תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Pizza, יום ד' 6 ביולי, סינמה סיטי גלילות

"חשוב לנו ליצור קהילה רבגונית של משתמשי קוד פתוח"

כך אמר חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, לקראת כנס רד-האט, פיצה וטכנולוגיה

05/07/2016 13:59
חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס

לקראת כנס Red Hat Pizza שייערך בסינמה סיטי גלילות ביום ד' ה-6 ליולי, שוחחנו עם חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, המפיצה הבלעדית של רד-האט (Red Hat) בישראל.

השנה לראשונה, תקיימו שני מסלולים בכנס. שתף אותנו במה הוביל להחלטה הזו?
"בשנת 2007 רכשה רד-האט את הפעילות של JBoss ומאז החלה החברה את תהליך הפיכתה מחברה של מוצר אחד לחברה המשווקת מגוון פתרונות. כיום, יש לרד-האט מגוון רחב של פתרונות בתחום ה-Platform, פתרונות ענן וניהול סביבות, פתרונות Red Hat Linux שממשיכים להתפתח ולצבור תאוצה ובתחום ה-Middleware, פתרונות אוטומציה של תהליכים וחוקים עסקיים, application server, פתרונות אינטגרציה ועוד".


"עד היום ערכנו מפגשים מקצועיים נפרדים לאנשי ה-platform ולאנשי ה-middleware, אך עם התגברות תפיסת ה-DevOps והגברת הפיתוח באג'ייל, הגבולות בין שתי הקבוצות מתחיליות להיטשטש".

"כמובילים את פעילות הקוד הפתוח בישראל חשוב לנו ליצור קהילה רבגונית של משתמשי קוד פתוח ומשתמשי טכנולוגיות רד-האט בישראל, לכן זאת הפעם הראשונה בה אנו מקיימים בכנס רד-האט פיצה וטכנולוגיות שני מסלולים מקצועיים. מעבר לתכנים המקצועיים יוכלו אנשי הקוד הפתוח בישראל להכיר ולהרוויח ממפגשים בין אישיים ועם מומחי רד-האט ומטריקס".

מה תציגו בכנס?
"הכנס השנה, גדוש בחידושים טכנולוגיים אותם נרצה לחשוף ולהציג בפני קהילת המשתמשים של רד-האט בישראל. בכנס נשיק גרסה חדשה של Ansible Tower, פתרון מתקדם לאוטומציה של IT ונשיק גם את JBoss EAP 7, ה-Application Server המתקדם מבית רד-האט. כל ההרצאות הן בסימן של "לעשות יותר בפחות", שזה אחד האתגרים המרכזיים של אנשי ה-IT בארגונים. כלומר, איך לייעל תהליכים, לפתח מהר יותר, לשפר ביצעים עם אותם המשאבים. רד-האט נותנת פתרונות מצוינים לכך".

"את ההרצאות יעבירו מומחי רד-האט ומטריקס שישתפו את הקהל בידע ובניסיונם העשיר. בנוסף, אנו שמחים לארח בכנס את סאפ (SAP) אשר יציגו כיצד פלטפורמת SAP HANA העוצמתית לאיסוף, עיבוד וניתוח כמויות עצומות של מידע ממגוון מקורות ובזמן אמת, משתלבת עם תשתיות רד-האט. כמו בכל שנה, לצד הטכנולוגיה, יהיה גם הרבה כיף, אווירה טובה וסרט שקהל המשתתפים יבחר בהתאם למסורת המפגשים שלנו".

מה מביאות עמן ההשקות החדשות של המוצרים?
"רד-האט ממשיכה להתפתח ולהוביל את תחום ה-Middleware. בכנס השנה, נשיק את JBoss EAP 7, הגרסה החדשה של ה-Application Server אשר עשרות רבות של ארגונים בישראל עושים בו שימוש. מדובר בפתרון אמין, גמיש, עתיר ביצועים, המאפשר להאיץ תהליכי-פיתוח".

"הגרסה החדשה מבוססת WF10 ומביאה איתה שיפורים טכנולוגיים משמעותיים שהם חלק מההתפתחות הטבעית של הפלטפורמה בשל האצת תהליכי כניסה לענן ול-DevOps".

"JBoss מדורגת כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר כבר שש שנים ברציפות, ונראה כי תמשיך להוביל עוד שנים רבות. בתחום ה-Platform, אנו משיקים את הגרסה החדשה של Tower Ansible 2.4".

"הפעילות של Ansible, נרכשה על ידי רד-האט, ואנו רואים שימוש והתעניינות גוברת בישראל. בגרסה החדשה נוכל למצוא דגש על שילוב Ansible Tower בסביבות הארגון הקיימות באמצעות REST API ו-CL המאפשרים בקלות שילוב בתוך תהליכים קיימים וכל זאת באמצעות הדשבורד המדהים של המוצר".

כיצד אתם מסכמים את החציון הראשון של השנה בפעילות רד-האט?
"שבוע שעבר התקיים הכנס השנתי של רד-האט בסן פרנסיסקו שזכיתי להשתתף בו, הדוברים הבכירים של רד-האט כולל מנכ"ל החברה, ג'ים וויטהורסט, הדגישו את המחויבות של רד-האט בהמשך תמיכה והובלת תחום הענן".

"בישראל אנו ממשיכים לראות יותר ויותר ארגונים נכנסים לתחום הענן ביחד עם המשך הגידול המתמיד ברד-האט Linux, כמו-גם ב-JBoss. אנו מבצעים פרויקטים ליבתיים. מגמה זו הנה חוצת מגזרים ונפוצה בענפי הביטחון, בפיננסים וכמובן בארגונים טכנולוגיים העושים שימוש embedded בפתרונות המגוונים של רד-האט".

אירועים קרובים