תוכן שיווקי

פוג'יטסו מכריזה על זמינות realtime bioLock לשימוש עם מערכות ERP של סאפ

bioLock, המיועד לשימוש עם מערכות SAP ERP ומונע על-ידי PalmSecure, מגן על הנתונים העסקיים ומונע תרמיות הודות לאימות זהות ביומטרי גרנולרי למערכות המריצות תוכנת סאפ

27/12/2016 14:55
פוג'יטסו

פוג'יטסו (Fujitsu) הכריזה על זמינות מידיית של bioLock לשימוש במערכת SAP ERP. מדובר בטכנולוגיית בקרת גישה מאובטחת, המונעת על-ידי PalmSecure ומיועדת למערכות המריצות את תוכנות סאפ (SAP).

BioLock, המיועדת לשימוש במערכות המריצות את יישומי ה-ERP של סאפ ופלטפורמת SAP Hana ומונעת על-ידי PalmSecure, זמינה כעת לראשונה.

הסכם הפצה גלובלי עם Realtime North America, שותפה של סאפ בעלת דירוג זהב המפתחת את תוכנת bioLock לבקרה ביומטרית של גישה למערכות סאפ, איפשר לפוג'יטסו להציע את יכולת האבטחה הביומטרית המתקדמת כפתרון נייטיב משובץ הן באופן ישיר והן באמצעות שותפי מכירות.

כתוצאה מכך, לקוחות ברחבי העולם יכולים כעת להוסיף עוד רובד של אבטחה ביומטרית לסביבות סאפ שלהם ולהגן על נתונים רגישים מפני גניבה, אובדן ותרמית עם ניהול גישה וזהות מאובטח ונוח מאוד.

בכף היד של כל משתמש

הרחבת השותפות הקיימת עם Realtime North America להסכם גלובלי חדש, מאפשרת לפוג'יטסו להציע את הפתרון הביומטרי המתקדם שלה לניהול זהויות. הפתרון מספק בקרת גישה נוקשה וגרנולרית למערכות סאפ, עם הקצאה לזכויות שימוש לאחר זיהוי ביומטרי המבטל את הסיכון הטמון בשיתוף או העתקת סיסמאות.

הודות לאינטגרציה באבטחה המסורתית של מערכות סאפ, לרבות single sign-on ופתרונות ממשל, סיכונים וציות (GRC) של סאפ, bioLock לשימוש עם SAP ERP, המונע על-ידי PalmSecure מזהה משתמשים לפי הדפוס הייחודי של כלי הדם בכף היד של כל משתמש.

באופן זה מפקח bioLock על הכניסה למערכות סאפ קריטיות לרבות משאבי אנוש, ניהול קשרי לקוחות, ניהול שרשרת אספקה ותוכנות פיננסיות, מערכות לנקודות מכירה וכן פלטפורמת SAP HANA.

אימות זהות ביומטרי גם מאפשר גישה מאובטחת למערכות סאפ מהתקנים הנמצאים בשימוש משותף של מספר משתמשים. לפעילויות חשובות או מועדות לסיכון ניתן לספק הגנה נוספת עם נקודות בדיקה נוספות, המאמתות מחדש את זהות המשתמש באופן ביומטרי על מנת להבטיח שרק העובדים המורשים יבצעו טרנסאקציות קריטיות.

מאפיינים חדשים ומתקדמים של bioLock כוללים אימות זהות ביומטרי לבקרת גישה פיזית לאזורים מוגבלים במתקני החברה, כמו גם אינטגרציה מלאה ביישום ניהול הזמן והנוכחות של סאפ. חבילות ארוזות מראש (bundles) ופתרון מוגדר מראש מקצרים את משך הפריסה של הפתרון בסביבות של תוכנות סאפ .

אירועים קרובים