תוכן שיווקי

WanakaPR הצטרפה ל-Code Red, המתמחה באבטחת סייבר

21/04/2016 15:35

WanakaPR, חברת יח"צ המתמחה בבניית מותגים טכנולוגים, חברות IT וחברות אבטחת מידע, הצטרפה ל-Code Red – רשת יחסי ציבור בינלאומית, המסייעת לחברות סייבר לייצר נוכחות ומודעות, ולמתג אותן כמובילות דעה בשוק האירופאי והאמריקני.

WanakaPR תהיה נציגת Code Red הבלעדית בישראל.

דייאן קנאם, בעלת Eclat Marketing ומייסדת Code Red

דייאן קנאם, בעלת Eclat Marketing ומייסדת Code Red

Code Red היא רשת יחסי הציבור היחידה בעולם שמתמחה בעבודה עם מותגים בתחום הסייבר והוקמה לפני כשנה ביוזמתה של דיאן קנאם, העומדת בראש Eclat Marketing, סוכנות יח"צ בריטית אשר הוקמה לפני 18 שנה ומתמחה בעבודה עם מותגים טכנולוגים. ל-Code Red נציגים בארצות הברית, מערב וצפון אירופה, דרום אפריקה והמזה"ת. במקביל ל-WanakaPR, הצטרפה לאחרונה לרשת גם סוכנות היח"צ האמריקנית Merritt Group.


לדברי קנאם, "ייחודה של הרשת שלנו, לא רק בהפניות הדדיות, אלא גם ביכולת להרים פרויקטים גלובליים משותפים. בשנה הראשונה השקענו בהקמת תשתיות ונכסים משותפים ואילו השנה, עומדים על הפרק מספר שיתופי פעולה מעניינים שידגישו את העוצמה הטמונה בקיומה של רשת בינלאומית ויעניקו ללקוחות שלנו חשיפה חכמה התומכת ביעדים העסקיים שלהם".

"אני שמחה מאוד על ההזמנה להצטרף לרשת יח"צ איכותית המהווה מוקד של ידע, ניסיון ויכולות תקשורת וחשיפה מגוונות בתחום הסייבר" אמרה ענת מסינג, בעלת WanakaPR.

לדבריה, "החשיפה התקשורתית בישראל רלוונטית מאוד לחברות ייעוץ שעיקר לקוחותיהם בישראל, למרכזי פיתוח שנאבקים לגייס לשורותיהם את העובדים הטובים ביותר, לחברות שנסחרות בבורסה בתל אביב ולסטארט-אפים בשלבי הגיוס השונים שמחפשים השקעות גם בישראל. אולם, אין ספק כי עיני התעשייה המקומית נשואות לחו"ל. עם הצטרפותי ל-Code Red אני מזמינה את הלקוחות לבחון, יחד איתי, את הפוטנציאל הגלום בתקשורת וברשת קשרים בינלאומית".

אירועים קרובים