תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT Awards 2015

אדוונטק מייצגת ומיישמת את פתרון Maximo לניהול חדשני של הציוד והאחזקה בארגונים

06/03/2016 15:22
אדוונטק

כיום מתרחש תהליך מואץ בו חברות וארגונים רבים ערים יותר ויותר למשמעות הנכסים המנוהלים ברשותם. נכסים אלו עשויים להיות בעלי ערך הוני לא מבוטל, עלויות אחזקה משמעותיות, ולכך השפעה הן על תפקוד הליבה של הארגון, והן על הנושאים הכספיים. המורכבות של הנכסים, ואירועים המתרחשים על ציר הזמן, דורשים מתן מענה בדמות מערכת מחשוב ייעודית שתוכננה לעמוד במשימה זו.

אדוונטק מהווה בארץ נציגה בלעדית ומיישמת (לאחר שעברה את כל ההסמכות) של Maximo – לניהול אחזקה (מבית IBM). מערכת Maximo מתחברת למערכות ה-ERP הארגוניות (כפתרון Best of Bread), ומנהלת את כלל הנכסים והציוד של הארגון. המוצר מעניק פתרון לתעשיות עתירות נכסים הפועלות במציאות של שווקים תחרותיים, תוך התמודדות עם משאבים יקרים, יחד עם החובה הרגולטורית לדבוק בתקני בטיחות ואיכות סביבה מחמירים, וכל זאת תוך שמירה על זמינות אופטימלית ואמינות.

חברות רבות עדיין רואות בניהול נכסים פיזי מוקד תחזוקה, כאשר למעשה יש לבחון את ההשפעה על הארגון כולו בהיבט של ביצועי הנכס, פריון כוח אדם, ועלויות מחזור חיים. Maximo, מוצר ממשפחת EAM (ר"ת Enterprise Assets Management), מספק ROI משמעותי בזמן קצר והוכח ביישומים אצל לקוחות ששיעור החיסכון עומד על 25%-10% בעלויות עבודה, 15%-10% בעלויות מלאי, וירידה של כ-25% בפרקי הזמן של השבתת ציוד.

מערכת Maximo מסך פורטל למשתמש: ממשק זה מאפשר ביצוע פעולות מהירות (פתיחת פק"ע, פתיחת דרישת רכש וכו'..), רשימת פקודות עבודה פתוחות: מס', תיאור, אחראי לביצוע, תיבת הודעות מערכת וגרף עלויות פק"ע (חומרים וכ"א) בחלוקה לאחזקה מונעת/שבר/אירועים/כל הפקעות. צבוע ע"ב גבולות התראה ומותאם למשתמש

מערכת Maximo מסך פורטל למשתמש: ממשק זה מאפשר ביצוע פעולות מהירות (פתיחת פק"ע, פתיחת דרישת רכש וכו'..), רשימת פקודות עבודה פתוחות: מס', תיאור, אחראי לביצוע, תיבת הודעות מערכת וגרף עלויות פק"ע (חומרים וכ"א) בחלוקה לאחזקה מונעת/שבר/אירועים/כל הפקעות. צבוע ע"ב גבולות התראה ומותאם למשתמש

פתרון Maximo מספק מענה ל: ● ניהול נכסים (וציוד) – שליטה ובקרה אחר נתוני הנכס, יעילות וזמינות לאורך כל מחזור החיים שלו, ● ניהול עבודה – ניהול פעילות אחזקה מתוכננת (כולל ניהול משאבי העבודה), שבר, הדממות ועוד ● ניהול שירות – ניהול בקשות שירות, הסכמי רמת-שירות (SLA) ● ניהול חוזים – ניהול חוזי רכישה, חכירה, שכירות, אחריות וכ"א ושילובם בתהליכי רכש ועבודה ● ניהול מלאי – ניהול פרטי מלאי הקשורים לנכס (IAS), ניהול המלאי והשימוש בו לצרכי האחזקה ● ניהול רכש – תמיכה בתהליכי הרכש הארגוני: דרישות, הזמנות, הצעות מחיר, חשבוניות. Maximo מתחבר לפלטפורמת Watson IoT מבית יבמ (האינטרנט של הדברים), ובכך מציע פתרון כולל וייחודי גם לארגונים עתירי ציוד. ניתן לחבר סוגי התקנים שונים, החל מחיישנים פשוטים ועד לציוד מתוחכם על מנת לנהל ולנתר את פעילותם בזמן אמת. ההכללה של אמצעי חישת קצה מצד אחד, ויישום ERP (או כל מערכת ליבה אחרת) מהצד השני כמערכת אחודה, מאפשרת פתיחת פקודות עבודה בצורה אוטומטית וניתוחים אנליטיים למניעת תקלות והשבתות".

פתרון Maximo מוכר ומיושם בעולם מזה כ-30 שנה, ומכיל חיבוריות מובנת ומוכחת לפתרונות ה-ERP המובילים. הוא נחשב לפתרון מוביל שוק, בעל נתח של 14% בשוק ה-EAM העולמי (מספר אחד בגרטנר כבר מספר שנים ברציפות). הוא מתאפיין במודולריות תוך שימוש ברכיבי ליבה מגוונים המעניקים אפשרות ליישום מהיר, תוך שמירה על גמישות ואפשרויות הרחבת הפתרון על פי הצרכים וההתפתחות העסקית. Maximo מכיל מודולים משלימים לתמיכה בדרישות ייעודיות של תעשיות שונות כגון כיולים, ניהול נכסים ליניאריים, אחזקה מרחבית ו-GIS.

Maximo יושם בהצלחה במגוון של תעשיות כגון: תפעול וייצור, גז ואנרגיה, IT, תחבורה, תקשורת, שירותים, ובין הלקוחות בארץ ניתן למנות את דוראד, נתיבי גז, מוטורולה, דלק, אדגר והחברה בת של רפאל.

אירועים קרובים