תוכן שיווקי

DSIC מכריזה על מסופון-פאבלט מוקשח המתקדם בעולם

22/12/2015 12:02

היצרנית הדרום-קוריאנית המובילה בעולם המחשוב המוקשח, DSIC Mobilebase, חשפה בישראל באמצעות קבוצת מוביסופט מסופון-פאבלט מתקדם מבוסס אנדרואיד העונה לשם DS9 ומצויד במסך מגע HD בגודל 5.5 אינץ', סורק בר-קוד, וביצועים יוצאי דופן.

לאחר שבשנים האחרונות נתקלו יצרניות המסופונים והסמארטפונים המוקשחים בקושי לשחזר את חוויית המשתמש של מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל (Google) על גבי ציוד מוקשח, ה- DS9 עושה זאת בהצלחה רבה.

עם מעבד 1700 MHz  Hexacore  בעל שש ליבות תוצרת סמסונג (Samsung) וזיכרון יוצא דופן, המכשיר הזה מותאם כמעט לכל אפליקציה או שימוש אפשריים.

ב-Mobilebase שמו דגש מיוחד על הסוללה: 5,400 מילי אמפר, החזקה מסוגה בעולם המחשוב הנייד המוקשח, מיועדת לימי עבודה מלאים בכל שימוש ללא צורך בטעינה. לשם השוואה, פאבלט ה-Note 5 של סמסונג הינו בעל סוללה של 3,020  מילי אמפר בלבד.

המסופון-פאבלט הזה לא מתפשר על הקשיחות, ותוכנן לשרוד בתנאי עבודה לא סטנדרטיים. המכשיר מגיע עם באמפר ייחודי הנשלף בקלות, אשר מעניק למכשיר הגנה נוספת לשימוש אגרסיבי אף יותר. הוא עומד בתקן IP67, כלומר מוגן בפני אבק ומים, נועד לעמידות בלחות וטמפרטורות קיצוניות ולפי נתוני היצרן עמיד בנפילה מגובה 1.80 מטרים.

למכשיר אפשרויות קליטת נתונים מגוונות, ובין השאר הוא מגיע עם סורק בר-קוד מובנה ומצלמת 8 מגה פיקסל לאיסוף נתונים, תקשורת אלחוטית וסלולרית, ויתר אפשרויות התקשורת הסטנדרטיות הקיימות.

המכשיר מיועד לשימושים שונים ובין היתר לאנשי שטח, אנשי מכירות והפצה, טכנאים, מחסנאים, לוגיסטיקה ריטייל, שימוש צבאי ועוד.

נציגת DSIC Mobilebase בישראל הינה מוביסופט, המעניקה שירות למכשירים במעבדות החברה בישראל. מאות מכשירים תוצרת DSIC נמכרו בשנים האחרונות בישראל לארגונים כדוגמת דלק, תנובה ואחרים סיפר מתן הולנדר, מנהל הפיתוח העסקי במוביסופט. "המכשירים של DSIC מציגים value for money מושלם – הטכנולוגיה המתקדמת ביותר במחירים אטרקטיביים ביחס למכשירים המתחרים בשוק".

ה- DS9 בשימוש צבא דרום קוריאה למחשוב תהליך הגיוס

ה-DS9 בשימוש צבא דרום קוריאה למחשוב תהליך הגיוס

אירועים קרובים