תוכן שיווקי
לקראת אירוע - The Public Sector Embraces Digital Transformation, יום ב' 20 ביוני, מלון ממילא ירושלים

עדיאל רמתי, NessPRO: "המנמ"ר נדרש למענה מהיר לביזנס – כדי להיות רלוונטי"

16/06/2016 14:44
עדיאל רמתי, Client Portfolio Manager CA, NessPRO

כתב: הילל יוסף

"המשימה העיקרית של המנמ"ר בארגון שלו כיום הוא לתת מענה לביזנס בצורה מהירה, לספק מוצרים ושירותי IT בזריזות, כך שהוא ימשיך להיות רלוונטי לארגון ולא יעסוק כל היום בתחזוקה של ה-IT".  כך אמר עדיאל רמתי, Client Portfolio Manager ב-CA, NessPRO.

רמתי התראיין לקראת כנס The Public Sector Embraces Digital Transformation, שייערך במלון ממילא ירושלים, ביום ב', 20 ביוני 2016, בהפקת אנשים ומחשבים. לדבריו, "המנמ"רים נדרשים לאמץ את כלכלת האפליקציות, וכאשר הם יעשו זאת – הארגונים שלהם ירוויחו מכך באופן מיידי".


רמתי ציטט את מארק אנדרסון, מאבות הדפדפן Mosaic, ואחד מהיזמים ומשקיעי הון-הסיכון המובילים בעולם, "אשר כתב פעם כי 'התוכנה אוכלת את העולם'. אנדרסון היטיב לתאר במשפט אחד, כיצד כל היבט בחיינו מושפע מהתוכנה, שדוחקת לאט לאט את החומרה".

על פי רמתי, "מחקר שערכה CA העלה מחצית מ-1,400 המנמ"רים שנסקרו, השיבו כי כלכלת האפליקציות משפיעה מהותית על המגזר בו הם פועלים. כך, יותר מ-40% מהם הוסיפו כי הדבר משפיע ישירות ובאופן משמעותי על הארגון שלהם". על פי רמתי, "כלכלת האפליקציות מניעה ארגונים להגדיל את השקעותיהם בתחום, להפוך את הפיתוח ליותר פנימי, 'בבית', ולהנפיק מדי שנה יותר יישומים, שהם מוכווני לקוח".

CA, אמר רמתי, "מספקת כלים לסביבת ה-DevOps, אשר מאפשרים למנמ"ר בארגון ולאנשי צוותו, לתת מענה מהיר לדרישות העסקיות בארגון, ולטייב את סביבות הפיתוח השונות, בין אם הפיתוח נעשה בתצורת 'מפל מים', ובין אם באג'ייל. CA מסייעת גם לסביבת הפיתוח וגם לסביבת PrePro, טרום הייצור, וגם לסביבת הייצור. בדרך זו, המערכות מגיעות מטויבות יותר ונקיות יותר".

כך, ציין רמתי, "אפשר להעביר כמות גדולה בהרבה של גרסאות, בוודאי בעולם החדש, בו כלכלת האפליקציות מובילה את כל התהליך העסקי, בהרבה מאד מקומות. הדבר ישים לא רק לסביבות הפיתוח, אלא גם לסביבת ה-QA, וכל ה-Workflow של ניהול מחזור חיי התוכנה. הדבר נכון גם למובייל, שכן גם המובייל הוא חלק מהסביבה המורחבת של הייצור".

כך, אמר רמתי, "לקוח במגזר הפיננסי הגדיל במכפלות גדולות את היכולות להעביר גרסאות תוכנה לייצור – ממצב של פעם ברבעון הוא יכול היום לתת מענה, ברמה יומית, של בין עשרות למאות גרסאות – לאלפי האפליקציות שהארגון מנהל".

כלי החברה, אמר רמתי, "CA Release Automation, מנייד את התוכנה בין סביבות שונות של הלקוח, כולל כל הפרודצורות הנדרשות לניוד אוטומטי, כולל ביצוע בדיקות אוטומטי. הכלי מטפל בכל התהליכים, עד שהוא מעביר אותם לסביבת הייצור".

כלי נוסף, ציין רמתי, "הוא מערך פתרונות DevTest, אשר מאפשרים שילוב בסביבת הפיתוח של המפתחים. בדרך זו הם יכולים ללבצע בדיקות על סביבות מקבילות של פיתוח, אשר לא נמצאות באותה סביבה, מה שחוסך את זמן המעבר בין הסביבות".

"יכולת נוספת אשר מתקבלת מהטמעת כלים אלה היא האפשרות לעבוד בסביבה לא מפותחת, כזו שטרם פותחה. זה נעשה בעזרת הדמיה וירטואלית של אותה סביבה. הדבר מתאפשר בעזרת הקלטה או חיבור, משמע, לקחת את ההגדרות הקיימות ו'לשים' אותם בסביבת העבודה".

"מימוש כלים אלה וכלים נוספים של CA", סיכם רמתי, "מאפשר למנמ"ר בארגון לתת מענה להיבטים העסקיים בארגונו, ולעשות זאת בצורה מהירה ויעילה".

אירועים קרובים