תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

"מה שמבדל את סיטריקס מהפתרונות בשוק הוא היכולת לספק מענה מבית אחד לכל נושא התשתית"

31/10/2016 15:00
אשר פתאל, מוביל תחום וירטואליזציה ומובייל ב-HPE ישראל

אשר פתאל, מוביל תחום וירטואליזציה ומובייל (סיטריקס) ב-HPE ישראל, מסביר על הייחודיות במוצרי סיטריקס (Citrix), המשווקים על ידי קבוצת אמן, ועל היתרונות שהם מספקים לארגון.

הצג את HPE.
"HPE הינה חברת טכנולוגיה הממוקדת באספקת פתרונות ללקוחות עסקיים ברחבי העולם".

"הפתרונות בהם אנו מתמחים מתמקדים באספקת חדשנות לארגונים בתחומים החדשים ובעיקר בארבעת אזורי מיקוד – 'טרנספורמציה לתשתיות היברידיות'; 'הגנה על הארגון (Protect your Digital enterprise)'; 'העצמת המידע הארגוני (Empower the Big Data enterprise)'; ו'הפיכת הארגון לזמין ונגיש (האזור שלנו)'".

"ל-HPE ניסיון עתיר שנים ביישום פתרונות וירטואליזציה, ומרבית הפרויקטים הגדולים בישראל בוצעו על ידינו. מגוון השירותים שאנחנו מספקים כוללים ייעוץ כללי, הקמה, שירותי Pro-Active, סקרי 'בריאות' (Health Check), ניתוח מצב קיים לקראת מעבר לתצורה וירטואלית, הטמעה, ניהול פרויקט וליווי כולל ומלא של הלקוח, החל משלב ההתעניינות ועד לקבלת המערכת".

"ל-HPE יש מרכז הדרכה רשמי המספק מגוון רחב של קורסים המותאמים לצרכים הטכנולוגיים עימם מתמודדים לקוחותינו. במרכז מלמדים מרצים מהארץ ומעולם המספקים הכשרות וידע, גם עבור מוצרי סיטריקס. הקורסים מתקיימים במרכז ההדרכה ברעננה או באתר הלקוח ומותאמים גם לפי דרישה. קורס ה-XenDesktop הקרוב יתקיים ב-18 לדצמבר על ידי מדריך מוסמך מחו"ל".

ספר על העבודה המשותפת עם סיטריקס.
"HPE הינה שותף מסוג System integrator של סיטריקס, דבר אשר ממצב אותנו כשותף בעל הקשר החזק ביותר לחברה זו. שיתוף הפעולה בינינו הינו בינלאומי וארוך שנים. בישראל אנו עובדים עם קבוצת אמן, נציגת סיטריקס בישראל. השילוב הזה של שתי החברות המובילות נותן לנו את האפשרות לספק ללקוח מעטפת שלמה, החל משלב המכירה ועד לשלב ההטמעה והתמיכה".

"מהיותנו שותף System Integrator אנחנו נהנים משיתוף פעולה וידע מלא באמצעות אנשי סיטריקס העובדים פיזית ב-HPE ואחראים באופן בלעדי על הקשר בן החברות. בכך אנחנו מציעים ללקוחות נקודת קשר אחת לכל נושא של שאלה או אסקלציה והעברת הידע ברמה הגבוהה ביותר שיש".

"שותפות זו באה לידי ביטוי גם במוצרים ש-HPE מייצרת, אשר עוברים תהליך של סרטיפיקציה משותפת ומעת לעת ניתן למצוא מסמכי Reference Architecture משותפים".

"ל-HPE יש בישראל מגוון רחב של סיפורי הצלחה. כולל יישום אצל לקוח מהמגזר הציבורי המציג פתרון מקצה לקצה המבוסס על סיטריקס – גם נייד, גם וירטואלי וגם מאובטח".

"דוגמא לפתרון משותף של HPE וסיטריקס: מערכת MoonShot – זהו Chassis אשר מכיל בתוכו 45 שרתי מחסנית (Cartridge) כאשר כל אחד מהם כולל ארבע יחידות אוטונומיות הכוללות כרטיס גרפי, וכל זה נכנס בגודל של 4.3U בלבד עם צריכת חשמל נמוכה משמעותית מול שרתי BL\DL רגילים".

"הפתרון הזה עבר אישור משותף של סיטריקס ו-HPE. במבחני LoginVSI נמדדו 56 משתמשים למחסנית (בתשתית XENAPP), 2,520 משתמשים על Chassis מלא ואם מעוניינים בפתרון HDI ניתן ליישם 180 תחנות כאלו ב-Chassis בודד".

מה מבדל את סיטריקס מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"מה שמבדל את סיטריקס מהפתרונות האחרים הקיימים בשוק, הוא היכולת לספק מענה מבית אחד לכל נושא התשתית. ראו תמונה להלן המציגה את יתרונותיה של סיטרקיס מקצה לקצה".

"זאת ועוד, היכולת לתמוך בתשתיות וירטואליציה של ספקים מגוונים תוך שילוב מספר סוגי תשתיות בפתרון אחד. סיטריקס מאפשרת מימוש של פתרון XenApp\XenDekstop גם על גבי תשתיות וירטואליזציה כגון VMware ,AWS ,Nutanix ,Azure ,Hyper-V ועוד. זו בעיניי יכולת חשובה עבור מקבלי ההחלטות, בעיקר בעת בחירת תשתיות ו\או חידושים".

אירועים קרובים