תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CA World 2016, ימים ב'-ו' 14-18 בנובמבר, מלון מנדליי ביי לאס וגאס

סקר גלובלי של CA מגלה כי טרנספורמציה דיגיטלית מביאה לשיפור משמעותי בביצועים עסקיים

02/11/2016 13:09
CA World 2016

CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה על תוצאות סקר המצביע על ההשפעה המשמעותית של טרנספורמציה דיגיטלית על ארגונים ברחבי העולם.

בסקר ששמו Keeping Score: Why Digital Transformation Matters, השתתפו מנהלים בכירים בתחומי העסקים והמחשוב והוא ממחיש את הקשר ההדוק בין ביצועים עסקיים לבין הטכנולוגיות והפרקטיקות שעליהן מושתתת טרנספורמציה דיגיטלית. הסקר גם מגלה הזדמנות משמעותית לצמיחה.

עוד עולה מהסקר כי העמקת האימוץ של פרקטיקות כגון זריזות וגמישות (אג'ייל), DevOps, ניהול API ואבטחת מידע הממוקדת בזהות, מגביר את ההשפעה העסקית עד 52%.

"עליית מעמדה של חוויית הלקוח מניעה כיום את הטכנולוגיה – במיוחד תוכנה – אל לבו של כל מודל עסקי בחברה", קובע אוטו ברקס, המנהל הטכנולוגי הראשי של CA Technologies.

בספרו החדש "Digitally Remastered: Building Software into Your Business DNA" , ברקס מציין כי "הדרך אל העתיד כרוכה ביצירת מפעל תוכנה (software factory) מודרני המצליח בזכות תהליך פיתוח תוכנה זריז (אג'ייל) ויעיל המתרגם באופן קבוע את צרכי הלקוח לחוויה המועברת אליו".

המחקר גם מציג את "כרטיס הניקוד" של ההשפעה העסקית בטרנספורמציה דיגיטלית – BIS (ראשי תיבות של Digital Transformation Business Impact Scorecard ). מדובר בדירוג עולמי של מדינות וענפים ב-14 מדדי ביצוע מרכזיים (KPIs) קריטיים להצלחת הטרנספורמציה הדיגיטלית.

מתוצאות כרטיס הניקוד עולה בבירור כי טרנספורמציה דיגיטלית משתלמת ויש לה יתרונות מוחשיים כפי שדיווחו המשתתפים:
● 74% דיווחו על שיפור בחוויית הלקוח.
● 76% דיווחו על  שיפור ב-digital reach.
● עליה של 33% במהירות ההגעה לשוק.
● עליה של 40% בשביעות רצון הלקוחות.
● עליה של 37% בהכנסות חדשות לעסק.

מדינות מתפתחות בראש הרשימה

ציון ה-BIS העולמי הממוצע הוא 53, ומדינות מתפתחות רבות נמצאות בראש הרשימה: הודו (79), תאילנד (71), ברזיל (69), אינדונזיה (66) ומלזיה (64). הציון של ארצות הברית הוא 57, וכל מדינות אירופה קיבלו ציונים נמוכים יותר.

לכלכלות מתפתחות יש יותר יכולת מאשר מדינות בוגרות, להתחיל את מאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהן עם "שולחן נקי" המאפשר להתמודד פחות עם סביבות ישנות (Legacy). לפיכך, הגמול יכול להיות יותר מהיר ויותר משמעותי.

מבחינת המגזרים הוורטיקליים, חמשת הענפים המובילים היו טלקום (59), בנקאות ושירותים פיננסיים (57), מגזר ציבורי (56), קמעונאות (54) ובריאות (53).

הביצועים המפתיעים של המגזר הציבורי מאשררים את הדגש של ממשלות על מינוף כלכלת האפליקציות וטרנספורמציה דיגיטלית, במטרה לספק יותר מקומות עבודה, להגדיל את ההכנסות ממסים ולספק שירותים טובים יותר לאזרחים.

המחקר גם בדק את הטכנולוגיות המרכזיות ושיטות העבודה המומלצות שעסקים פורסים במסגרת מאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, ומה ההשפעה שיש להם על ביצועים עסקיים.

כדי למדוד את ההשפעה, המחקר מיפה את רמת הבשלות של אימוץ פרקטיקות אלה אל מול תוצאות כרטיס הניקוד של ההשפעה העסקית ומצא את הדברים הבאים:
● הרחבת פרקטיקות אג'ייל מעבר לפיתוח, לארגון כולו, משפרת את הביצועים העסקיים של הטרנספורמציה הדיגיטלית ב-33%.
● בניית פרקטיקות DevOps בתוך התרבות הארגונית מעלה את ביצועי ה-BIS ב-35%.
● יישום גישת מחזור-חיים יותר מנוהלת ל-APIs מגדיל את ציון ההשפעה העסקית ב-52%.
● פריסת אבטחה ממוקדת בזהות, אשר משתמשת בגישות לגילוי פריצות המבוססות על קונטקסט וניתוח התנהגותי וגישות יותר אדפטיביות ובעלות יכולת חיזוי, מאיצה את הביצועים העסקיים של הטרנספורמציה הדיגיטלית ב-24%.

אירועים קרובים