תוכן שיווקי
לקראת אירוע - DATA CENTER 2016, יום ד' 17 בפברואר, LAGO

בחירת פתרון לניהול תשתית הדטה סנטר שלך

28/01/2016 07:52
אלון לוי, מנכ"ל SwitchIT

כתב: אלון לוי, מנכ"ל SwitchIT

בעידן שבו כל מנהל דטה סנטר יודע שמרכז הנתונים שלו ממשיך לגדול, והניהול היומיומי שלו, שמתבצע בדרך כלל בגיליונות Excel ותרשימי Visio לא נותן יותר מענה הולם, זה בדיוק הזמן להתחיל לחשוב על מערכת לניהול תשתיות הדטה סנטר (DCIM – Data Center Infrastructure management software) שתהפוך את החיים לקלים הרבה יותר.

הדבר שכל מרכז נתונים צריך

אין ספק שניהול יעיל של תשתיות פיזיות, לוגיסטיות וענן בדטה סנטר מצריך קשת רחבה של יכולות:
● ניהול כתובות IP.
● ניהול נכסים/מלאי.
● מיפוי תליות בין חומרה ותוכנה.
● שליטה ובקרה על תנאי הסביבה והחשמל.
● ניהול סיסמאות.
● ניהול ענן.
● ניהול כבילה.
● ועוד…

בלי קשר לאופן בו הארגון שלך מגדיר את היכולות האלה, ניהול יעיל של דטה סנטר דורש תשתית מרכזית. פתרון מרכזי שכזה (DCIM) גורם לנכסי טכנולוגיות המידע (IT) להיות נראים, מובנים, וניתנים לשליטה, ועוזר ביומיום לחסוך בשטח רצפה, חשמל, ושעות אדם לתחזוקה.

הדטה סנטרים המודרניים מורכבים ביותר וכוללים רכיבים רבים הקשורים אחד לשני. הסיבוכיות הזו מצריכה ממנהל הדטה סנטר להיות בעל יכולת הבנה והיכרות עם המרכז שלו באופן שיוכל לתת מענה לאירועים של כשל מערכתי, למצבים של תכנון לקראת הוספת ציוד, ולתרחישים רבים נוספים.

תוכנת DCIM

ברור שלתוכנת DCIM  יש את הפוטנציאל להשפיע באופן דרמטי על ניהול דטה סנטר, וכמו כן כתמיכה ושירות לתשתית ה-IT של הארגון. שוק ה-DCIM קיים כבר יותר מעשור ויש מגוון פתרונות שתומכים בהיבטים מאוד ספציפיים של ניהול מרכזי מידע. התוצאה היא שניהול מרכז מידע עם תפקוד מקיף יכול להביא לתוצאה של שימוש במערכת פתרונות עם מיקוד צר במחיר יחסית גבוה כאשר כל אחד הוא בעל ממשק משתמש ייחודי ולוח בקרה נפרד.

בקצרה, לא בהכרח הפתרון הכי טוב הוא הכי יעיל כלכלית.

עסקים יכולים כעת לרכוש מערכת DCIM אחת שמספקת מגוון רחב של שימושים. באפליקציה אחת שעולה פרומיל מכל אחת ממערכות ה-DCIM  בעלות הכלים הייחודיים.

אם הארגון שלכם שוקל הטמעת כלי של DCIM לדטה סנטר, או אתם שוקלים פריסת כלי DCIM נוסף לטיפול בצרכים ספציפיים של הדטה סנטר, וודאו שאתם מגדירים ומתעדפים את הדרישות שלכם לפני ההתקשרות שלכם עם ספקי פתרונות ה-DCIM. זה יאפשר לעסק שלכם להתאים את הפתרון הכי טוב לצרכים שלכם במקום שהעסק שלכם יתאים את עצמו לפתרונות ה-DCIM הקיימים כיום בשוק.

כמו כן, וודאו כי הערכת הפתרונות כוללת הבנה מלאה של דרישות היישום, האתגרים או הקלות של הטמעת הפתרון למרכז הנתונים שלכם, ואת היכולת המדויקת שהספק טוען שיש לו.

בדקו את דרישות התמיכה לניהול הפתרון בתוך העסק, והחשוב מכל – המלצות וניסיון מלקוחות שהטמיעו את המערכת בארגונים ובסביבות דומות לשלכם.

לפתרונות ניהול תשתיות מרכז נתונים יש השפעה חיובית עמוקה על תפקוד הדטה סנטר שלכם. היעילות של פתרונות "ביתיים" המבוססים על טכנולוגיות הנמצאות על שולחן העבודה של המחשב כגון: Excel  ו-Visio, בדרך כלל מהווה אחוז מהיעילות של פתרונות ניהול מערכות מידע שיועדו לכך, ועל כן, בחינת פתרונות DCIM הוא מהלך שיכול להפיק יתרונות והטבות משמעותיים.

אל תשאירו את תכנון וניהול הדטה סנטר שלכם בעולם של אתמול. עברו דרך  הדוכן של SwitchIT והתרשמו ממוצרי ה-DCIM של Device42, פתרון חדש לניהול דטה סנטר שהוא גם מדהים וגם בר-השגה באופן שמשנה את הדרך בה מרכזי נתונים מנהלים את המלאי שלהם ואת התוצאות אליהן הם מגיעים.

או אחרי האירוע התקשרו ל-SwitchIT בטלפון 053-6064550 או בקרו באתר שלנו לקבלת מידע נוסף

אירועים קרובים