תוכן שיווקי

ארבעה טיפים מנצחים לביצוע אופטימיזציה לדף הפייסבוק העסקי שלכם

29/11/2015 11:07
אילוסטרציה: Pixabay

אם אתם בעלי עסק וגם מחוברים לעידן הדיגיטלי, בוודאי יש לכם דף פייסבוק (Facebook) עסקי באמצעותו אתם משווקים את העסק שלכם. פייסבוק היא פלטפורמה נפלאה לשיווק: היא מאפשרת חיבור מיידי עם גולשים, ואתם יכולים לזכות בזכותה לחשיפה גדולה. ובדיוק בגלל זה, כדאי לכם למצות את כל האפשרויות שיש בה.

אם פתחתם את הדף העסקי שלכם לפני מספר שנים, בטח השתמשתם בפיצ'רים שהיו רלוונטיים לאותה התקופה. אך כמו כל פלטפורמה מודרנית, גם פייסבוק מתעדכנת מעת לעת, והפיצ'רים של הדפים העסקיים מתעדכנים בהתאם. מעוניינים לעשות אופטימיזציה לדף הפייסבוק העסקי שלכם ולכלול בו את הפיצ'רים החדשים? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת:

● השקיעו ב-About
לשונית ה-About היא אחד הדברים הראשונים שבודק כל מי שנכנס לדף העסקי שלכם, ולכן כדאי לכם להשתמש בה באופן מיטבי. מומלץ שהיא תכלול את הדברים הבאים:
• מה אתם עושים – תוך דגש על הבעיה או הצורך שאתם עונים עליו.
• קישור לאתר האינטרנט שלכם, טלפון וכתובת של העסק, ואפילו מפה.
• השנה בה נוסדתם.
• המלצות של לקוחות או סיפורי הצלחה של העסק.

כך נראה About מוצלח של עסק:

● בחרו בשם ממותג לדף הפייסבוק שלכם
לאחרונה, הרבה מהדפים העסקיים שעשיתם להם Like בעבר, התחילו לשנות את השמות שלהם. פייסבוק מאפשרת לבעלי דפים עסקיים בפייסבוק לעשות זאת, ולכן, אם אתם מרגישים שהשם של דף הפייסבוק שבחרתם בעבר אינו אידיאלי, זה הזמן לשנות אותו. שם ממותג צריך להיות קצר (לא יותר מארבע-חמש מילים) ולכלול מילת מפתח רלוונטית לתחומכם.

הנה דוגמא לדף פייסבוק עסקי ששינה את שמו לאחרונה:

● הוסיפו כפתור קריאה לפעולה
היום, אף דף עסקי בפייסבוק אינו שלם בלי כפתורי קריאה לפעולה. כפתורי קריאה לפעולה כמו "Contact Us", "Book Now", "Sign Up" ועוד, מקצרים תהליכים ללקוח הפוטנציאלי שלכם, שיכול לבצע בדיוק את הפעולה שהוא רוצה בלחיצת כפתור. הנה דוגמא לכך מעמוד הפייסבוק של רשת Story – הכפתור מוביל הישר אל חנות האונליין.

הנה סרטון שמדגים כיצד מוסיפים כפתור זה לדף שלכם:

● העלו פוסטים בזמנים אופטימליים
בוודאי שמתם לב לכך שחלק מהפוסטים שאתם מעלים זוכים להרבה לייקים, תגובות ושיתופים ואילו אחרים כמעט שאינם זוכים להתייחסות. הסיבה לכך עשויה להיות היום והשעה בהם אתם מעלים אותם. כדי לבדוק מהם הימים והשעות בהם הקהל שלכם נוטה להגיב לפוסטים, בדקו את הלשונית הנקראת Insights בדף שלכם. שם תוכלו לראות ניתוח של הדף במהלך תקופה שהגדרתם מראש, לפי הקריטריון שבחרתם: לייקים, ביקורים בדף, ועוד. מידע זה יאפשר לכם להבא להעלות פוסטים בימים ובשעות שהוכחו בעבר כמוצלחים ביותר עבורכם.

ככה זה נראה:

סיכום

יש דרכים נוספות לבצע אופטימיזציה לדף הפייסבוק שלכם; הדרכים המוצעות לעיל הן בסיסיות ופשוטות למדי ותוכלו לבצען כבר עכשיו. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על האופן המיטבי בו תוכלו לנצל את הדף העסקי שלכם, מומלץ לבקר באתר של פייסבוק לעסקים.

רוצים ללמוד עוד על אופטימיזציה לדפי פייסבוק? המאמר בחסות Next Case 2015 – כנס מקצועי חדשני בתחום השיווק באינטרנט שייערך ב-30 בדצמבר 2015 במרכז הכנסים "לאגו" בראשון לציון. בכנס יוצגו מקרי בוחן אמיתיים בתחומים שונים מעולם קידום האתרים והשיווק באינטרנט: SEO, PPC , אופטימיזציה, ווב אנליטיקס, שיפור יחס המרה ועוד.

אירועים קרובים