תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Pizza, יום ד' 6 ביולי, סינמה סיטי גלילות

רד-האט מציעה אחסון טבעי מתמיד עבור קונטיינרי Linux

המהדורה האחרונה של Red Hat Gluster Storage מאפשרת אג'יליות ויעילות רבה יותר למפתחי OpenShift, הפורסים בייצור קונטיינרי יישומים

04/07/2016 12:04
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה בכנס Red Hat Summit שהתקיים בסן פרנסיסקו, על חידושים בתחום האחסון, שנועדו לאפשר למפתחים להקצות ולנהל ביתר קלות אחסון מתמיד (בלתי תלוי במתח חשמלי – persistent) ברמה ארגונית, עבור יישומי Stateful (שומרים על מידע) שפועלים  בקונטיינרי Linux.

הכרזה זאת מייצגת את הצעד הבא במאמצי רד-האט לשנות את הדרך בה יישומים ארגוניים בנויים, פרוסים ומנוהלים עם קונטיינרים, להשגת אג'יליות עסקית רבה יותר.

יכולת האחסון הטבעי בקונטיינר תהיה זמינה בקיץ זה, והיא משולבת עם Red Hat OpenShift Container Platform (לשעבר OpenShift Enterprise) כדי לפרוס יישומים ואחסון באופן משולב, בו האחסון מסופק מקונטיינרים. דבר זה יכול לבטל את הצורך באשכול אחסון עצמאי, ומאפשר ללקוחות להשיג יעילות רבה יותר, חיסכון בעלויות, ואחסון עבור סביבות קונטיינר מוכנות לייצור.


פונקציונליות זו מאפשרת לארגונים חוויה יעילה מקצה-לקצה, תוך שימוש בתשתיות קונטיינרים ובטכנולוגיות פיתוח יישומים של רד-האט. האינטגרציה של Red Hat Gluster Storage עם Red Hat OpenShift Container Platform, מספקת ללקוחות נקודה יחידה של תמיכה עבור קונטיינרים, ומסייעת לטפל בנקודה בעייתית מרכזית של ארגונים באקו-סיסטם מתפתח זה.

באופן מסורתי, יישומים ואחסון נוהלו דרך תהליכים שונים ועל ידי צוותים נפרדים, אך גישה זו עלולה להיות לא יעילה ומסורבלת.

3.1.3 Red Hat Gluster Storage נועד לתת מענה לאתגר, ומאפשר למפתחים לשלוט גם על אחסון וגם על קונטיינרי יישומים באמצעות עמדת שליטה יחידה עם Kubernetes ב-Red Hat OpenShift Container Platform. חידוש זה עוזר לרד-האט לחזק את המערך הטכנולוגי שלה עבור קונטיינרים, ומאפשר אינטגרציית DevOps ואוטומציה גדולה יותר, מסביבות פיתוח עד לסביבות ייצור באתר הלקוח ובענן.

Red Hat Gluster 3.1.3 מציע גם שיפורי ביצועים ויציבות אחרים, כולל "ריפוי עצמי" מהיר יותר ומארג אחסון מוגדר-תוכנה עתיר ביצועים עבור מכונות וירטואליות.

רנגה רנגצ'רי, סגן נשיא ומנהל כללי לאחסון ברד-האט, אמר כי "שחרור המהדורה האחרונה של Red Hat Gluster Storage נועדה לענות לצרכים של ארגונים ההופכים יותר ויותר תלויים במיקרו-שירותים ובקונטיינרים.

מסורתית, התקני אחסון מונוליטיים אינם מותאמים היטב לספק אחסון גמיש וחסכוני ליישומי Stateful הפרוסים בקונטיינרי Linux. ההכרזה הנוכחית עוזרת לספק יתרונות אלה, ולמצב את פלטפורמת הקוד הפתוח של רד-האט כסטנדרט דה פקטו לבניית וניהול אחסון ויישומים בקונטיינרים".

אירועים קרובים