תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

"נימבל סטורג' חרטה על דגלה פשטות ניהול ותחזוקה"

לקראת אירוע הלקוחות הראשון של נימבל סטורג' בישראל - The Next Age Of Storage, ב-22 בסטפטמבר, שוחחנו עם אבישי מנו, מהנדס מערכות בנימבל סטורג' ישראל

02/08/2016 12:46
אבישי מנו, מהנדס מערכות בנימבל סטורג' ישראל

אחד הדברים המייחדים את נימבל סטורג' (Nimble Storage) ונשמעים על ידי לקוחות שוב ושוב, הוא קלות היישום ולאחר מכן הניהול, התפעול והתחזוקה של המערכת. הסיבה המרכזית לקלות והפשטות הזו נעוצה במערכת הניהול Infosight – מערכת ענן המבצעת אנליטיקה וחיזוי מבוסס-מכונה ברמה עמוקה.

על ידי כך אפשר לתכנן את הביצועים גם כאשר רמות העומס משתנות, להתריע מראש על אירועים ולתת ללקוחות צפייה מקיפה ונוחה על רמות הביצועיות של המערכת.


"אנו רואים יותר ויותר שהדרישה המרכזית של לקוחות מן התשתיות שלהם היא שהניהול והתחזוקה יהיו פשוטים עם כמה שפחות תקלות. פשוט Plug & Play", אומר אבישי מנו, מהנדס מערכות בנימבל סטורג' ישראל. "לקוחות לא רוצים לשנות את המערכת והממשק ולהכשיר את העובדים מחדש, בכל פעם שהארגון גדל וצריך מערכת גדולה יותר, כפי שקורה בקרב החברות הגדולות".

מה מייחד את נימבל מבחינת ההתקנה, השירות והתמיכה?
"במילה אחת – פשטות. הפשטות שלנו עוברת 'כחוט השני' החל מתהליך ה-Deployment שמבוצע במספר דקות בלבד, הניהול השוטף והרחבות היכולות של המערכת, שהוא מאוד פשוט ודורש התערבות והתעסקות מינימלית במבנה ובארכיטקטורה של המערכת".

"בנוסף, עם הפתרונות של נימבל סטורג' אין צורך בתזמון תהליכים מצד הלקוח – הכל מאופשר ומבוצע In-Line".

"הפשטות היומיומית של פתרונות נימבל סטורג' מתורגמת גם לפשטות של צריכה. כל סיטואציה שבה הלקוח צריך יותר ביצועים, נפח אחסון, מנגנוני הגנה, Snapshot ורפליקציה, הכל מאוד פשוט לביצוע ונעשה תוך דקות מעטות. כל גדילה נעשית ללא הפרעה למערכת או שינוי בארכיטקטורת הפתרון".

"בכל מצב לעולם לא יעמוד הלקוח מול "דרך ללא מוצא" הדורשת החלפה והשבתה של המערכת. הפשטות הזאת חוזרת גם בתמיכה, בעזרת ה-Infosight כ-90% מהתקלות זוכות לניתוח ומענה אוטומטי והלקוח מקבל תוכנית פעולה לטיפול בתקלה, ובנוסף לכך נימבל סטורג' מספקת שירות ברמה גבוהה בצורה מיידית ותומכת בך בכל שכבה בסביבת התשתיות – כולל שאר מרכיבי התשתית והסביבה הוירטואלית".

הרחב על ה-Infosight ותכונותיו.
"InfoSight היא מערכת ניהול ושירות בענן שקיימת בכל מערכות נימבל סטורג' ומאפשרת לקבל הבנה עמוקה על השימוש בפלטפורמת האחסון והסביבה הוירטואלית של הלקוח. היא מאפשרת להנפיק דו"חות, לאתר תקלות ולצפות דרישות סביבה עתידיות".

"ה-Infosight גם מאפשרת תגובה פרואקטיבית לאירועים במערכת, לדוגמה תיקון שגיאות חוזרות, תיקון אי-יישום של המלצות יצרן – Best Practices, ועוד. ה-Infosight מספק שני יתרונות מרכזיים: ראשית – הוא מעניק את רמת השירות הטובה ביותר שזמינה ללקוח בעולם התשתיות. גם בגלל העובדה שאנחנו מונעים תקלות על ידי תגובה פרו-אקטיבית וצופים צרכים עתידיים של הסביבה, ובכך נמנעות "הפתעות".

"שנית, הלקוח מקבל תמיכה אנושית ברמה הגבוהה ביותר ללא צורך לעבור במוקדי שירות מרובים. המערכת, שעושה אנליטיקה בזמן אמת למערכות רבות בענן משתמשת בנתונים על מנת לנתח ולחזות תקלות, וכך למעשה מטפלת ברוב המקרים אוטומטית במקום מוקדי השירות האנושיים. לקוח צריך תמיכה אנושית רק במקרים מיוחדים שהמערכת לא יודעת לפתור לבדה".

"בעזרת ה-Infosight נימבל סטורג' יכולה להוכיח שהיא מספקת את מוצר ברמה הגבוהה ביותר ולמדוד את עצמנו וכך לשפר את השירות שאנחנו נותנים ואת איכות הקוד והמוצר".

אירועים קרובים