תוכן שיווקי

מפעיל הטמיעה בהצלחה את מערכת HP PageWide הראשונה בישראל

הטכנולוגיה החדשנית של HP מציעה פתרונות מתקדמים וחדשניים, המובילים לקיצור חסר תקדים של זמני העבודה וחיסכון משמעותי בעלויות

28/07/2016 09:30
מפעיל

חטיבת הפרופשיונל במפעיל, הטמיעה בימים אלו את PageWide, מדפסת הזרקת דיו בפורמט רחב, המהירה ביותר בעולם.

Iprint, מכון העתקות מוביל בדרום, מדווח לאחר שבועיים בלבד על הצלחה חסרת תקדים – צמצום של 70% בזמני עבודה וחיסכון אדיר בעלויות.

HP PageWide הנה מדפסת חדשנית ומתקדמת, המיועדת להדפסת שרטוטים טכניים בשחור-לבן ובצבע, באחוזי כיסוי גבוהים. המערכת ידועה במהירות עבודה חסרת תקדים (18 מטר בדקה), שמירה על איכות הדפסה גבוהה וקבועה לכל אורך התהליך, וקיפול אוטומטי ללא מגע יד אדם.

על מנת לספק ללקוח פתרון המותאם במדויק לדרישותיו, למד צוות מפעיל את תהליכי העבודה של הלקוח, ניתח את הצרכים הספציפיים שלו ויצר פרופילי עבודה ייעודיים שאפשרו ללקוח  לסיים עבודה שבעבר ארכה חצי יום, ב-10 דקות בלבד.

"בזכות היישום המדויק של מפעיל אנחנו לא רק מספקים מוצר איכותי יותר בזמנים מהירים יותר, אלא גם פנויים להעניק ללקוחותינו שירות יוצא דופן, ומרגישים שהמערכת שמה אותנו במקום אחר", מסכם שי בין שימול.

מפעיל, המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי הדפוס הארגוני, הדפוס המקצועי והמחשוב, מייעדת את HP PageWide למכוני העתקות וסביבות עבודה תובעניות, המעוניינים להוביל את הארגון לחסכון משמעותי בזמני עבודה ובעלויות, ולמקם את עצמם בחוד החנית הטכנולוגית.

אירועים קרובים