תוכן שיווקי

סינופסיס מאיצה פיתוח תכנוני האינטרנט של הדברים באמצעות מערך מוצרי ה-IP המקיף ביותר בשוק

הפתרון של DesignWare IP מספק מענה לדרישות יישומי האינטרנט של הדברים בתחומי אבטחת המידע, הקישוריות האלחוטית, היעילות האנרגטית ועיבוד נתוני חיישנים ● חלק ב'

16/11/2015 11:01

סינופסיס מספקת מערך מקיף של כלי תוכנה בקוד פתוח, ותוכנה מסחרית בכדי להאיץ את הפיתוח של מערכות משובצות מבוססות ARC עבור האינטרנט של הדברים. מערך זה כולל את ה-MetaWare Development Toolkit וה-MQX RTOS של סינופסיס, וכן תמיכה עבור ה-GNU toolchain וה-kernel של Linux.

פלטפורמת embARC Open Software מספקת למתכנני תוכנת ARC גישה מקוונת למערך מקיף של תוכנה חינמית ותוכנת קוד פתוח המסייעות לפתח יישומי אינטרנט של הדברים דוגמת MQTT, CoAP, FreeRTOS ו-Contiki OS, ונמצאות באתר embarc.org. האתר מספק גם תיעוד וקהילה מבוססת-פורום שבה מפתחים יכולים לשתף את המשאבים, המומחיות והקוד שלהם, בכדי להאיץ פיתוח של מערכות משובצות המבוססות על מעבדי ARC. סינופסיס אף משתפת פעולה עם ספקים של חומרה משובצת ותוכנה משובצת בכדי לספק למפתחים כלים מסחריים, דרייברים, מערכות הפעלה ותווכה באמצעות תוכנית ARC Access Program.

"ככל ששוק האינטרנט של הדברים ממשיך להתפתח, מתכננים עומדים בפני אתגרי אבטחת מידע, קישוריות אלחוטית, אילוצי עלות ויעילות אנרגטית, הדרושים בכדי ליצור מכשירים חכמים אשר מצויים בלבם של מוצרי האינטרנט של הדברים", אמר ג'ון קוטר, סגן נשיא לשיווק IP ובניית אבות טיפוס בסינופסיס. "סינופסיס מספקת את מערך ה-IP המקיף ביותר בשוק שתוכנן באופן ספציפי עבור האינטרנט של הדברים, יחד עם תמיכה של תוכנה, כלים וסביבת עבודה. באופן זה סינופסיס מסייעת למפתחים להשיג את יעדי התכנון שלהם וליצור בידול בשוק זה, אשר צומח במהירות".

זמינות ומקורות

מערך ה-DesignWare IP עבור האינטרנט של הדברים זמין כעת.

סינופסיס היא ספקית מובילה של פתרונות IP איכותיים מוכחים בסיליקון עבור תכנונים של מערכות על גבי שבב. קו מוצרי ה-IP הרחב של סינופסיס כולל ספריות לוגיות, זיכרונות משובצים, כלי בדיקה משובצים, IP אנלוגי, IP לממשק קווי ולממשק אלחוטי, IP לאבטחת מידע, מעבדים משובצים ותת מערכות משובצות. בכדי להאיץ בנייה של אבות טיפוס, פיתוח תוכנה ושילוב של IP בתוך מערכות על גבי שבב (SoCs). יוזמת IP Accelerated של סינופסיס מציעה קיטים לבניית אבות טיפוס IP, קיטים לפיתוח תוכנת IP ותת-מערכות IP. ההשקעה הנרחבת של סינופסיס באיכות ה-IP, התמיכה הטכנית המקיפה והמתודולוגיה החזקה לפיתוח IP, מאפשרות למתכננים לצמצם את הסיכון הכרוך באינטגרציה ולהאיץ את הזמן לשיווק.

למידע נוסף על ה-DesignWare IP, לחצו כאן.

סינופסיס היא שותף ה- Silicon to Software של חברות חדשניות אשר מפתחות את מוצרי האלקטרוניקה ואת יישומי התוכנה עליהם אנחנו מתבססים בכל יום. סינופסיס היא חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם. לחברה יש היסטוריה ארוכה כמובילה העולמית ב- EDA (ר"ת Electronic Design Automation) ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP) לסמיקונדקטורים, והיא גם המובילה בתחום איכות תוכנה ובדיקות אבטחה לתוכנה באמצעות פתרונות Coverity מבית סינופסיס. החברה מספקת את הפתרונות הדרושים למתכנני מערכות על גבי שבב (SoCs) המפתחים סמיקונדקטורים מתקדמים ולמקצועני תוכנה המפתחים יישומים אשר דורשים את הרמה הגבוהה ביותר של איכות ושל אבטחה. פתרונות אלה מאפשרים להם לספק מוצרים חדשניים, איכותיים ומאובטחים.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים