תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - אורקל

אורקל, המובילה בשירותי ענן, חשפה את המעבד המסחרי המהיר בעולם, ה-SPARC M7

31/01/2016 11:09
אורקל

אורקל (Oracle) ישראל הזמינה מספר לקוחות נבחרים למפגש צהריים אינטימי, שבו הציגה את תפיסת הענן שלה ואת המעבד המסחרי החדש המהיר בעולם, ה-SPARC M7. שלוש מילים הוזכרו בכנס הזה שוב ושוב: הצפנה, מהירות ויעילות.

אן מאוריץ אנדריאה, מנהל מכירות וייעוץ לדרום אירופה ומדינות בנלוקס, למערכות אורקל, שהגיע כדי לפגוש את הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים של ה-SPARC M7 בישראל, עדכן את המשתתפים באסטרטגיה של אורקל ובקו המוצרים החדש.

אן מאוריץ אנדריאה, מנהל מכירות וייעוץ לדרום אירופה ומדינות בנלוקס, למערכות אורקל

אן מאוריץ אנדריאה, מנהל מכירות וייעוץ לדרום אירופה ומדינות בנלוקס, למערכות אורקל

אנדריאה, בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתעשיית ה-IT, ריתק אליו את המשתתפים כאשר סיפר על השינויים העולמיים בתעשייה. הענן, אשר שינה את תפיסת השוק באופן מהותי, משליך על השוק כולו ומאתגר את הלקוחות והספקים להיערכות מחודשת. המעבד החדש הוא חלק מהאסטרטגיה של אורקל להתמודדות עם שינויים אלו, המשליכים משמעותית על ענייני אבטחת המידע.

לראשונה בעולם, מוצג מעבד, אשר ממש ברמת הסיליקון שלו, צרובה ומשובצת תוכנה. זוהי פריצת דרך ונקודת ציון משמעותית באסטרגיה של אורקל המשלבת חומרה ותוכנה מהונדסות יחדיו. הטכנולוגיה נקראת "תוכנה בסיליקון" או – SwiS Software in Silicon, והיא עושה את ההבדל הגדול בין ה-SPARC M7 לבין מעבדים אחרים בשוק".

"המעבד", הוסיף אנדריאה, "הינו הרבה יותר מ'רק' מעבד – הוא ביטוי לאסטרטגיה שלנו. מראש ידענו כי אין מקום להוציא 'עוד מעבד', אם אנחנו לא באמת מחדשים משהו דרמטי. ואכן, השלכותיו של ה-SPARC M7 כבר מרחיקות לכת בתעשייה. זה לא מקרי שדווקא אורקל היא זו שהצליחה היכן שאחרים לא, לנו יש את הגב הפיננסי, כמו גם הקניין הרוחני לביצוע פרויקטים מסוג זה. המעבד החדש פותח על בסיס חשיבה ויישום מוקפדים בכל הרבדים החשובים ביותר: יכולת עיבוד לכל גודל ולכל מסד נתונים, אבטחה הרמטית ומהירות שיא, כאלה שהשוק לא מכיר כמותם במוצר אחד שכל כך חיוני למערכות הטכנולוגיות של הארגון.

להגדיר מחדש את החשיבה מחוץ לקופסה

לא מפתיע הוא שמידת העניין של המשתתפים בנושא האבטחה היתה גבוהה. "בנושא זה", אמר אנדריאה, "התמודדנו עם שני אלמנטים חשובים ובהצלחה: האחד – הצפנה, והשני – מהירות. כאן היו לנו היסטוריה ארוכה וניסיון רב, התוצאה הינה שאנו מסוגלים לעשות זאת לא רק במהירות, אלא גם להשאיר משאבים רבים של המעבד כדי שיוכל לעשות משימות אחרות במקביל. זה חשוב שכן הצפנת תוכנה בלבד צורכת לרוב את כל משאבי העיבוד של השבב".

ערן ישי, יועץ טכנולוגי באורקל, נתן סקירה אודות כמות המידע ההולכת וגדלה בעולם. הצפי ל-2018 הינו 24 מיליון  פטה-בייט של דטה בעולם. המעבד החדש בא לענות על איומי אבטחה קריטיים נפוצים ביותר ביניהם: גניבת זהויות, מערכות שאינן מעודכנות עד הפטצ' האחרון, גישה למידע עצמו ועוד.

שרון דרבי, יועץ טכנולוגי באגף המערכות של אורקל, דיבר על New Rules for the Real Time Enterprise ועל השינוי שמאפשר המעבד החדש בתפיסה העסקית. בין השינויים: האצת ביצועי Oracle In-Memory DB על ידי מנועי האצה, ביצועי אקסטרים לאפליקציות, מסדי נתונים ויישומי ענן, האצת שאילתות ויכולת עבודה בו זמנית של OLTP וניתוח נתונים.

מתגובות שמקבלת אורקל בעולם מאז יצא המעבד החדש לשוק, נראה כי היא בהחלט הצליחה להגדיר מחדש את החשיבה מחוץ לקופסה, בתוך הקופסה; הנדסת חומרה ותוכנה משולבים יחדיו לקבלת תוצאות שיא; יותר יעילות, יותר מהירות, יותר אבטחה.

אירועים קרובים