון וניהול המידע בנפרד. ברמה המקומית והאישית ניתן לומר שיש בין צוות קומוולט לצוות נימבל סטורג' כימיה טובה מאוד והיכרות אישית רבת שנים והערכה הדדית. רבים מאתנו עבדו יחד בעבר. קשר זה מאפשר לחזק עוד יותר את שיתוף הפעולה בישראל".

מה תציגו בכנס?
"נימבל סטורג' הינה אחת הספונסרים של הכנס. בכנס נציג את הטכנולוגיות החדשות של החברה, נספר אודות שיתוף הפעולה עם קומוולט, ונסביר לגבי היתרונות להם זוכים הלקוחות אשר משתמשים בעולמות אחסון בכלל ובעולמות אחסון וגיבוי משולבים בפרט".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים