פריוריטי הגיעה לגמר בתחרות מוצר ה-ERP הטוב ביותר באנגליה

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. צילום: יח"צ

פריוריטי (Priority Software) עלתה לגמר בתחרות UK Cloud Awards 2016 בקטגוריית ERP Product of the Year, ובכך תייצג את תעשיית התוכנה הישראלית.

את התחרות מקיימים במשותף, זו השנה השלישית, CIF  (ר"ת Cloud Industry Forum) ומגזין CloudPro  ומטרתן לציין יזמות ומצוינות בתחום הענן בשוק ה-IT  באנגליה.


לדברי אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי , "אנחנו מאוד נרגשים מהבחירה שלנו כאחד משלושת מוצרי ה-ERP בענן הטובים ביותר. זוהי הוכחה מוחשית הן לנוכחות הגוברת שלנו באנגליה והן לפתרון הענן המתקדם שאנחנו מציעים. הרחבנו את פעילותנו בשוק התוכנה לארגונים באנגליה במהלך השנתיים האחרונות ואנו הופכים להיות שחקן משמעותי בשוק זה עם פתרון אטרקטיבי ותחרותי אל מול מוצרים בינלאומיים".

שוק תחרותי ומהיר מאוד

עוד הוסיף ריכטר כי "כ-1,100 מבין 7,500 לקוחות פריוריטי כבר בחרו בקבלת שירות מקיף בענן במודל SaaS. בגרסה 17 שהושקה לפני מעל שנה, בוצעה קפיצת דרך שכללה עדכון ממשק המשתמש, בעיצובו, בשימושיות והידידותיות שלו. אנו ממשיכים כל העת לפתח את המוצר והחודש נשיק את גרסה 17.2 שכוללת בין היתר APIs חדשים, שיפורים ל-BPM ועוד. כל אלו, אני מעריך, תרמו לבחירתנו לגמר בתחרות החשובה".

חיזוק חשוב למועמדות של פריוריטי הגיע מצידו של לקוח באנגליה בשם Boddingtons Electrical. כך העידה ג'יל פייג', מנכ"לית החברה, כשאמרה כי "אנחנו בשוק תחרותי ומהיר מאוד, אספקת חלקים ושירותים אחרים ללקוחות מבוססי הנדסה. עם פריוריטי שמנהלת את הפעילות שלנו, הצלחנו לספק פרויקטים בזמן ובתקציב. משמעות הדבר היא לקוחות מרוצים הודות לפריוריטי".

Cloud Industry Forum מתמקד בפעילותו בנושא אימוץ הענן על ידי עסקים ואנשים פרטיים. הארגון מספק קול עצמאי ומנחה עסקים ומשתמשים לגבי נושאים בהם יש לטפל על מנת לשפר את רמות האמון והבטחון בשוק זה.

Cloud PRO הוא אתר מקצועי לתחום מחשוב ענן, המספק חדשות ומידע מקצועי עדכני על התעשייה. התחרות נערכת בחסות גופים מובילים: מיקרוסופט (Microsoft), סיסקו (Cisco) ו-ScienceLogic

הזוכים בתחרות יוכרזו בהמשך החודש.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים