תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

"פתרון האחסון של נימבל סטורג' סייע לנו להגדיל משמעותית את ביצועי היישומים"

כך אמרה ורד אברהמי, מנהלת מערכות המידע ביוניברסל משאיות ישראל, על המעבר למערך האחסון של נימבל, ועל הרווח של הארגון מכך

19/09/2016 13:55
ורד אברהמי, מנהלת מערכות המידע ב-UTI יוניברסל משאיות ישראל

יוניברסל משאיות ישראל (UTI), יבואנית משאיות ואוטובוסים תוצרת איסוזו (Isuzu), בחרה להשתמש  בפתרון האחסון של נימבל סטורג' (Nimble Storage).

המערך, שהוטמע על ידי DnA IT, ישמש את מערכת ה-ERP של הארגון, את הסביבה הוירטואלית המבוססת XenServer ואת עמדות הקצה הוירטואליות. מערך האחסון של נימבל סטורג' הוטמע במרכז הנתונים של החברה בפתח תקוה בו מפעילה UTI מערכי שירות, מכירות, ניהול חלפים ושירותי ליסינג והשכרה.
הפרויקט כלל יישום מערכי אחסון המבוסס על פתרון האחסון מסדרת CS300 של נימבל סטורג'. הפתרון מספק זמני תגובה של פחות מ-1 מילי שניה בממוצע וקצב של 50 אלף קריאות וכתיבות לדיסק בשניה (I/Os) וכולל את מערכת הניהול והתמיכה InfoSight של נימבל סטורג', המבוססת ענן ומאפשרת ניהול קל ונוח, וכן דואגת לשמירת היציבות והביצועים של מערך האחסון.

ורד אברהמי, מנהלת מערכות המידע ב-UTI – יוניברסל משאיות ישראל, מספרת על המעבר למערך האחסון של נימבל סטורג' ועל הרווח של הארגון מכך. "טרם הפרויקט חוו העובדים קשיים בעבודה עם מערכת כבדה ואיטית שהתקשתה בהפקת דו"חות ובתהליכי גיבוי. רמת הבקשות של המשתמשים הלכה וגדלה ומערכות האחסון המסורתיות הגיעו לרווית ביצועים. חיפשנו  פתרון שישפר משמעותית את הביצועים, יציע יכולות אנליטיות מתקדמות ויהיה מותאם לסביבה וירטואלית עם אפשרות סקלביליות, מבלי לפגוע ברמת הביצועים".

למה בחרתם בנימבל סטורג'?
"בחרנו בפתרונות האחסון ההיברידי של נימבל סטורג' לאחר שביצענו Proof of Concept מוצלח. מיד בסיום הפרויקט ראינו שיפור והמערכת הציגה רמות ביצועים גבוהות ביותר בכל סוג של עומס, יכולת לאחסן יותר נתונים בפחות מקום, רמת שרידות גבוהה, פשטות ניהול, חסכון באנרגיה וחסכון במקום פיזי ("Footprint"). נהנינו במהלך הפרויקט משירות מצוין ומענה מקצועי ברמה גבוהה. נימבל סטורג' הוכיחה לנו כי היא מספקת את החזר ההשקעה הטוב ביותר".

אירועים קרובים