מנהלת השיווק של חטיבת המובייל בסמסונג ישראל: "מתנכלים אליי"

אודליה אוחיון הגישה תביעה ובקשה לצו מניעה בטענה שמנהל החטיבה מתעמר בה ● מהחברה נמסר כי "התביעה בבדיקת היועצים המשפטיים"

תחבורה שיתופית - בקרוב החוק? אילוסטרציה: BigStock

אודליה אוחיון, מנהלת השיווק של מחלקת המובייל בסמסונג (Samsung) ישראל, הגישה באחרונה תביעה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב ואיתה בקשה לצו מניעה, בשל "התעמרות בעבודה", לטענתה.

על פי אוחיון, היא סבלה בעבודתה עם אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל, החל ממינויו כמנהל הישיר שלה בפברואר אשתקד. "מאז החלו הסיוט ומסכת של התעמרות נמשכת כלפי התובעת, שיצרה סביבת עבודה בלתי נסבלת", על פי כתב התביעה.

אוחיון טוענת שמרון מתנכל לה ומשפיל אותה, ואף הרחיק אותה מחלק מהתפקידים שביצעה בעבודתה. זאת, לדבריה, בגלל התנגדותה ל-"בקשות פסולות" בתחום תקציבי השיווק, בהן ביצוע עבודות דרך עסקים שמצויים בבעלות קרובי משפחה שלו, בהם חברת המחקר שנמצאת בבעלות הסטארט-אפ שאשתו עובדת בו.

בתביעתה מציינת אוחיון מקרה בו התקשר מרון בהסכם עם צלם, ששולמו לו 50 אלף דולר תמורת חודש וחצי של עבודה בלבד. היא יידעה על כך את בכירי סמסונג ישראל, ולאחר מכן החלה ההתעללות, לדבריה, מצידו של מרון, שבנוסף התעלם מהודעות מייל שלה.

אוחיון לא דורשת פיצויים כספיים, שכן לדבריה היא מעוניינת להמשיך לעבוד בסמסונג, אלא רק את הפסקת ההתעמרות בה, לטענתה, וכן למנוע מהחברה להעסיק אותה "העסקה פוגענית" ולפגוע בעבודתה.

מסמסונג ישראל נמסר בתגובה כי "כתב התביעה הגיע למשרדי החברה והוא נמצא בבדיקת היועצים המשפטיים. אנחנו לא מגיבים באמצעי התקשורת בסוגיות שנדונות בבית המשפט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים