תוכן שיווקי

קמינריו מעצימה את הענן הפרטי עם תמיכה ב-OpenStack

01/11/2016 16:52
קמינריו

קמינריו (Kaminario), חברת All-Flash מובילה, ממשיכה לקדם את הטכנולוגיה שלה במטרה לאפשר ללקוחותיה להצליח בעולם ה-on-demand של היום.

החברה השקיעה באינטגרציות רחבות יותר כדי לספק את הביצועים והחיסכון בעלויות שיתמכו באפליקציות "לפי דרישה". השנה בלבד הרחיבה קמינריו את האינטגרציה שלה עם MongoDB, Docker/Flocker ו- OpenStack.

האינטגרציה המורחבת של קמינריו עם OpenStack, תוכנת קוד פתוח הנפוצה ביותר בעולם לבניית פלטפורמת ענן, מאפשרת ללקוחות למנף במלואו את מערך האחסון Kaminario K2 all-flash באמצעות שימוש ב-OpenStack Cinder. זאת כדי לבנות תשתית אחסון סקלאבילית ביותר, המספקת את הביצועים וחסכון בעלויות לתמיכה שיתמכו באפליקציות "לפי דרישה" של היום.

כתוצאה מכך, לקוחות הרוצים לאמץ פלטפורמת קוד פתוח יכולים למנף את פלטפורמת אחסון All-Flash האג'ילית ביותר בתעשייה, כדי לתמוך בסביבות ענן דינאמיות תוך הפחתת עלויות והגברת היעילות הכוללת.

שחר פיינבליט, CTO קמינריו. צילום: טוויטר

שחר פיינבליט, CTO קמינריו. צילום: טוויטר

"במצב בו המורכבות בשוק הענן הפרטי ממשיכה לגדול, ארגוני IT מחפשים פתרונות גמישים ויעילים לניהול מערכות ה-IT שלהם", אמר שחר פיינבליט, CTO קמינריו.

"דרייבר Cinder זה יספק לארגונים המחפשים פלטפורמה סטנדרטית לפריסות ענן פרטי, דרך טובה יותר לנהל מערכי אחסון Kaminario K2, לבצע אופטימיזציה של עומסי עבודה, להפחית עלויות ולהקל על נקודות הכאב של לקוחות בתחום האחסון".

"סקר המשתמשים שלנו מראה בעקביות כי משתמשי OpenStack מעוניינים ביעילות תפעולית", אמר מארק קולייר, ה-COO של ה-OpenStack Foundation. "קמינריו ממוקדת במענה לכך דרך אחסון פלאש, ואנו נרגשים מהתרומה האפשרית שלהם לקהילה שלנו".

יתרונות מרכזיים בתמיכה של קמינריו ב-OpenStack כוללים:
● סקלאביליות: ארכיטקטורת Scale-Up ו- Scale-Out המשלימה את הגמישות והאג'יליות של סביבת הענן הפרטי.
● הפחתת נתונים: חסכון עלויות מוגבר עם תכונות הפחתת נתונים inline של קמינריו, כולל דחיסה וביטול כפילויות (deduplication).
● אחריות: קבלת אחריות עסקית באמצעות תכנית Kaminario K-Assured, שנועדה לטפל בדאגות רכישה נפוצות בנושאי עלויות, ביצועים, זמינות וסקלאביליות.

למידע נוסף אודות אינטגרציה זו, בקרו כאן.

אירועים קרובים