תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Fujitsu

פוג'יטסו משיקה בישראל מערכת אינטגרלית להקמת סביבת מחשוב וירטואלית

13/11/2016 10:29
רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל. צילום: ניב קנטור

פוג'יטסו (Fujitsu), אשר השיקה החודש משרד בישראל, משיקה מערכת אינטגרלית המיועדת להקמת סביבת מחשוב וירטואלית.

מערכת PRIMEFLEX מהווה פתרון משולב ואחוד אשר "דוחס" לתוך מערכת אחת את כל הכלים הנדרשים להקמת סביבת מחשוב מבוססת ווירטואליזציה, במספר צעדים פשוטים.

המערכת מציעה משאבי תשתית משולבים (שרתים, אחסון וניהול) כפתרון אחיד משולב, שעולה לאוויר בתוך דקות. המערכת מאפשרת, בלחיצת כפתור, הקמת תשתיות אחודות משולבות, ממשק משתמש אינטואיטיבי המאפשר גישה קלה להקמה וניהול של סביבות וירטואליות, זמינות מלאה, מודולריות וגידול על פי הצורך – מ-100VMs עד 3000VMs, עד 64 hosts / 1536 cores.

לדברי רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו בישראל, "מערכות PRIMEFLEX המשולבות של פוג'יטסו מהוות נדבך חשוב במגוון פתרונות התשתית שאנו מספקים. מדובר במערכות מחשוב, אחסון, תקשורת ומוצרי ניהול לדטה סנטר ומערכות נוספות הכוללות הטמעה ושילוב של שרתים, מערכות אחסון וקישוריות, וכן את שכבות תוכנה וניהול מתקדם. כל המערכות הללו מתוכננות לעבוד עם עומסי עבודה גדולים ומוכנות להפעלה וחיבור למערכות המידע מיד עם הפעלתן".

משפחת מוצרי ה-PRIMEFLEX מאגדת בתוכה את ההיצע הרחב ביותר בתעשייה של פתרונות עבור מרכזי נתונים לעיבוד עומסים כבדים, וניתן בתכנונן דגש רב להתאמה בקלות רבה יותר והפעלה מהירה עם עבודה מערכתית בתוך מרכזי המידע הארגוניים.

משפחת המוצרים כוללת פתרונות משותפים של פוג'יטסו עם שותפיה העסקיים ביניהם רד-האט (Red Hat), סיטריקס (Citrix), סאפ (SAP) מיקרוסופט (Microsoft) VMware ,OpenStack ,Cloudera, ועוד.

אירועים קרובים