תוכן שיווקי
לקראת אירוע - The Startuprise, יום ה' 5 בנובמבר, רידינג 3

LightCyber: מערכת לזיהוי והתרעה של תקיפות על רשתות ארגוניות ונטרולן בזמן

04/11/2015 14:23
LightCyber

2Bsecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, תקיים ב-5 בנובמבר כנס בנושא טכנולוגיות סייבר ואבטחה מתקדמות. במסגרת הכנס, שכותרתו: The Startuprise: The Hottest cyber & Security Technologies, יתארחו 10 סטארט-אפים מובילים המפתחים מוצרים בתחום זה. לקראת הכנס, נפגשנו עם הסטארט-אפים המשתתפים לשיחת היכרות קצרה. והיום: LightCyber.

תארו את הסטארט-אפ שלכם במשפט אחד?
LightCyber מפתחת ומשווקת מערכת לזיהוי והתרעה של תקיפות על רשתות ארגוניות שהצליחו לחדור את מערכות ההגנה הקיימות, ומאפשרת לנטרל אותן לפני שנגרם נזק לארגון.

מהו הצורך או הפער שזיהיתם בשוק? אילו אתגרים הוא מציב?
דוגמאות אחרונות בשוק מדגישות את חוסר האפקטיביות של מוצרי הגנה קיימים בחסימה הרמטית של תקיפות ייעודיות. לתוקפים יש את הזמן והנחישות לנסות ולתקוף עד שלבסוף הם יאתרו את נקודות החולשה במערכת האבטחה של הארגון. בין רגע החדירה של התוקף לארגון ועד לרגע גרימת הנזק הממשי וגילוי הפרצה יכולים לעבור מספר חודשים. פרק זמן זה מאפשר לתוקף להצליח לנוע בארגון בצורה חופשית ובלתי מורגשת. החברה שלנו מנסה להתמודד עם אתגר זה ולספק פתרון יעיל עבור ארגונים כנגד התקפות אלה.

כיצד הפתרון שלכם עונה על אתגרים אלו?
המוצר שלנו מנטר את הפעילות ברשת הארגונית כדי ללמוד את ההתנהגות של כל משתמש או ציוד קצה, ולזהות את אותן חריגות המהוות אינדיקציה לפעילות זדונית. כאשר מתגלות חריגות, המערכת סורקת את תחנות הקצה החשודות, אוספת מידע נוסף ומאפשרת זיהוי מדויק של מקור הפעילות החשודה. לאחר מכן, המערכת מצליבה את המידע הנאסף עם מקורות שונים, כדי לתת מספר מצומצם של התראות מדויקות על פעילות חשודה ומקורה – נוזקות, משתמשים פנימיים או תוקף. באמצעות ההתרעות הלקוח מטפל במקור הפעילות לפני שהיא מתורגמת לנזק.

אילו מרכיבים חדשניים אתם מביאים לשולחן?
אנו מאמינים כי הטכנולוגיה המתאימה ביותר לפתרון "פער-הנראות" ברשת מבוססת על לימוד אוטומטי של המוצר, התנהגות תקינה של אנשים ומחשבים ברשת וזיהוי חריגות מאותה התנהגות, תוך הצלבת מידע רשתי עם מידע תחנות הקצה ומידע גלובלי. הדבר נעשה באופן אוטומטי ואינו דורש התקנת תוכנות על תחנות הקצה או אינטגרציה מורכבת עם מערכות שונות בארגון. ייחודיות המוצר נעוצה באפקטיביות של השימוש בו, המאפשר לו להיות כלי שימושי לא רק למשרדי ממשלה ובנקים, אלא גם לארגונים עם צוותי אבטחת מידע קטנים שאינם יכולים לטפל במספר רב של התרעות לא מדויקות.

ספרו על הדרך שעברתם, משלב הרעיון הראשוני ועד היום.
LightCyber הוקמה לפני כשלוש וחצי שנים והחלה למכור את המוצר לפני כשנתיים וחצי. לקוחותינו הראשונים צועדים עמנו עד היום, אך עיקר ההתרחבות התרחשה בשנה האחרונה, בה התחלנו לפעול בארצות הברית עם מספר צוותי מכירות וגוף שיווקי גדול. בחודש האחרון התחלנו לפעול באירופה ובאסיה, ובמקביל אנו ממשיכים להרחיב את פעילותינו בישראל. החברה שלנו ממשיכה לצמוח במהירות בתחומי הפיתוח, השיווק והמכירות.

מהן המטרות והחזון שלכם לעתיד הקרוב והרחוק?
התחום בו אנו פעילים צפוי להגיע תוך זמן קצר לשוק של מיליארד דולר לשנה, כאשר LightCyber מסומנת כבר היום כאחת החברות המובילות בו. הטכנולוגיה הייחודית, צוותי הפיתוח ומערכי השיווק והמכירות שהקמנו ואשר נמצאים בהתרחבות בימים אלו, צפויים לחזק את מעמדנו המוביל בשוק המתפתח במהירות ולמצב אותנו כאחת החברות המשפיעות ביותר על יכולתו של העולם הקיברנטי להתמודד עם דור האיומים החדש וזאת במטרה להמשיך ולאפשר את המהפכה הדיגיטלית.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים