תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FormIT של קבוצת אמן, יום ג' 24 בנובמבר, סטוקו, תל אביב

"דליוורי טוב מייצר את הקשר הישיר למכירה הבאה, יוצר קשרים טובים עם הלקוחות, ומעניק שירות איכותי"

04/11/2015 13:47
דקר שלו, מנהל הדליוורי במחלקת אינטגרציית נתונים FormIT בקבוצת אמן

לקראת הכנס השנתי של FormIT, שוחחנו עם דקר שלו, מנהל הדליוורי במחלקת אינטגרציית נתונים FormIT בקבוצת אמן.על כל הקשור לתחום הדליוורי בארגון.

כמנהל דליוורי מנוסה, מהם האתגרים הבולטים בתחום הדליוורי?
"במסגרת עבודה על פרויקט, ישנם לא מעט אתגרים אשר עומדים בפנינו. אחד האתגרים העיקריים הוא מהירות ביצוע תוך עמידה ביעדים האיכותיים. לא פעם אנו נתקלים במקרים בהם הלקוחות מבקשים פיתוחים ושינויים דחופים במערכות, בין אם בעקבות דרישות פנימיות בתוך הארגון או הנחיות רגולטריות שעתידות לקבל תוקף תוך זמן קצר. כתוצאה מכך, נוצר לחץ  גדול על הדליוורי כשהאתגר הוא לתת מענה מהיר, לעבוד בצורה יעילה ולספק את התוצר הטוב ביותר להפקת מסמכים עבור הלקוח. לעיתים לא ניתן לשנות את הדד-ליין שנקבע להפקת המסמכים, כמו למשל במקרים של רגולציה בחברות ביטוח שצריכות להפיק דו"חות בהתאם להנחיות הרגולטוריות החדשות, וישנו צורך לסיים את התהליכים בזמן על-מנת למנוע מהחברות קבלת קנסות כספיים מגורם האכיפה".

"אתגר אחר טמון בעובדה שה-FormIT מנפקת קבצים לבתי הדפוס ולכן אנו צריכים ליישם את הסטנדרטים הן של הלקוח והן של בית הדפוס באמצעות המערכת. בתי הדפוס מעוניינים שהקבצים יועברו אליהם בפורמטים ספציפיים שיקלו על תהליך העבודה, לדוגמא קבצי אינדקס שיפרטו אודות המסמכים שהועברו. התהליך מסתיים רק לאחר שבית הדפוס מחזיר היזון חוזר, ואנו מוודאים שהקבצים שנשלחו לדפוס הופקו כנדרש". לא פעם אנו עובדים מול מספר בתי דפוס שונים שלכל אחד מהם דרישות שונות וייחודיות. בסופו של דבר הלקוח שלנו הוא זה שקובע את בית הדפוס ואנו מתיישרים לפיו".

איך אתה רואה את תפקיד הדליוורי במערך המכירות הארגוני? מה חשיבותו?
"הדליוורי הוא זה שמספק את המוצר בסוף התהליך ללקוח. אנחנו למעשה אלו שמטמיעים את הפרויקט אצל הלקוח והופכים את התיאורה למציאות, כאשר חשוב שלא יהיה הבדל ביניהם. עם תחילת הפעילות, אנו יוצרים מתווה של עבודה משותף למנהלי העבודה שלנו ושל הלקוח, ומלווים את הלקוח עד לרגע שהמוצר 'עולה לאוויר'. לרוב, פעילות הדילוורי לא מסתיימת עם הטמעת המוצר, אלא ישנם שינויים, שיפורים, תוספות ותחזוקה שאנו מספקים ללקוח, מתוך הבנה שיש חשיבות לשירות אותו אנו מעניקים. דליווירי טוב הוא זה ששומר על קשרים טובים עם הלקוחות ומייצר את הרפרנס למכירה הבאה – מייצר הזדמנויות".

האם תפקיד הדליוורי השתנה עם גרסת FormIT החדשה?
"כן. מאחר וכיום כל ההיבט של ניהול גרסאות, מעבר בין גרסאות, התקנות ושדרוגים יותר פשוט וקל לביצוע. מעבר לכך, ישנה אפשרות לשתף נתונים מגרסאות קיימות, דבר שמקצר תהליכים במקרים בהם ישנו צורך בשינוי גורף במספר חברות מתחום זהה (למשל חברות ביטוח, בנקים וכו) שחלים עליהם אותם שינויים רגולטוריים. הגרסה החדשה משפרת את היעילות ואת המהירות של הפיתוח, ומכילה פיצ'רים חדשים ומתקדמים קלים ליישום, המאפשרים להגיע לתוצאה איכותית בצורה פשוטה יותר ובפחות זמן השקעה".

מה היו ההצלחות שלכם בתחום בשנה האחרונה?
"בשנה האחרונה נכנסנו לתחום חדש שהוא ניהול ההפצה, הוספנו את מודול ה-ManageIT, המאפשר להטמיע בארגון תהליכים עסקיים מורכבים. המערכת מאפשרת לנהל את תהליך הפצת המסמכים, החל מביצוע ולידציה, דרך העשרת נתונים, ארכוב, חיתום דיגיטלי, איחוד מסמכים ועוד תחנות נוספות בדרך, וכל זאת באופן דינאמי על פי סוג הבקשה שהגיע למערכת  על-ידי הלקוח. אם בעבר, היה צריך לעשות את התהליך בכמה מעברים, כיום מדובר בתהליך אחד שעושה את כל הרצף".

"המערכת מתאימה את עצמה לפי צרכי הלקוח ועושה את כל הפעולות באופן עצמאי. בסוף התהליך מתבצעת הפצה דינאמית של המסמכים על פי הצורך במגוון ערוצי הפצה, כולל ערוצי הפצה חלופיים המוגדרים באופן אוטומטי במקרה שערוץ כזה או אחר נכשל. בסופו של התהליך מתקבלים דו"חות ונתונים אודות ההפצה ובהם מידע כגון: מהם המסמכים, מי הנמען או הנמענים, באיזה ערוצים (מייל, סמס, פקס, בית דפוס), במידה ומדובר למשל במייל: האם לקוח הקצה פתח את המייל, אחרי כמה זמן, האם נשלח לו דואר רגיל ועוד – כל זה מאפשר לייעל את תהליך ניהול ההפצה והבקרה על ההפצות".

דקר שלו, מנהל הדליוורי במחלקת אינטגרציית נתונים FormIT בקבוצת אמן, ושאר צוות FormIT יציגו את הפתרונות החדשים ביותר בתחומי הפקה, ניהול והפצת פלטים ארגוניים במסגרת כנס "OUTPUT MANAGEMENT BY FORMIT", שייערך ביום ג', 24 בנובמבר, בסטוקו (שטרית 2, ת"א), החל משעה 09:00.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים