תוכן שיווקי

סינופסיס מאיצה פיתוח תכנוני אינטרט של הדברים באמצעות מערך מוצרי ה-IP המקיף ביותר בשוק

הפתרון של DesignWare IP מספק מענה לדרישות יישומי האינטרנט של הדברים בתחומי אבטחת המידע, הקישוריות האלחוטית, היעילות האנרגטית ועיבוד נתוני חיישנים ● חלק א'

15/11/2015 17:22

סינופסיס הכריזה על מערך מקיף של מוצרי IP (ר"ת Intellectual Property – מודולי תכנון בדוקים ומוכנים). המוצרים מיועדים לספק מענה לדרישות בתחומי אבטחת המידע, הקישוריות האלחוטית, היעילות האנרגטית ועיבוד נתוני חיישנים עבור קשת רחבה של יישומי האינטרנט של הדברים דוגמת פריטי מחשוב לביש, התקנים חכמים, מדידה ורשתות אלחוטיות של חיישנים. מערך ה-DesignWare IP Portfolio for the IoT כולל ספריות לוגיות בעלות צריכת הספק יעילה, ניצול שטח יעיל, קומפיילרים לזיכרון, זיכרון בלתי נדיף (Non-Volatile Memory – NVM), ממירי נתונים, IP לממשק קווי ואלחוטי, IP לאבטחת מידע, ליבות מעבדים בעלות צריכת הספק נמוכה ביותר ותת-מערכת IP משולבת עבור חיישנים ובקרה.

בנוסף לכך, פלטפורמת embARC Open Software של סינופסיס מציעה גישה מקוונת לקומפיילרים של קוד פתוח ותוכנה מסחרית, וכן למערכות הפעלה ולתווכה (middleware) במטרה להאיץ את הפיתוח של יישומי תוכנה. סינפוסיס מספקת את המערך הרחב ביותר בשוק של פתרונות IP ותוכנה שעברו אופטימיזציה עבור האינטרנט של הדברים. באופן זה החברה מאפשרת למפתחים להאיץ את הפיתוח של מערכות האינטרנט של הדברים.

"שיתוף הפעולה שלנו עם סינופסיס סביב דורות רבים של טכנולוגיות תהליך מבית TSMC סייע לנו לספק ללקוחות המשותפים שלנו את ה-IP שהם זקוקים לו בכדי להשיג את יעדי הביצועים, צריכת ההספק והשטח של היישומים שלהם", אמר סוק לי, מנהל מחלקת Design Infrastructure Marketing ב-TSMC. "הפיתוח המשותף של פלטפורמת ה-IoT IP המשולבת בעלת צריכת ההספק הנמוכה עבור טכנולוגיית תהליך ה-40 ננו-מטר של TSMC הוא דוגמא נוספת לאופן שבו סינופסיס ו-TSMC מסייעות למתכננים להשיג את יעדי הפרויקטים שלהם ולהגיע במהירות לייצור".

"השוק העולמי של המערכות המשובצות והאינטרנט של הדברים עומד בפני צמיחה אקספוננציאלית במשך חמש השנים הבאות. היקף משלוחי המערכות המשובצות והמערכות המחוברת החכמות צפוי להגיע ל-11.5 מיליארד יחידות בשנה בשנת 2019", אמר מאריו מוראלס, סגן נשיא תחום Enabling Technologies and Semiconductor ב-IDC. "ספקיות טכנולוגיה שיכולות להציע מערך מקיף של IP, החל מחומרה חיונית, דרך כלי תוכנה ואבטחת מידע ועד לסביבה רלוונטית לתמיכה ביישומים, יהיו גורם קריטי באפשרות לסייע לקהילת המתכננים לספק מענה לספקים חדשים הפונים לשוק הצומח העתידי".

פתרונות IP מתוכננים מחדש וממוטבים עבור האינטרנט של הדברים

● ספריות לוגיות בעלות צפיפות גבוהה ביותר מצמצמות את צריכת ההספק, בעוד ספריות לוגיות thick oxide מספקות זליגת הספק נמוכה עבור פונקציות של עיבוד בלתי פוסק (always on).

● קומפיילרים לזיכרון משובץ בעלי צפיפות גבוהה ומתח נמוך משלבים את ה-bit cells הקטנים ביותר עם זיכרון הבזק (flash) משובץ תומך עבור בדיקות ותיקונים.

● ממירי נתונים 12 bit /14 bit SAR עם צריכת הספק ממוטבת וניצול שטח ממוטב, USB 1.0, USB 2.0, MIPI CSI-2 ו-DSI וכן IP לזיכרון בלתי נדיף, מאפשרים מימוש הפונקציות הנדרשות של חיישנים, נתונים וקישוריות, תוך צמצום העלות הכוללת של המערכת.

● Bluetooth Smart IP מוכח בסיליקון מממש את התקנים Bluetooth 4.0, Bluetooth 4.1 ו-Bluetooth 4.2 לצריכת הספק נמוכה וכן תומך בפעולה עד לרמת נמוכה של 1 וולט בכדי להשיג חיי סוללה ארוכים יותר.

● IP לאבטחת מידע הכולל מאיצי הצפנת מפתח ציבורי, מחוללי מספרים אקראיים, מאיצי פרוטוקולי אבטחת מידע, וכן root of trust של חומרה מאובטחת, אתחול מאובטח ותוכנת תווכה, מספקים הגנה כנגד האיומים המתפתחים באינטרנט של הדברים.

● מעבדים משובצים בעלי אפשרות נרחבת להגדרת תצורה מדגם 32-bit DesignWare ARC עם מעבדי ראיית EV מאפשרים למתכננים 'לתפור' כל התנהגות של מעבד ARC כך שתעמוד בדרישות הביצועים, צריכת ההספק והשטח של יישום האינטרנט של הדברים.

● הפתרון כולל תת-מערכת IP בעלת שילוב הדוק עבור חיישנים ובקרה, אשר בוצע לה אימות מראש (pre-validated). תת המערכת מספקת חסכון ניכר בצריכת הספק וצמצום של כמה סדרי גודל במספר המחזורים, באמצעות מאיצי חומרה ספציפיים ליישומים.

למידע נוסף על ה-DesignWare IP, לחצו כאן.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר.

אירועים קרובים