איטרניטי מביאה לסופר-פארם את המידע העסקי לשולחן העבודה ולמובייל

חברת התוכנה פיתחה עבור הרשת דשבורד חדשני המתממשק עם מערכות ה-BI בארגון ומציג מדדי ביצוע עסקיים מכל מקום ובזמן אמת ● היישום צפוי לשרת כ-300 מנהלי סניפים בישראל, פולין וסין

איטרניטי וסופר פארם

איטרניטי (Eternity) מודיעה על פרויקט BI מתקדם שביצעה עבור סופר-פארם. הפרויקט החל  ביוני ועלה לאחרונה לאוויר.

היישום החדש צפוי לשרת כ-300 מנהלי סניפים בישראל, פולין וסין.

המערכת מציגה על גבי מסך הסמארטפון ובאמצעות ממשק גרפי מתקדם, דשבורד ובו מידע עסקי מעודכן ברמת הסניף. מידע זה מאפשר מעקב צמוד אחר הפעילויות המגוונות בכל מקום ובכל זמן. היישום מהיר, פשוט ומתממשק למודלים הקיימים בארגון.

היישום מתבסס על Datazen, פתרון חדש של מיקרוסופט (Microsoft), המתמחה בהצגת נתונים בצורה ויזואלית וידידותית במכשירי המובייל השונים וברמת אבטחה גבוהה.

יוסי כהן, סמנכ"ל ארגון ומערכות מידע בסופר-פארם, אמר כי "בעידן של הצפת מידע, האתגר המרכזי כיום הוא לברור מתוך המידע הרב את פריטי המידע החשובים ביותר ולהציגם למנהלים בדרגים השונים בכל מקום, בכל זמן ובכל אמצעי נגיש להם. שמנו לנו למטרה להציג למנהלים את המידע  בצורה ויזואלית ברורה ומובנת המאפשרת להתמקד במידע החשוב. בפשטות ובנוחות".

כהן מוסיף כי "השימוש בפלטפורמת Datazen אפשר לנו להטמיע פתרון לקהל משתמשים ארגוניים רחב ביותר, בפרק זמן קצר יחסית ותוך התבססות על נכסים קיימים. לצוות איטרניטי, אשר עבד באופן צמוד עם אנשי סופר-פארם, היה חלק חשוב בהטמעה המהירה יחסית של הפתרון".

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, אמר כי "הזירה העסקית והתחרותית מחייבת מנהלים להיות עם יד על הדופק ולעקוב אחד הפעילויות העסקיות של החברה בכל שעות היממה. המערכת החדשה שפיתחנו עבור סופר-פארם עונה בדיוק על צרכים אלה ומאפשרת למנהלי הסניפים של הרשת במדינות בעולם, לעקוב אונליין אחר כל פעילות, באמצעות ממשק נוח וידידותי. למרות המורכבות, הפרויקט נעשה בזמן קצר על ידי מומחי איטרניטי, ואני משוכנע שהוא יביא ערך אמיתי לרשת בכל פרמטר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים