תוכן שיווקי

נימבל סטורג' הכריזה על פתרונות All Flash בעלי יכולות חיזוי בעיות ביצועים

לפתרונות ה-All Flash Array יכולות חיזוי בעיות מהירות וביצועים, והם מציגים ביצועים של 1.2 מיליון IOPS, היקף אחסון של 8 פטה בייט, סקאליביליות, זמינות נמדדת של 99.9997% וצמצום עלויות הנע בין 66%-33%

25/02/2016 08:00
רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל. צילום: קובי קנטור

נימבל סטורג' (Nimble Storage), אחת מחברות האחסון המובילות בעולם, חשפה סדרת פתרונות All Flash חדשה הכוללת יכולות מובנות לחיזוי בעיות מהירות וביצועים.

הסדרה החדשה משלבת ביצועים מהירים שמספקת טכנולוגית All Flash יחד עם מערכת Infosight המשולבת בפתרון, המאפשרת לחזות באופן יזום בעיות מהירות וביצועים, ומונעת בעיות אלו על ידי מתן תמונה ברורה לכל מערך האחסון – מהאפליקציה ועד ארון האחסון.

מוצרי ה-AF-Series החדשים מספקים ביצועים גבוהים, סקאליביליות גבוהה וזמינות תמידית ברמה של 99.9997% בעלויות הנמוכות ב-66%-33% מהמתחרים. הסדרה החדשה מציעה למחלקת ה-IT של ארגונים ארכיטקטורה משולבת המאיצה ביצועי יישומים, כוללת רמת זמני תגובה (Latency) נמוכים,  מעבירה נתונים בקצב גבוה ומספקת הגנה מקיפה על הנתונים. המוצרים בסדרת AF-Series מגיעים עם קונפיגורציה מוגדרת מראש המקלה על היישום והפריסה כך שהקונפיגורציה והתכנון מוקדם דורשים שעות בודדות בלבד. פתרונות אלו הינם אופטימליים לארגונים גדולים הנדרשים להאיץ את ביצועי האפליקציות שלהם בעבודה בעומסים משתנים ולצמצם משימות זוללות זמן כגון בחירת רמת RAID, פריסת מערך האחסון וכו'.

מצמצמת עלויות לעומת המתחרים

תכונות נוספות של סדרת AF-Series כוללות: אפשרות לשמור יותר נתונים בפחות שטח אחסון באמצעות טכנולוגיות דה דופליקיישן ודחיסה. לפתרונות יכולות גיבוי, התאוששות מאסון ושמירה לארכיון בשליש המחיר באמצעות שילוב פתרונות היברידיים של נימבל סטורג'.

"ניבמל סטורג' מכריזה היום על סדרת מוצרי All Flash חדשה, המתווספת לפתרונות ההיברידיים הקיימים שלנו. פלטפורמת All Flash Array מספקת ביצועים גבוהים ויציבים ליישומים קריטיים ולמצבי עומס משתנה. היא מאיצה יישומים, מאפשרת גידול בהיקף האחסון ללא פגיעה בביצועים, ומצמצמת עלויות לעומת פלטפורמות All Flash Array של המתחרים", אומר רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל ואפריקה.

שקולניק הוסיף, כי "סדרת AF-Series מתאפיינת ברמה גבוהה של ביצועים, סקאליבליות והשהיה נמוכה. מוצר הדגל בסדרה – ה-AF9000 מציג ביצועים של עד IOPS 300,000, זמן השהיה של תת-מילי השנייה והיקף אחסון אפקטיבי של 2 פטה-בייט ב-12 יחידות ארון בלבד, נתונים טובים בהרבה בהשוואה למוצרי All Flash Array המתחרים. כמו כן ניתן להרחיב כל מערכת בתצורת scale out עד ל-4 מערכות, ולהגיע עד ל- IOPS 1.2 מיליון ול-8 פטה-בייט.

משעה – לשלוש דקות

סאל דירוסה, מהנדס מערכות בכיר בספקית שירותי המשכנתאות Lender Live Network Inc, מספר כי "מחלקת ה-IT שלנו פרסה את פלטפורמת All Flash Array החדשה של נימבל סטורג' על מנת לתמוך בביצועים מתרחבים בבסיס הנתונים SQL שלנו. יש לנו צוותים שהפיקו מאות דו"חות בפרק זמן שבמערכות קלאסיות היה לוקח שעות ארוכות. ביצועי בסיס הנתונים שלנו המבוסס SQL השתפרו משמעותית בשימוש בפלטפורמה החדשה, לעומת מערכות האחסון הקלאסיות המיושנות. בשימוש בדטה בייס מבוסס SQL, עלה משמעותית מספר השאילתות מ-800 שאילתות לשנייה, ל-12 אלף שאילתות לשנייה, וזמן הפקת דו"חות שבעבר עמד על שעה, ירד לשלוש דקות בלבד".

דירוסה הוסיף כי "תגובה מהירה היא קריטית עבור השירותים שאנו מספקים, אנו מחפשים אחר פלטפורמת אחסון שתציג לא רק ביצועים משופרים, אלא גם זמן תגובה מהיר, כדי שנוכל לעמוד בהסכמי השירות עם הלקוחות שלנו, ביניהם אנשים פרטיים, בנקים ומוסדות פיננסים אחרים המספקים הלוואות למשכנתא. הביצועים של הפלטפורמה עלו על כל הציפיות שלנו".

אירועים קרובים