תוכן שיווקי
לקראת Oracle Spotlight Tour: Software in Silicon M7 Launch – the new Era of secure computing

אורקל, המובילה בתחום שירותי ענן, משיקה את המעבד המסחרי המהיר ביותר בעולם!

תוכנה וחומרה מהונדסות יחדיו - הדור הבא! ה-SPARC M7 משקף את גישתה של אורקל לחדשנות טכנולוגית, כמו גם את מחוייבותה לשמירה על מיקומה המוביל בענף ה-IT. המעבד יחשף בכנס אורקל ב-26 בינואר 2016

04/01/2016 15:52
אורקל

אורקל (Oracle) ממשיכה להוביל את חזון התוכנה והחומרה המשולבות יחד לדור הבא והחדשני ביותר שפותח עד כה – המעבד SPARC M7 החדש, פרי פיתוח אורקל, משקף את המאמץ ההנדסי שיאפשר לדטה סנטר העתידי להיות, בראשונה בעולם, מוצפן במלואו. תכנונו וביצועיו מפגינים תעוזה הבאה לידי ביטוי בשילוב פונקציות מאתגרות אשר מספקות מענה מלא ומקיף לשאלת האבטחה, מבלי לפגוע בביצועים!

תשאלו כיצד? ואורקל משיבה: באמצעות טכניקת "תוכנה בסיליקון", או – SwiS Software in Silicon.

שרתי ה-SPARC M7 כוללים גם מהדורה חדשה של מערכת ההפעלה Solaris עם תכונות אבטחה משופרות. ביחד הן מייצגות את הדבר הבא במימוש יישומים ארגוניים בדטה סנטר, בדיוק בעיתוי שבו יש לכך דרישה גוברת מהשוק כולו.

ה-SPARC M7 הינו תוצאה של חמש וחצי שנות פיתוח משותף בין מהנדסי אורקל לסאן מיקרוסיסטמס (Sun Microsystems) שאותה רכשה אורקל ב-2010. המטרה היתה לשלב פונקציות מסוימות שבדרך כלל נמצאות בתוכנה, אלא שהפעם ישירות בתוך המעבד, כדי להעניק לו תכונות שלא הכרנו עד כה. התוצר, אומרים באורקל, הינו פרי פעילות אמפירית והנדסית המתוכננת בקפידה יתרה.

המעבד החדש עושה את העבודה עם פחות חומרה ותוך חסכון בעלויות. הוא מיועד לא רק לארגונים בעלי מסדי נתונים גדולים, אלא גם ללקוחות עם עומסי עבודה קטנים.

SPARC M7

SPARC M7

אבטחה בכל רמה של מרכז הנתונים

SPARC M7 משלב פיתוחים משובצי סיליקון בשני תחומים עיקריים: אבטחה וביצועים.

המעבד מאיץ את הצפנת הנתונים באמצעות "יחידות הצפנה" המשולבות בכל אחת מ-32 הליבות שלו. שילוב ההצפנה האיכותית מאפשר לא רק לאבטח את הנתונים במהירות, אלא גם להותיר משאבים רבים למשימות נוספות, משאבים שבמעבדים אחרים עד כה עסוקים בהצפנת הנתונים בשכבת התוכנה.

יכולות האבטחה המתקדמות של המעבד מעניקות הגנה על הזיכרון, מה שמוכר בשם Silicon Secured Memory. תכונה זו מזהה זיכרון בלתי חוקי כאשר יישום מנסה לגשת לזיכרון שמוקדש ליישום אחר והיא מפסיקה את יכולת הגישה שלו. זיכרון בלתי חוקי מהווה נקודת תורפה המנוצלת על ידי האקרים.

השרתים החדשים והעצמאים, SPARC M7, SPARC T7 מספקים יתרונות ייחודיים המשפרים הן ביצועים והן רמת אבטחה. הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה אורקל Solaris תורמת את חלקה בתמיכה בהצפנת אבטחת הרשת, כמו גם בהעברות "חיות" של מכונות וירטואליות מוצפנות משרת אחד למשנהו.

היום, עם השקת המעבד החדש, השרתים מבוססי SPARC M7 זמינים גם בענן, במיוחד בתשתיות IaaS. אורקל מספקת למפתחים את האפשרות לבדוק את יישומיהם על המעבד החדש ולהשתמש בתכונת זיכרון הסיליקון המאובטח כדי לעזור להם לבצע de-bug בקוד שלהם.

החזון של אורקל, בפיתוח המעבד החדש, להציע לשוק את המיקרו מעבד המסחרי המהיר ביותר בעולם, עם 32 ליבות ו-256 אשכולות (שמונה לכל ליבה), המבטיחים האצה והצפנה מבלי לפגוע בביצועים.

טכנולוגיית "העולם הישן" מתקרבת לקצה גבול היכולת בגישת האצת ביצועים. לפיכך, העשור הבא, כך מאמינים באורקל, הולך לכיוון של יותר פונקציות תוכנה על השבבים, קרי, האצה תוך מתן האפשרות לטפל בכל עומסי העבודה, מבלי לאבד את אבטחת הנתונים.

היתרון החשוב של תוכנה המשובצת בשבב בעובדה שהיא מאפשרת לבצע משימות שלא ניתן היה לעשות קודם לכן, בין היתר ניתוח בזמן אמת על נתונים חיים.

במעבד זה אורקל מגדירה מחדש את החשיבה מחוץ לקופסא, בתוך הקופסא; הנדסת חומרה ותוכנה משולבים יחדיו לקבלת תוצאות שיא; יותר יעילות, יותר מהירות, יותר אבטחה.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים