תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

שי נוני, קומוולט: "אתגר המנמ"ר – לחזות את השינוי ולשנות חשיבה

04/11/2015 11:20
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל

כתב: הילל יוסף

"הנכס העיקרי של כל ארגון הוא המידע. עליו להיות זמין, מנוהל בהיבט של גידול המידע, המיקום שלו, בבקרת הגישה ובעותקים מנוהלים של המידע לצורכי רגולציה והגנה. כיום נדרשת יכולת אנלטיקה או Big Data לצורכי חיפוש וניתוח מידע ויצירת ערך עסקי ממנו". כך אמר שי נוני, מנכ"ל קומוולט (CommVault) ישראל.

נוני התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, ב-16 לנובמבר.

לדברי נוני, "האתגר הגדול ביותר כיום ללקוחות הארגוניים הוא העובדה שהעולם משתנה. הענן, הניידות והתפוצצות המידע, לצד התמודדות עם מערכות ה-Legacy – מייצרים אתגר גדול בהקשר עלויות ניהול המידע והגישה למידע, לצד הרצון להשתחרר מ'נעילת' ספקים".

"יעד המנמ"ר הוא לשלוט במידע, להגן עליו, להבין איפה הוא נמצא, מי ניגש אליו, ואיך לשנע אותו מאתר לאתר", אמר נוני. "יעד זה מייצר הזדמנות גדולה לקומוולט". לדבריו, "יש לנו פלטפורמה אחודה. אנו תופסים את המידע ישירות מהאחסון ומאפשרים לקטלג את המידע על ידי מנוע אינדקס אחוד המאפשר חיפוש ושחזור מידע מכל שכבת אחסון בארגון, מהאחסון הראשי דרך מערכות הגיבוי לדיסק ועד לשכבה הארכיונית בקלטות או בענן. כלומר כלל מערכות המידע מכוסות כולל מערכות היסטוריות. אנו מחברים בין סוגי המידע, בלא הפרדה בין מערכות". נוני הוסיף כי "הייחודיות שלנו בכך שאנו נותנים מענה כולל לגיבוי ולניהול המידע – והכל על גבי פלטפורמה אחת, בעוד המתחרים מספקים פתרונות גיבוי, אירכוב או ניהול של אחסון בטכולוגיות שונות. אנו מצליחים לנהל את המידע בלי להזיז אותו, ובכך משפרים ביצועים בצורה דרמטית, עם תמיכה במספר רב של פרוטוקולים מיצרנים שונים".

גרסה חדשה למוצר

"בעולם שנע לעבר ענן, ניידות והלימה לרגולציות, גרסה 11 של המוצר שלנו, שתוכרז בכנס, נותנת למנמ"ר מענה", אמר נוני. "הפלטפורמה שלנו פתוחה, ומאפשרת בנייה של אפליקציות על ידי השותפים וגם על ידי הלקוחות הארגוניים. בדרך זו נהפוך את הפתרון שלנו לתוכנה, כשירות SaaS. הפלטפורמה שימשה בעבר לגיבוי ולהגנה על המידע – וכעת היא מתפתחת עם יכולות אפליקטיביות נוספות: יכולות לניתוח מידע, חיפוש מידע, ניהול אחוד של גישה למידע מיצרנים שונים, מעבר מפיתוח לייצור – Dev OPs, יכולות התאוששות של יצרנים שונים, יכולת ליצירת העתק חי שניתן לגשת אליו מבלי לחכות לשיחזור וטיפול במידע המגיע מהרשתות החברתיות מחיישנים וממערכות IT".

"בכנס נציג שני סיפורי לקוחות ארגוניים גדולים שהטמיעו את מוצרי קומוולט בשנה החולפת: שופרסל והראל ביטוח", ציין נוני. "הם החליפו מערכות legacy
במערכות של קומוולט, והשיגו חסכון בעלויות, ביצועים טובים יותר, יכולות תכנון של רכש ומערכות אחסון, לצד גישה מהירה למידע, ושינוע מהיר של המידע בין אתרים, עם גמישות בבחירת יצרנים בתחום התשתיות".

"מצבת כוח האדם של הסניף הישראלי גדלה השנה", הדגיש נוני, "ובהתאם, עברנו למשרדים חדשים. יש לנו קשר טוב, הבנוי על אמון, עם שותפי OEM, אינטגרטורים ומפיצים. האמון של לקוחות ושותפים עסקיים הוא המאפשר את הצמיחה שלנו, והוא בא מהצוות המקומי המובחר, עם טכנולוגיה מובילה עולמית".

"המשתמשים רוצים להגיע למידע שלהם מכל מקום ובכל רגע נתון, בצורה מהירה ומאובטחת – ולעשות זאת בצורה יעילה", סיכם נוני. "המנמ"ר נדרש לתת לארגון מענה לצרכים הללו, הכוללים טיפול במידע הארגוני, ולעשות זאת בצורה יעילה, מאובטחת, ותוך חסכון בעלויות וקונסולידציה של פתרונות. השוק מביע בנו אמון, בין השאר בשל הטכנולוגיה החדשנית שלנו, לצד ההבנה שמאיתנו הוא מקבל שירות טוב יותר. שינוי התפיסה כבר כאן, נמשיך להוביל את השינוי ולצמוח יחד, עם השותפים – בשנים הקרובות".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים