Linxale: יוצאים לקניות עם ההנחות הגדולות ביותר

הכירו אפליקציית שופינג חברתית, המציגה בזמן אמת את ההנחות ומכירות החיסול הקיימות ברשתות ובקניונים ● הצרכנים מוזמנים לשתף ביניהם את המידע הזה, ולחבור יחד בקלות וביעילות לטובת ביצוע רכישה משותפת במקסימום הנחה

Linxale

Linxale היא אפליקציית שופינג חברתית, המציגה בזמן אמת את ההנחות ומכירות החיסול הקיימות ברשתות ובקניונים ומאפשרת לצרכנים לשתף ביניהם את המידע הזה, ולחבור יחד בקלות וביעילות לטובת ביצוע רכישה משותפת במקסימום הנחה.

החברה זיהתה שתי קבוצות הנחות מרכזיות: האחת, הנחה ישירה – הפחתת מחיר על פריטים בחנות ללא קשר לכמות הפריטים הנרכשת, והשנייה היא הנחה על הגדלת כמות הפריטים הנרכשת (כגון: “הפריט השני ב- 50% הנחה”, "1+1", "שני פריטים ב-400", "קנה ב-500 שלם רק 300", ועוד). בהתייחסות לקבוצת ההנחות השנייה, רוב סוגי המבצעים שקיימים, מעודדים את הצרכן לבצע קנייה עודפת ולא מתוכננת, מה שגורם לו להוצאה גדולה ומיותרת ואף תסכול.

מימין - אספי יוסף, ויק קייט, שחר סילברט. צוות Linxale

מימין – אספי יוסף, ויק קייט, שחר סילברט. צוות Linxale

Linxale פתרה את האתגר! כל משתמש יכול בקלות לשתף במבצעים שהוא מעוניין בהם, והאפליקציה תחבר לו משתמש נוסף בקרבת מקום לביצוע רכישה משותפת. כל אחד ירכוש רק את המוצר שהוא צריך ויהנה מההנחה המקסימלית שהמבצע מציע. לדוגמה, שני צרכנים בקניון אילון מעוניינים לרכוש כל אחד זוג נעלים אחד בלבד במחיר 600 שקלים לזוג. החנות פרסמה מבצע "זוג נעלים שני ב-50% הנחה". Linxale תחבר בין שני הצרכנים, ובמקום שני זוגות נעליים ירכשו שני הצרכנים זוג אחד כל אחד. כך כל צרכן ירוויח 25% הנחה (150 שקלים) על הרכישה.

בלי להיות נוכחים פיזית בחנות

נכון להיום, האפליקציה עובדת עם 65 מרכזי קניות וקניונים מהמובילים בישראל. בעתיד יתווספו מרכזי קנייה נוספים, כאשר לטובת יצירת מאגר אמין של מבצעים והנחות משתמשת החברה בטכנולוגיות סריקה חכמות של אתרי האינטרנט ומנגנוני חוכמת המונים.

Linxale מבוססת על מנוע ייחודי וייעודי לעולם השופינג שמאפשר להוסיף יכולות נוספות במהירות וביעילות. בגרסאות הבאות האפליקציה תאפשר למשתמשים לרכוש ולשלם באופן מקוון מבלי להיות נוכחים פיזית בחנות, ואף לבצע קניה משותפת באתרי קניות האונליין המובילים בעולם עם עמיתים לעבודה, משפחה, שכנים וחברים ברשתות החברתיות.

האפליקציה פותחה על ידי Linxale Ltd, חברת סטארט-אפ שיזמו ויק קייט, מייסד ומנכ״ל החברה, בעל נסיון עשיר בניהול ופיתוח בחברות היי-טק מובילות; שחר סילברט, מנהל הטכנולוגיות של החברה, מומחה בתחום המובייל שהקים והוביל מספר חברות סטארט-אפ; ואספי יוסף, מייסד וארכיטקט ראשי, בעל ניסיון רב בעיצוב ופיתוח פרויקטי תוכנה מורכבים.

Linxale זמינה להורדה בישראל ותושק בארצות הברית בחודשים הקרובים.

להורדה למשתמשי iOS לחצו כאן.

להורדה למשתמשי אנדרואיד לחצו כאן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מלאני

    מגניב אש, מצאתי שותף בקניון איילון לנעליים שרציתי LOL.

אירועים קרובים