תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Fujitsu, יום ב' 31 באוקטובר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

Fujitsu PRIMEQUEST 2800E3 שובר שיא עולמי במבחן ביצועים

השרת יצא עם תוצאה של 74 אלף משתמשי SAP SD-2 tiers על גבי ארכיטקטורת שמונה מעבדי אינטל וסביבת מיקרוסופט ● עוד הוא מחזיק בשיאי עולם בביצועי Technical Compute עם תוצאה של 4410 SPECfp_rate, ו-6930 SPECint_rate

19/09/2016 07:05
שובר שיאים. שרת Fujitsu PRIMEQUEST 2800E3

משפחת שרתי PRIMEQUEST הינם שרתים לעיבודי משימות קריטיות למרכזי עיבוד גדולים. השרתים אופטימליים להתקנה במסד (Rack), בעלי יכולת התרחבות של שמונה סוקטים ממשפחת מעבדי Intel® Xeon® E7-8800v4 המגיעים על 192 ליבות וזיכרון ראשי של עד 24 טרה-בייט!

השרתים מספקים ביצועים וקיבולת זיכרון חסרי תקדים לצורך הרצת מערכות וירטואליות רבות ויש להם יכולת עיבוד משימות קריטיות לעסק הדורשות חומרה חזקה, בעלת שרידות מירבית ויכולת יוצאת מן הכלל למניעת שגיאות ויכולות לריפוי עצמי – תכונות שהיו שייכות בעבר הלא רחוק לשרתי יוניקס ומיינפריים.
שרתי PRIMEQUEST משלבים את היעילות של ארכיטקטורת x86 ההופך אותם לאידיאליים עבור עיבוד נתונים גדולים, עיבוד בתוך הזיכרון (in-memory solutions) כגון SAP HANA, יישומים טכנים ומתנטיים וויישומי בינה עסקית.

שרתים אלו משלימים את הקצה העליון של שרתי פוג'יטסו (Fujitsu) בארכיטקטורת אינטל (Intel) ובכך עונים על המוטו של פוג'יטסו; "השרת המתאים עבור עומס העבודה הנדרש ובתקציב הנכון".

כיום, כאשר השימוש בווירטואליזציה של מרכיבי מערכות המידע והמחשוב גבוהים והשימוש בטכנולוגיית הענן מתרחב, יש חשיבות עליונה ליציבות כל מרכיבי החומרה עליהם רצות התוכנות ולנתונים המעובדים בהן בקצב עצום.

שרתי פוג'יטסו נותנים מענה השלם לצרכים החל מהשרת המחלקתי ועד שרתים ארגונים מרובי מעבדים לתחום הביצועים והגמישות של הקצה העליון שהיו שמורים עד עתה לשרתי היוניקס והמיינפריים.

משפחת שרתי Fujitsu PRIMERGY נועדה בדיוק למטרה הזו: אלו שרתים בעלי כוח מחשוב עצום וביצועי שיא, יכולת מחשוב ואחסון גבוהים, התאמה וגמישות מיטביים וצריכת אנרגיה נמוכה יותר בכדי להקטין את העלויות.

השרתים מבוססי ארכיטקטורת x86 והמעבדים החזקים ביותר שפיתחה אינטל עד היום, הם החזקים והגמישים ביותר בתעשייה ומתאימים לשימושים לחברות מכל הגדלים, בכל התעשיות ולכל רמה של עומס עבודה, ומספקים בכך במשולב עם מערכות מחשוב הקצה של התוכנה והשירותים פתרון מערכתי מקצה לקצה לכל דרישות מערכות המידע המודרניות ובכל קנה מידה.

אירועים קרובים