תוכן שיווקי

קול קורא לסטארט-אפיסטים ומפתחים לפיתוח הרעיון שלהם במכללת דעת אריאל בתל אביב

17/04/2016 11:06
מכללת דעת אריאל בתל-אביב

מכללת דעת אריאל בתל-אביב (3779*/ daatariel.org.il) מזמינה סטארט-אפיסטים ומפתחים, שרוצים לממש את הרעיון שלהם, שדורש פיתוח מוצר מבוסס תוכנה (במקביל למינוף הרעיון והיזמות שאולי עושים), לפנות למכללה ולבדוק אפשרות לשיתוף פעולה, בכך שהמכללה תוביל עבורם את פיתוח האב-טיפוס במקביל ללימודי קורסי התוכנה. כמובן שלאחר שיהיה מוצר אב-טיפוס ראשוני יהיה יותר קל ואטרקטיבי להשיג מימון ממשקיעים או שיתופי פעולה.

מדובר בעיקר במוצרי תוכנה, ויש גם אפשרות שילוב פיתוחי חומרה וזיווד, או אינטגרציה עם מוצר אחר בשוק. יש גם אפשרות לחבור עם גוף היזמות של המכללה, לצורך מינוף היזמות וכתיבת תוכנת עסקית. כמו כן ניתן גם להסתייע בחדירה לשוק בארץ (לפני שפונים ללקוחות בעולם). בהמשך גם שיתופי פעולה בארצות הברית.

פיתוח המוצרים מתבצע על ידי תלמידי המכללה בהדרכה והנחייה של מומחים ומתכנתים בעלי ניסיון בשוק ההיי-טק בארץ ובעולם.

התלמידים שיצברו ניסיון בפיתוח המוצר הבסיסי, שנמשך כשנה, יוכלו גם להשתלב כצוות פיתוח מגובש בחברת הסטארט-אפ הקיימת, או שתוקם פעילות בחברה חדשה (המקושרת עם דעת) להמשך פיתוח ושיכלול המוצר.

מכללת דעת אריאל היא מכללה ללימודי תעודה והכשרה מקצועית. המכללה ממוקמת קרוב למגדלי עזריאלי בתל-אביב. יעד הפרסום השיווקי של המכללה הוא במיוחד לבני ובנות הציונות הדתית וכמובן מתאים לכולם.

הייחודיות בדעת אריאל: השתלבות התלמיד בצוות פיתוח מוצר ללקוח

המיוחד בקורסי ההיי-טק הוא בעיקר סביב ארבעה דברים:
● כל תלמיד מצטרף ל"סטארטאפון" – מעין קבוצת סטארט-אפ בתוך המכללה – פרויקט הגמר משולב בפיתוח מוצר ללקוח בארץ/בחו"ל (צוות הפיתוח מורכב מכמה תתי-צוותים, מקורסים הנלמדים בו-זמנית, שבוחרים להשתתף בחלק הרלוונטי להם בפיתוח המוצר).
● מינוף/העצמה של חוות הלימוד – פיתוח המוצר מתבצע במקביל ללימודים (מגביר את הכיף, החשק והריכוז בלימודים).
● ניסיון מעשי בפיתוח בהיקף של שנה – השתלבות בצוות פיתוח מוצר ללקוח שנמשך כשנה, מאפיון ועד הטמעה אצל הלקוח לאחר שלבי הפיתוח והאינטגרציה (כדי למקסם את הניסיון המעשי, הראשוני וההכרחי).
● לחלק מהתלמידים תהיה השתלבות אוטומטית בעבודה – המשך פיתוח ללקוח או פיתוח מוצרים דומים ללקוחות נוספים.

רמת קושי פיתוח המוצר בסטארטפון יקבע לפי יכולות ורמת ידע של כל תלמיד. ולכן קהל היעד מתאים גם לבעלי תארים אקדמיים וגם לחיילים משוחררים, בוגרי שירות לאומי, מתעניינים בלימודי המשך והסבה מקצועית. בקורסי ההיי-טק עונים על הצורך הגובר במשק לכוח אדם מוכשר ומקצועי בתחומי ההיי-טק והמחשבים.

פיתוח המוצרים ישולבו עם פלטפורמות הענן ופתרונות של חברות מובילות בעולם, כמו: סמסונג (Samsung), אינטל (Intel), מיקרוסופט (Microsoft), יבמ (IBM), אמזון (Amazon) ועוד.

מהלך כל קורס מלווה בתרגול לאחר כל נושא שנלמד. התלמיד משתתף בסדנה לחיפוש עבודה והכנה לראיונות עבודה, כולל משימות וסימולציות איך להתמודד מול בעיות/תקלות צפויות בנושאים הנלמדים (ניתן להשתתף בסדנת יזמות עם צוות הפיתוח שהתגבש בפיתוח המוצר).

קורסי ההיי-טק לשנת 2016

קורסי פיתוח בלימוד שפות תכנות Android, Java, C# (.NET), לצורך פיתוחי תוכנה למחשב בצד שרת (Server) או צד לקוח (Client), כולל אפליקציות לסמארטפון, טאבלט ושירותי ענן, וכולל שילוב עם קוד/מרכיבי הגנה מפני איומי סייבר.

קורסי פיתוח להקמת אתרי אינטרנט עיצובם וקידומם, בשימוש תוכנות PHP, CSS, HTML5 ועוד, התאמת האתר לסמארטפון והטאבלט, ושילוב עם אפליקציות מתאימות. אפשרות פיתוח של מציאות מדומה.

קורסים נוספים הם בדיקות תוכנה QA, יישום הגנת סייבר, הטמעת ERP ו-CRM, יזמות וניהול מסחר אלקטרוני, הדפסה דיגיטלית בתלת-מימד כולל תיקון ותחזוקת מדפסות וטכנאי לתיקון סמארטפונים וטאבלטים.

אירועים קרובים