תוכן שיווקי
לקראת אירוע - The Startuprise, יום ה' 5 בנובמבר, רידינג 3

WireX: לטפל במהירות במתקפות סייבר, תוך צמצום משמעותי של המשאבים האנושיים

04/11/2015 14:06
WireX

2Bsecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, תקיים ב-5 בנובמבר כנס בנושא טכנולוגיות סייבר ואבטחה מתקדמות, במסגרת הכנס, שכותרתו: The Startuprise: The Hottest cyber & Security Technologies, יתארחו 10 סטארט-אפים מובילים המפתחים מוצרים בתחום זה. לקראת הכנס, נפגשנו עם הסטארט-אפים המשתתפים לשיחת היכרות קצרה. והיום: WireX.

תארו את הסטארט אפ שלכם במשפט אחד?
WireX מאפשרת לחברות לטפל במהירות במתקפות סייבר על ידי הפיכת תהליך החקירה לפעולה זריזה, אינטואיטיבית וקלה לביצוע.

מהו הצורך או הפער שזיהיתם בשוק? אילו אתגרים הוא מציב?
השנים האחרונות מלמדות כי פרצות אבטחה הפכו לדבר שבשגרה, וכיום ארגונים נמצאים במירוץ מתמיד לזהות ולעצור התקפות במהירות בכדי לצמצם נזקים. בעוד שהיכולת להתריע על התנהגות חשודה קיימת, עיקר הקושי הוא להבין את משמעות ההתרעות וכיצד להגיב להן בצורה נכונה. המתודולוגיה המסורתית של איסוף מידע תמציתי מסוג LOG משאירה את צוות האבטחה עם יותר סימני שאלה מאשר תשובות. יחד עם זאת, האלטרנטיבה שמציעות מערכות התחקור הקיימות לא פותרת את הבעיה, מאחר ומערכות אלו הינן מורכבות מדי לתפעול, וקיים מחסור תמידי בכוח אדם מנוסה שמסוגל להפיק מהן תועלת אמיתית.

כיצד הפתרון שלכם עונה על אתגרים אלו?
הפתרון של WireX מאפשר לחברות לטפל במהירות במתקפות סייבר, תוך צמצום משמעותי של המשאבים האנושיים הדרושים לשם כך. פלטפורמת WireX  מבצעת אוטומציה של עבודת התחקור ובכך מעניקה יכולות של אנליסטים מומחים גם לאנשי הצוות הפחות מנוסים. כאשר תשאול רשת הארגון הופך פשוט ממש כמו חיפוש בגוגל (Google), מסוגל צוות האבטחה להבין ולפתור התרעות על איומים באופן מיידי וכחלק מעבודתו השוטפת.

אילו מרכיבים חדשניים אתם מביאים לשולחן?
הטכנולוגיה הייחודית של החברה מתרגמת את כלל תעבורת הארגון לשפת אדם אינטואיטיבית. מנוע הניתוח, ה-Layer-8 Contextual Analysis, מקשר את אלפי פיסות התעבורה לכדי פעולה בודדת ברמת המשתמש, ובכך משחזר באופן אוטומטי את התוכן, גם עבור אפליקציות רשת מורכבות. המידע המנותח מוזן אל שרת Big Data לתחקור מהיר של היסטוריית התעבורה. כאשר מתגלה פעולה זדונית ברשת, מערכת ה-Network Forensics תאסוף ותציג באופן מיידי את המידע הנדרש להבנה וטיפול של האירוע על מנת למזער את זמן החשיפה לאיום.

ספרו על הדרך שעברתם, משלב הרעיון הראשוני ועד היום.
WireX היא חברה פרטית שהוקמה בשנת 2010 על ידי תומר סבן, גלבוע דברה ו-ואדים ליפובצקי – כולם מומחי אבטחה ותקשורת בעלי ניסיון רב בתעשיות הביטחוניות. במהלך שנת 2012 הוטמע קו המוצרים הראשון של החברה עבור גופי מודיעין ואכיפת חוק ברחבי העולם, וסיפק יכולות מתקדמות לניתוח תעבורה רשתית. בשנת 2015 הושקה מערכת התחקור המתקדמת לשוק המסחרי, והציגה טכנולוגיה אשר שינתה את הדרך בה ארגונים מגיבים כיום לאירועי אבטחה.

מהן המטרות והחזון שלכם לעתיד הקרוב והרחוק?
WireX ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ובעולם במטרה להפוך לכלי מרכזי בידי צוותי האבטחה בכל ארגון. העלייה בהיקף הביקוש במהלך שנת 2015 הניעה סבב גיוס הון נוסף בהיקף של 10 מיליון דולר, וכיום אנחנו נמצאים בעיצומו של גל צמיחה. מרכז הפיתוח של החברה צפוי להכפיל את עצמו במהלך שנת 2016 ובימים אלה מטה החברה מועבר לארצות הברית.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים